Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Facebook: podłącz komentarze

Podłącz komentarze z Facebooka do Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do swoich postów na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.


Jak połączyć Facebook z Bitrix24

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz Dodatki,
  3. Wybierz Centrum Kontaktowe,
  4. Kliknij Facebook: komentarze.

Wybierz Otwarty Kanał, z którym chcesz połączyć komentarze z Facebooka i kliknij Połącz.

Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.

Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager. Jeśli jeszcze nie masz konta, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia biznesowe
Utwórz portfolio firmowe w Meta Business Manager

Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.
Jeśli strona na Facebooku nie jest widoczna podczas połączenia jej z Bitrix24, ustaw ręcznie uprawnienia dostępu do niej.
Rozwiąż problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24

Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Strona na Facebooku zostanie podłączona.


Jak to działa

Twój klient zostawia komentarz na Twojej stronie na Facebooku.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 w sekcji Otwarte Kanały.

Twoja odpowiedź zostanie wyświetlana jako komentarz na Facebooku.


Uwagi dotyczące podłączenia komentarzy z Facebooka

  • Kiedy administrator Bitrix24 łączy stronę na Facebooku, łączy się strona, na którą administrator jest aktualnie zalogowany.
  • Jeśli usuniesz użytkownika przypisanego do kanału Facebook: komentarze w sekcji Liczba użytkowników w kolejce, strona na Facebooku zostanie odłączona.
  • Jeśli użytkownik przypisany do kanału Facebook: komentarze w sekcji Liczba użytkowników w kolejce straci swoje uprawnienia administratora, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie odłączona.
  • Możesz podłączyć tylko strony na Facebooku, nie grupy.
  • Tylko komentarze do postów na stronie na Facebooku będą wysyłane do Bitrix24.
  • Autoryzacja strony na Facebooku pozostaje aktywna przez 60 dni. Jeśli chcesz zmienić ustawienia połączenia po tych 60 dniach, musisz ponownie zalogować się na to samo konto na Facebooku.
  • Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć lub odłączyć strony na Facebooku, jeśli ma dostęp do ustawień Otwartych Kanałów.
  • Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z Otwartymi Kanałami w kilku Bitrix24. Działać będzie tylko ta, która została podłączona jako ostatnia.
  • Jeśli Twoja wiadomość zawiera więcej niż 4096 znaków, zostanie podzielona.
  • Możesz edytować lub usuwać swoje komentarze oraz usuwać komentarze klientów w tym Otwartym Kanale.
  • Odpowiedzi ludzi na komentarze są wyświetlane w osobnych czatach w Bitrix24 (jeden czat na osobę). Są one również automatycznie dodawane do CRM.
  • W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień Otwartego Kanału.

W skrócie
  • Podłącz komentarze z Facebooka do Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do swoich postów na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.
  • Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe i kliknij Facebook: komentarze. Wybierz Kanał Otwarty, z którym chcesz połączyć komentarzena Facebooku i kliknij Połącz.
  • Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager.
  • Kiedy klient zostawi komentarz na Facebooku, zobaczysz go w komunikatorze Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Integracja z Facebook Lead Ads Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct Facebook: podłącz wiadomości