Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Dodaj klienta do formularza rezerwacji

Rezerwacja online Bitrix24 to narzędzie dla klientów do umawiania się na spotkania ze specjalistami, wynajmu pomieszczeń i sprzętu.

Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie Bitrix24.

Wszyscy pracownicy mogą rezerwować usługi dla klientów. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Rezerwacja online.

W artykule omówimy, jak:


Dodaj rezerwację

  1. Wybierz czas pod wymaganym zasobem i kliknij Utwórz.
  2. Dodaj dodatkowy zasób do głównego, jeśli to konieczne. Na przykład wybierz lekarza i gabinet.
  3. Wybierz kilka terminów w harmonogramie, aby zarezerwować klienta na kilka spotkań jednocześnie.
  4. Aby dodać informacje o kliencie i szczegóły rezerwacji, kliknij strzałkę.
Aby zarezerwować klienta na usługę, utwórz co najmniej jeden zasób.
Jak utworzyć nowy zasób

Dodaj klienta

Możesz utworzyć nowego klienta lub wybrać istniejącego. Nowi klienci są automatycznie zapisywani w CRM.

  1. Kliknij Dodaj klienta lub wybierz go w oknie rezerwacji.
  2. Wprowadź imię, numer telefonu, e-mail lub nazwę firmy, aby wybrać klienta z CRM.
  3. Kliknij Utwórz nowy kontakt, jeśli klient nie znajduje się w CRM.
  4. Wybierz Dodaj notatkę do rezerwacji, aby określić dodatkowe informacje o kliencie.
  5. Napisz tekst i zapisz zmiany.

Wybierz deal

Możesz powiązać rezerwację z konkretnym dealem w CRM lub utworzyć nowy.

Aby utworzyć nowy deal, kliknij plus, wypełnij formularz i zapisz go. Aby wybrać deal z CRM, kliknij Dodaj.
Utwórz deal

Aby edytować lub usunąć deal z rezerwacji, kliknij kropki i wybierz potrzebne działanie.


Skonfiguruj przypomnienie dla klienta

To narzędzie wkrótce się pojawi.

Możesz przypomnieć klientom o spotkaniu przez WhatsApp lub SMS.

Gdy rezerwujesz usługę dla klienta, wiadomość z informacją jest automatycznie wysyłana do klienta. Możesz ręcznie wybrać inny typ wiadomości z listy.


Potwierdzenie rezerwacji

Jeśli klient potwierdził rezerwację za pomocą linku z wiadomości, zostanie on automatycznie potwierdzony w Bitrix24.

Jeśli klient nie potwierdził rezerwacji, możesz do niego zadzwonić i ręcznie określić rezerwacji.

Potwierdzone spotkania w harmonogramie są zaznaczone na zielono, a niepotwierdzone na niebiesko. Możesz szybko określić status spotkania i skontaktować się z klientami w celu potwierdzenia.


Potwierdzenie wizyty

Wskaż, czy klient przyszedł na spotkanie. Wybierz:

  • Nieznane
  • Odwiedzone
  • Nieobecność

Edytuj lub usuń rezerwację

Możesz zmienić termin rezerwacji. Aby to zrobić, kliknij godzinę w bloku rezerwacji i wybierz nowy termin. Aby usunąć rezerwację, kliknij Usuń.


W skrócie:

  • Rezerwacja online Bitrix24 to narzędzie dla klientów do umawiania się na spotkania ze specjalistami, wynajmu pomieszczeń i sprzętu.
  • Wszyscy pracownicy mogą rezerwować usługi dla klientów.
  • Aby dodać klienta, musisz utworzyć co najmniej jeden zasób.
  • Wybierz godzinę w harmonogramie i kliknij Utwórz. Możesz utworzyć kilka rezerwacji dla jednego klienta jednocześnie.
  • Możesz dodać klienta i deal z CRM oraz notatkę z ważnymi informacjami do rezerwacji.
  • Możesz przypomnieć klientom o rezerwacji przez SMS lub WhatsApp.
  • Kiedy klient potwierdzi rezerwację za pomocą linku z wiadomości, a zostanie ona automatycznie potwierdzona w Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo