Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów

Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów. Na przykład, użyj formularza do zbierania opinii od klientów lub rejestrowania ich na wydarzenie. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM. W ustawieniach formularza możesz wybrać, które elementy CRM chcesz utworzyć.
Utwórz formularz internetowy CRM

Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta,

  1. Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów,
  2. Znajdź formularz danych kontaktowych za pomocą wyszukiwania,
  3. Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.

Lista pokazuje wszystkie aktywne formularze CRM. Najpierw pojawiają się ostatnio wybrane formularze.

Wyślij formularz z czatu na żywo. Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient może otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
Podłącz czat na żywo Bitrix24

Wyślij formularz z dowolnego kanału otwartego. Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów.
  • Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta, kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i znajdź potrzebny formularz na liście. Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.
  • Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
  • Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
  • W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularze danych kontaktowych w otwartych kanałach