Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia Kalendarza Bitrix24

W ustawieniach kalendarza Bitrix24 możesz wyświetlić potrzebne wydarzenia, wybrać strefę czasową, określić godziny pracy i wiele więcej.

Otwórz sekcję Kalendarz i kliknij ikonę koła zębatego, aby przejść do ustawień.

Dostępne są trzy grupy ustawień:

  1. Własne
  2. Główne
  3. Uprawnienia dostępu

Przyjrzyjmy się każdej z nich.


Ustawienia własne

  • Ustaw swoją strefę czasową, aby mieć pewność, że zaplanowane wydarzenia są wyświetlane w odpowiednim czasie. Jeśli współpracujesz z międzynarodowymi partnerami, zwróć na to ustawienia szczególną uwagę.

  • Kalendarz zaproszeń: wybierz kalendarz, do którego będą dodawane zaproszenia na wydarzenia.

  • Kalendarz CRM: wybierz kalendarz, do którego będą dodawane zaplanowane połączenia i spotkania.

  • Wyświetl wydarzenia, które odrzuciłeśa: kalendarz będzie wyświetlał wszystkie wydarzenia, nawet jeśli odrzucisz zaproszenie. Dzięki temu łatwo je znajdziesz, jeśli zmienisz zdanie.

  • Pokaż zadania i Pokaż wypełnione zadania: wyłącz te opcje, jeśli nie chcesz widzieć zadań w kalendarzu.

  • Synchronizuj kalendarz zadań: umożliwia synchronizację zadań jako wydarzeń kalendarza z innymi urządzeniami, takimi jak macOS czy telefony komórkowe.

  • Nie wysyłaj zaproszenia, jeśli wybrany czas został już przydzielony: współpracownicy nie będą mogli wysyłać do Ciebie zaproszeń, jeśli masz już zaplanowane wydarzenie na ten czas.

  • Pokaż numer tygodnia: ta opcja jest przydatna przy długoterminowym planowaniu.

  • Wyślij zaproszenia z e-maila: zapraszaj partnerów i klientów na spotkania za pośrednictwem wybranego adresu e-mail.

Główne ustawienia

  • Ustawienia czasu pracy: określ godziny pracy Twojej firmy.

  • Weekendy: wybierz dni wolne w firmie.

  • Weekendy i święta oraz Dni robocze: określ dodatkowe dni wolne i święta, a także dni robocze.

Uprawnienia dostępu

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do kalendarzy dla pracowników.
Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24


W skrócie
  • Ustawienia Kalendarza Bitrix24 umożliwiają dostosowanie strefy czasowej, godzin pracy, wyświetlania wydarzeń i innych funkcji.
  • Istnieją trzy grupy ustawień: Własne, Główne i Uprawnienia dostępu.
  • Ustawienia własne obejmują strefę czasową, kalendarz zaproszeń, kalendarz CRM, wyświetlanie odrzuconych wydarzeń, synchronizację zadań oraz opcje związane z zaproszeniami i numerem tygodnia.
  • Główne ustawienia pozwalają na określenie godzin pracy, dni wolnych, świąt i dni roboczych.
  • Uprawnienia dostępu umożliwiają konfigurację dostępu do kalendarzy dla pracowników.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24 Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu
Ostatnio wyświetlone artykuły
Aktualizacja do PHP 8.x w wersji Bitrix24 On-Premise