W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do widżetów. Skonfiguruj je, aby określić, kto może przeglądać, tworzyć i edytować widżety.
Widżet witryny
Domyślnie administrator Bitrix24 może konfigurować uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
- Przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Widżet.
- Kliknij ikonę Ustawienia.
- Wybierz Uprawnienia dostępu.
Standardowe role
Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych użytkownikowi. Jeśli w ustawieniach uprawnień CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do ustawień uprawnień widżetów.
Skonfiguruj role
Użyj standardowych ról, skopiuj je lub utwórz nowe. Kliknij kropki i wybierz działanie.
Utwórz rolę. Wybierz Dodaj nową rolę i określ jej nazwę.
Skopiuj rolę.
- Kliknij Klonuj rolę.
- Wybierz rolę, którą chcesz skopiować.
- Wszystkie ustawienia uprawnień zostaną skopiowane do nowej roli.
Pokaż/ukryj rolę na liście. Możesz pozostawić na liście tylko potrzebne role. Kliknij Pokaż/ukryj rolę i zaznacz potrzebne role.
Konfiguruj uprawnienia dostępu.
- Odczyt: dostęp do przeglądania listy utworzonych widżetów.
- Edycja: dostęp do edycji ustawień, tworzenia i usuwania widżetów.
- Użytkownik może edytować ustawienia: dostęp do konfigurowania uprawnień dostępu do widżetów.
Aby skonfigurować konkretną rolę, kliknij kropki po prawej stronie nazwy i wybierz:
- Wybierz wszystkie uprawnienia: przyznaje pełny dostęp do widżetów dla wybranej roli.
- Odznacz wszystkie uprawnienia: odmawia dostępu do wszystkich widżetów.
- Zmień nazwę: zmień nazwę roli.
- Klonuj: utwórz kopię wybranej roli.
- Usuń: usuń rolę i wszystkie jej ustawienia.
Dodaj pracowników
Kliknij ikonę + pod potrzebną rolą i wybierz pracownika, dział lub grupę. Na przykład, przełożony będzie mógł edytować widżety, podczas gdy podwładni będą mogli je tylko przeglądać.
W skrócie:
- W Bitrix24 można teraz skonfigurować uprawnienia dostępu do widżetów. Skonfiguruj je, aby określić, kto może przeglądać, tworzyć i edytować widżety.
- Administrator Bitrix24 może konfigurować uprawnienia dostępu, ale może przyznać te uprawnienia innym pracownikom.
- Jeśli w ustawieniach uprawnień CRM utworzono inne role, zostaną one automatycznie przeniesione do ustawień uprawnień widżetów.
- Możesz użyć standardowych ról, skopiować je lub utworzyć nowe.