Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Historia CRM

W historii CRM przechowywane są informacje o głównych zmianach, które zachodziły w elementach. Na przykład eksport kontaktów lub zmiana wartości pola. To pomaga śledzić działania związane z klientami i dealami.

Administrator Bitrix24 widzi wszystkie zmiany w historii CRM. Pracownicy widzą zmiany tylko w tych elementach, do których mają dostęp. Na przykład, jeśli pracownik ma dostęp do swoich deali, to zobaczy historię zmian tylko dla tych deali.
Uprawnienia dostępu w CRM

Historia CRM nie jest dostępna we wszystkich planach. Plany taryfowe

W artykule opowiemy:

Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Historia.


Jakie zmiany są widoczne w historii CRM

Domyślnie w historii można zobaczyć zapisy o następujących zmianach:

Działania z elementami CRM
  • Przeglądany formularz elementu CRM.
  • Eksportowany formularz elementu CRM.
  • Zmienione wartości pól: nazwa, etap deala, odpowiedzialny, komentarz, status, telefon, e-mail służbowy, typ, źródło, data zakończenia.
  • Dodano lub usunięto powiązanie z innymi elementami CRM: kontaktem, firmą, leadem, dealem, fakturą, ofertą lub procesem inteligentnym.
Działania na osi czasu
  • Utworzono element: uniwersalna aktywność w CRM, zadanie, rozmowa telefoniczna, e-mail lub dokument.
  • Wysłano e-mail.
  • Usunięto e-mail z osi czasu.
Działania z produktami
  • Dodano produkt.
  • Zmienione wartości pola: kwotę lub ilość produktu.
  • Zmieniono tryb obliczania pola kwota.

W razie potrzeby można wyłączyć zapisywanie niektórych zapisów w historii:
1-2. Przejdź do Ustawienia > Ustawienia CRM.
3-4. Wybierz Inne > Inne ustawienia.
5-6. Przejdź do sekcji Historia. Wybierz, które wydarzenia chcesz rejestrować w historii, i kliknij Zastosuj.


Jak znaleźć zapis w historii CRM

Aby szybko znaleźć potrzebne zapisy w historii, wybierz, które pola wyświetlać na liście, i skonfiguruj filtry.

Skonfiguruj listę

  1. Przejdź do Ustawień (⚙️) w lewym górnym rogu tabeli.
  2. Zaznacz pola, które chcesz wyświetlić na liście.
  3. Jeśli jesteś administratorem Bitrix24, wybierz:
    Zastosuj dla mnie: pola będą widoczne tylko dla ciebie.
    Zastosuj dla wszystkich: pola będą widoczne dla wszystkich pracowników.
  4. Kliknij Zastosuj.

Przycisk Domyślnie zresetuje wszystkie ustawienia wyświetlania pól do standardowych: będą widoczne wszystkie pola oprócz ID.


Skonfiguruj filtry

Za pomocą filtrów można szybko znaleźć potrzebne dane. Na przykład, usunięte w tym miesiącu elementy.

ID. To unikalny identyfikator elementu w CRM. Podaj ID, aby szybko znaleźć wszystkie zmiany związane z konkretnym elementem, na przykład dealem lub klientem.

Jak znaleźć ID elementu

Przejdź do CRM i wybierz potrzebny element, na przykład deal lub kontakt. W adresie URL strony zobaczysz jego numer. Na przykład, https://b24-abc.bitrix24.pl/crm/deal/details/123/, gdzie 123 to ID deala.

Pozycja CRM. Jeśli nie znasz ID, wyszukaj element CRM z listy według nazwy.

Jednostka. Filtr pokaże wszystkie zmiany związane z określonym typem elementu CRM: leady, kontakty, firmy, deale, oferty. Na przykład, wybierz Kontakty, aby zobaczyć wszystkie zmiany związane tylko z kontaktami.

Rodzaj. Wybierz rodzaj zmiany: e-maile, przegląd, eksport, usunięcie, powiązania.

Typ wydarzenia. Wybierz opcję z listy: informacja, rozmowa telefoniczna, wysłano e-mail.

Opis. Znajdź zapis według słowa kluczowego lub frazy.

Utworzony przez. Filtr pokaże zmiany, które wprowadził konkretny pracownik. Wybierz użytkownika z listy.

Data. Wybierz konkretny dzień, miesiąc lub zakres dat, aby zobaczyć zmiany, które zaszły w tym okresie.


Jak usunąć zapis z historii CRM

Usunąć zapis z historii CRM może tylko administrator.

  1. Kliknij Menu (≡) > Usuń.
  2. Kliknij Kontynuuj.
Jeśli usuniesz zapis z historii, nie cofnie to działania. Na przykład, jeśli zmieniłeś kwotę deala, usunięcie zapisu o tej zmianie nie przywróci poprzedniej kwoty w polu deala.

W skrócie

  • W historii CRM przechowywane są informacje o głównych zmianach, które zachodziły z elementami.
  • Administrator Bitrix24 widzi wszystkie zmiany w historii CRM. Pracownicy widzą zmiany tylko w tych elementach, do których mają dostęp.
  • Domyślnie w historii można zobaczyć zapisy o działaniach z elementami CRM, produktami i wydarzeniach na osi czasu. W ustawieniach CRM można wyłączyć zapisywanie niektórych zapisów w historii.
  • Aby szybko znaleźć potrzebne zapisy w historii, wybierz, które pola wyświetlać na liście, i skonfiguruj filtry.
  • Można usunąć zapis z historii CRM, ale jest to dostępne tylko dla administratora Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Moje dane CRM zostały utracone
Ostatnio wyświetlone artykuły
Ustawienia Analityki BI