Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wykonywać działania w procesach workflow

Procesy workflow to zestaw działań, które automatyzują rutynowe zadania w firmie. Działanie Oczekiwanie na równolegle działanie wstrzymuje wykonywanie procesu workflow, umożliwiając użytkownikowi wybór dalszego scenariusza. Na przykład w procesie Przetwarzanie zamówienia to działanie pozwala menedżerowi zdecydować, czy przyznać klientowi rabat, czy nie.

Działanie Oczekiwanie na równolegle działanie mogą wykonać tylko użytkownicy wskazani w ustawieniach działania.
Działania: Konstrukcje
Jak pracować w projektancie workflow

Gdy wymagane jest wykonanie działania w procesie workflow, w sekcji Automatyzacja pojawi się czerwony licznik.

1. Przejdź do sekcji Automatyzacja.
2-3. Otwórz zakładkę Workflowy.
4. Kliknij Start obok działania.

Zadanie. Wybierz wartość działania, która określi dalszy scenariusz procesu. Na przykład zaoferuj klientowi rabat, kod promocyjny lub nie oferuj nic.

W formularzu zadania można dodać komentarz do procesu. Na przykład podać powód odmowy rabatu.

Protokół. W protokole wyświetlane są dane procesu:

  • wszystkie wykonane działania,
  • uczestnicy,
  • wydajność, obliczana na podstawie średniego czasu wykonania procesu.

Wydajność pozwala ocenić, jak szybko realizowany jest proces oraz zidentyfikować obszary, które można ulepszyć.
Workflow: nowy interfejs i możliwości

Element. Można szybko przejść do elementu, w którym uruchomiono proces, np. do formularza CRM. Na osi czasu wyświetlane są informacje o wykonaniu działania.
Wydarzenia procesów workflow w formularzu elementu CRM


W skrócie

  • Działanie Oczekiwanie na równolegle działanie wstrzymuje wykonywanie procesu workflow, umożliwiając użytkownikowi wybór dalszego scenariusza.
  • Komendę mogą wykonać tylko użytkownicy wskazani w ustawieniach działania.
  • Gdy wymagane jest wykonanie działania w procesie workflow, w sekcji Automatyzacja pojawi się czerwony licznik.
  • W sekcji Zadania można wybrać wartość działania i dodać komentarz dla współpracowników.
  • W sekcji Protokół wyświetlane są dane procesu: wszystkie wykonane działania, uczestnicy i efektywność.
  • W sekcji Element można szybko przejść do elementu, w którym uruchomiono proces.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Inteligentne skrypty w CRM Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Zarejestruj klienta na usługę z formularza elementu CRM Scenariusze pracy z formularzami CRM Utwórz formularz kontaktowy CRM Limity w BI Connector Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Jak odzyskać hasło Kreator BI: jak skonfigurować filtry według daty w zapytaniu SQL Jak zmienić login i hasło do Bitrix24