W ustawieniach kalendarza Bitrix24 możesz wyświetlić potrzebne wydarzenia, wybrać strefę czasową, określić godziny pracy i wiele więcej.
Otwórz sekcję Kalendarz i kliknij ikonę koła zębatego, aby przejść do ustawień.
Dostępne są trzy grupy ustawień:
- Własne
- Główne
- Uprawnienia dostępu
Przyjrzyjmy się każdej z nich.
Ustawienia własne
- Ustaw swoją strefę czasową, aby mieć pewność, że zaplanowane wydarzenia są wyświetlane w odpowiednim czasie. Jeśli współpracujesz z międzynarodowymi partnerami, zwróć na to ustawienia szczególną uwagę.
- Kalendarz zaproszeń: wybierz kalendarz, do którego będą dodawane zaproszenia na wydarzenia.
- Kalendarz CRM: wybierz kalendarz, do którego będą dodawane zaplanowane połączenia i spotkania.
- Wyświetl wydarzenia, które odrzuciłeśa: kalendarz będzie wyświetlał wszystkie wydarzenia, nawet jeśli odrzucisz zaproszenie. Dzięki temu łatwo je znajdziesz, jeśli zmienisz zdanie.
- Pokaż zadania i Pokaż wypełnione zadania: wyłącz te opcje, jeśli nie chcesz widzieć zadań w kalendarzu.
- Synchronizuj kalendarz zadań: umożliwia synchronizację zadań jako wydarzeń kalendarza z innymi urządzeniami, takimi jak macOS czy telefony komórkowe.
- Nie wysyłaj zaproszenia, jeśli wybrany czas został już przydzielony: współpracownicy nie będą mogli wysyłać do Ciebie zaproszeń, jeśli masz już zaplanowane wydarzenie na ten czas.
- Pokaż numer tygodnia: ta opcja jest przydatna przy długoterminowym planowaniu.
- Wyślij zaproszenia z e-maila: zapraszaj partnerów i klientów na spotkania za pośrednictwem wybranego adresu e-mail.
Główne ustawienia
- Ustawienia czasu pracy: określ godziny pracy Twojej firmy.
- Weekendy: wybierz dni wolne w firmie.
- Weekendy i święta oraz Dni robocze: określ dodatkowe dni wolne i święta, a także dni robocze.
Uprawnienia dostępu
Skonfiguruj uprawnienia dostępu do kalendarzy dla pracowników.
Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24
- Ustawienia Kalendarza Bitrix24 umożliwiają dostosowanie strefy czasowej, godzin pracy, wyświetlania wydarzeń i innych funkcji.
- Istnieją trzy grupy ustawień: Własne, Główne i Uprawnienia dostępu.
- Ustawienia własne obejmują strefę czasową, kalendarz zaproszeń, kalendarz CRM, wyświetlanie odrzuconych wydarzeń, synchronizację zadań oraz opcje związane z zaproszeniami i numerem tygodnia.
- Główne ustawienia pozwalają na określenie godzin pracy, dni wolnych, świąt i dni roboczych.
- Uprawnienia dostępu umożliwiają konfigurację dostępu do kalendarzy dla pracowników.