Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wygenerować plik HAR

Plik HAR to archiwum danych sesji przeglądarki: czas ładowania stron, żądania przeglądarki do serwera i odpowiedzi. Plik HAR jest potrzebny Wsparciu Bitrix24, aby znaleźć przyczynę wolnego działania wersji przeglądarkowej Bitrix24 i naprawić błąd.

Czat ze Wsparciem Bitrix24 jest dostępny tylko w planach komercyjnych.
Plany taryfowe

W tym artykule dowiesz się, jak wygenerować plik HAR w różnych przeglądarkach.

Wygeneruj plik HAR w momencie i w sekcji, gdzie Bitrix24 działa wolno. Na przykład, jeśli zadanie z listy otwiera się wolno, przejdź do sekcji Zadania i Projekty i wykonaj następujące działania: włącz nagrywanie pliku HAR, utwórz nowe zadanie, zostaw komentarz, zmień termin.

Google Chrome i Opera

Otwórz konsolę dewelopera, naciśnij F12 lub Fn+F12 na klawiaturze.

1. Wybierz Network.
2. Włącz nagrywanie logu, klikając przycisk 134.jpg. Jeśli przycisk jest czerwony, nagrywanie jest włączone.
3. Wyczyść log, klikając przycisk leeren.jpg .
4. Włącz ciągłe nagrywanie logów i wyłącz cache, zaznaczając pola obok Preserve log i Disable cache.

Powtórz działania, przy których Bitrix24 działa wolno.

5. Pobierz Plik HAR, klikając Export HAR.

Najpierw wyloguj się z Bitrix24 i zaloguj ponownie, następnie wyślij plik na czat Wsparcia Bitrix24.

Mozilla Firefox

Otwórz konsolę dewelopera, naciśnij F12 lub Fn+F12 na klawiaturze.

1. Na górnym panelu wybierz Sieć.
2. Wyczyść log, klikając ikonę kosza.
3. Włącz nagrywanie logu, klikając przycisk einschlaten. Przycisk 45.jpg oznacza, że ​​nagrywanie jest włączone.
4. Zaznacz pole obok Wyłącz pamięć podręczną.

Powtórz działania, przy których Bitrix24 działa wolno.

5. Kliknij Ustawienia (⚙️) > Zapisz wszystko jako HAR Archive.

Najpierw wyloguj się z Bitrix24 i zaloguj ponownie, następnie wyślij plik na czat Wsparcia Bitrix24.

Microsoft Edge

Otwórz konsolę dewelopera, naciśnij F12 lub Fn+F12 na klawiaturze.

1. Kliknij Sieć.
2. Włącz nagrywanie logu sieciowego, klikając przycisk 134.jpg. Jeśli przycisk jest czerwony, nagrywanie jest włączone.

3. Wyczyść dziennik sieciowy, klikając przycisk leeren.jpg i wyłącz pamięć podręczną.

Powtórz działania, przy których Bitrix24 działa wolno.

4. Kliknij prawym przyciskiem myszy dowolny log i wybierz Zapisz wszystko jako HAR z zawartością.

Wyloguj się z Bitrix24 i zaloguj ponownie, a następnie wyślij plik na czat wsparcia Bitrix24.

Safari

1–2. Kliknij Programowanie > Podłącz Inspektora www.
3. Wybierz Sieć.
4. Wyłącz pamięć podręczną, zaznaczając odpowiednie pole wyboru.
5. Wyczyść log sieciowy, klikając ikonę kosza.
6-7. Kliknij leeren > Zachowaj dziennik.

Powtórz działania, przy których Bitrix24 działa wolno.

8. Kliknij Eksportuj.

Najpierw wyloguj się z Bitrix24 i zaloguj ponownie, następnie wyślij plik na czat Wsparcia Bitrix24.

11 Tak może wyglądać wiadomość do Wsparcia z plikiem HAR

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Narzędzie diagnostyczne MTR Jakie dane wysłać do Wsparcia w przypadku błędów w Bitrix24