Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zarejestruj klienta na usługę z formularza elementu CRM

Rezerwacja online w Bitrix24 to narzędzie umożliwiające klientom umawianie wizyt u specjalistów oraz rezerwację wyposażenia. Jest odpowiednie dla firm z różnych branż, takich jak medycyna, salony piękności, wynajem pomieszczeń i inne.
Rezerwacja online Bitrix24: pierwsze kroki

Teraz w Bitrix24 można zapisywać klientów na usługi bezpośrednio z formularza CRM. Wszystkie informacje o rezerwacji są automatycznie zapisywane w sekcji Rezerwacja online oraz w formularzu klienta. Pozwala to na:

  • przechowywanie wszystkich rezerwacji w systemie CRM,
  • śledzenie historii kontaktów z klientem oraz oferowanie dodatkowych usług na podstawie wcześniejszych rezerwacji.

Rezerwacja online nie jest dostępna we wszystkich planach.
Plany taryfowe


Zapisz klienta na usługę

1-2. Przejdź do sekcji CRM > Deale.
3. Otwórz formularz deala i na osi czasu kliknij Rezerwacja online.
4. Wybierz czas dla odpowiedniego zasobuZasoby to specjaliści, sprzęt lub pomieszczenia niezbędne do świadczenia usług: lekarze, fryzjerzy, samochody, mieszkania itp. i kliknij Utwórz.
Rezerwacja online: jak utworzyć nowy zasób
5. Informacje o rezerwacji pojawią się na osi czasu formularza CRM.


Edytuj, potwierdź lub anuluj wizytę

W formularzu CRM możesz edytować rezerwację, potwierdzić ją lub anulować.

Edytuj rezerwację. Na przykład można zmienić godzinę wizyty lub wybrać innego specjalistę.

  1. Kliknij Wyświetl. Automatycznie przejdziesz do sekcji Rezerwacja online.
  2. Przenieś rezerwację na inny termin w harmonogramie.

Potwierdź rezerwację.

  1. Kliknij Wyświetl. Automatycznie przejdziesz do sekcji Rezerwacja online.
  2. Kliknij Wybierz w bloku Spotkanie i ustaw status: klient przyszedł lub nie przyszedł.

Anuluj rezerwację. Anuluj rezerwacje i skontaktuj się z klientem, aby zaproponować inny termin.


W skrócie

  • Rezerwacja online w Bitrix24 to narzędzie umożliwiające klientom umawianie wizyt u specjalistów oraz rezerwację wyposażenia
  • Wszystkie informacje o rezerwacji są automatycznie zapisywane w sekcji Rezerwacja online i formularzu elementu CRM.
  • Aby zapisać klienta na wizytę, otwórz formularz deala i na osi czasu kliknij Rezerwacja online.
  • Z formularza CRM możesz edytować rezerwację, potwierdzić ją lub anulować.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zmienić login i hasło do Bitrix24 Utwórz formularz kontaktowy CRM Twórz witryny za pomocą CoPilot Jak wykonywać działania w procesach workflow Inteligentne skrypty w CRM Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Limity w BI Connector Bitrix24 Scenariusze pracy z formularzami CRM Jak odzyskać hasło