Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Rezerwacja online Bitrix24: pierwsze kroki

Rezerwacja online to nowe narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia. Jest odpowiednie dla firm działających w różnych branżach usługowych.

  • Centra medyczne: umówienie wizyty u lekarzy, diagnostyki i zabiegów.
  • Salony piękności: umówienie na strzyżenie, makijaż i inne usługi.
  • Wynajem pomieszczeń: wynajem coworkingu, studia fotograficznego i innych.
  • Wynajem sprzętu: wynajem samochodów i sprzętu specjalistycznego.
  • Usługi doradcze: konsultacje w sprawach prawnych i innych.

Rezerwacja online pomaga zautomatyzować proces rezerwacji: śledzić obciążenie specjalistów, wysyłać do klientów przypomnienia o wizycie i przechowywać dane w CRM.

Rezerwacja online nie jest dostępna we wszystkich planach.
Plany taryfowe

Utwórz zasób

Zasoby to specjaliści, sprzęt, pomieszczenia lub technika potrzebne do świadczenia usług. Na przykład lekarze, samochody, mieszkania itp.

Aby rozpocząć pracę z narzędziem Rezerwacja online, utwórz i skonfiguruj zasoby. Może to zrobić każdy pracownik. Przejdź do sekcji Rezerwacja online i kliknij Dodaj zasób.
Rezerwacja online: jak utworzyć nowy zasób


Jak zarezerwować usługę dla klienta

W sekcji Rezerwacja online wybierz zasób, dzień i godzinę, kliknij Utwórz. Wprowadź dane klienta i dodaj deal. Możesz zarezerwować dla klienta kilka wizyt jednocześnie.
Jak zarezerwować usługę dla klienta

Wszystkie rezerwacje w harmonogramie są oznaczone kolorami: zielony oznacza, że klient potwierdził rezerwację, niebieski oznacza niepotwierdzoną rezerwację.


Śledzenie obciążenia zasobów

W sekcji Rezerwacja online znajduje się kilka narzędzi, które pomagają monitorować obciążenie zasobów i szybko rezerwować usługi dla klientów.

Statystyka. Możesz zobaczyć liczbę nowych klientów, kwotę przychodu dla każdego zasobu i łączną kwotę za dzień. Dane o przychodach pochodzą z pola Kwota w powiązanych dealach. Wybierz odpowiedni dzień w kalendarzu po prawej stronie.

Filtr. Wybierz, które zasoby pokazać w harmonogramie. Na przykład, możesz wyświetlić rezerwacje konkretnego lekarza lub pokazać tylko gabinety.

Obciążenie zasobów. Aby zobaczyć, ile rezerwacji jest zajętych w wybranym dniu i procent obciążenia zasobu, kliknij ikonę baterii obok niego.

Dodatkowe zasoby. Potrzebne, jeśli do rezerwacji wymagane są jednocześnie kilka zasobów: główny i dodatkowy. Na przykład, lekarz to główny zasób, a gabinet dodatkowy. Podczas rezerwacji oba zasoby będą zajęte w tym samym czasie.

Aby dla każdego głównego zasobu można było zarezerwować oddzielny dodatkowy, odznacz opcję Zastosuj ograniczenie grupowe dla wszystkich.

Jeśli dodatkowy zasób jest wspólny dla wszystkich głównych zasobów, włącz opcję Zastosuj ograniczenie grupowe dla wszystkich. Na przykład, jeśli lekarze pracują na zmiany i przyjmują pacjentów w tym samym gabinecie.

Wyświetlanie harmonogramu.

  • Powiększ okno z harmonogramem: jeśli masz dużo zasobów i rezerwacji.
  • Pokaż wszystko: wyświetl w harmonogramie wszystkie zasoby. To pomoże ocenić ich obciążenie.
  • Zmniejsz skalę.

W skrócie

  • Rezerwacja online to nowe narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia. Jest odpowiednie dla firm działających w różnych branżach usługowych.
  • Aby rozpocząć pracę z narzędziem, należy utworzyć i skonfigurować zasoby. Może to zrobić każdy pracownik.
  • Aby zarezerwować usługę dla klienta, wybierz zasób, dzień, godzinę i kliknij Utwórz. Wprowadź dane klienta i dodaj deal.
  • Możesz zobaczyć liczbę nowych klientów, kwotę przychodu dla każdego zasobu i łączną kwotę za dzień.
  • Za pomocą filtra można wybrać, które zasoby pokazać w harmonogramie.
  • Dodatkowe zasoby będą potrzebne, jeśli do rezerwacji wymagane są jednocześnie kilka zasobów: główny i dodatkowy. Na przykład, lekarz to główny zasób, a gabinet dodatkowy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo