Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

CoPilot Follow-up: analiza mowy w rozmowach wideo

W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up ze sztuczną inteligencją. Przeanalizuje spotkanie, wyodrębni najważniejsze informacje i wyświetli je na czacie:

  • Podsumowanie spotkania,
  • Ustalenia,
  • Rekomendacje i ocenę,
  • Streszczenie i transkrypcję spotkania.

CoPilot Follow-up usprawni zespołowe spotkania, umożliwiając skuteczne omawianie spraw bieżących, podsumowywanie ustaleń, dokumentowanie rezultatów oraz przestrzeganie ustalonego harmonogramu.

Przeczytaj artykuł, aby się dowiedzieć:

Jak włączyć CoPilot Follow-up

W oknie wideorozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia. Możesz włączyć CoPilot w dowolnym momencie. Jeśli włączysz go w trakcie spotkania, przeanalizuje je od tego momentu.

Po zakończeniu spotkania CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Jeśli chcesz wyłączyć CoPilot wcześniej, kliknij CoPilot Follow-up > Wyłącz dla tego połączenia. Jeśli w trakcie rozmowy kilka razy podłączysz i odłączysz CoPilot, analiza spotkania będzie mniej szczegółowa.


Jak wyświetlić analizę spotkania

Po zakończeniu rozmowy CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Można ją zobaczyć bezpośrednio na czacie lub otworzyć szczegółową analizę spotkania.

Na czacie CoPilot wyświetli:

  • Temat i uczestników spotkania,
  • Wydajność spotkania,
  • Wynik spotkania,
  • Rzeczy do zrobienia.

W szczegółowej analizie dodane zostaną streszczenie spotkania i transkrypcja rozmowy.

Wydajność spotkania. CoPilot oblicza wydajność na podstawie czterech kryteriów:

  • Program był jasny,
  • Produktywna dyskusja,
  • Stworzono podsumowanie,
  • Połączenie nie przekroczyło wyznaczonego czasu.

Im więcej kryteriów spełnionych, tym wyższa efektywność.

Rezultat. CoPilot podsumuje spotkanie, wyodrębni główne punkty. Można je wykorzystać na kolejnym spotkaniu do sprawdzenia ustaleń z zespołem.

Analiza. CoPilot zarejestruje ustalenia wyrażone podczas spotkania. Możesz od razu utworzyć zadanie lub spotkanie na podstawie tych ustaleń.

Podsumowanie. CoPilot przygotuje streszczenie całego spotkania i doda znaczniki czasowe. W razie pytań dotyczących spotkania można szybko znaleźć potrzebną część rozmowy.

Transkrypcja. W tej sekcji dostępne jest nagranie audio i tekstowa transkrypcja rozmowy. To przydatne, gdy trzeba odsłuchać część spotkania lub szybko znaleźć, co mówił konkretny pracownik.


W skrócie

  • W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up z inteligencją sztuczną.
  • Analizuje spotkanie i wyświetla na czacie rezultat, analizę, podsumowanie i transkrypcję.
  • W oknie rozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia.
  • Analizę można zobaczyć na czacie lub w szczegółowym raporcie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zaakceptuj zaproszenie do Bitrix24 Automatyczne scalanie duplikatów w CRM Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Jak pracować z listą formularzy CRM Ustaw hasło, aby zalogować się do Bitrix24 Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Tryb przeglądania Terminy w fakturach i ofertach Uprawnienia dostępu do Katalogu Produktów Logowanie przez medium społecznościowe: ustaw login i hasło Jak zarejestrować Bitrix24