Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

CoPilot Follow-up: analiza mowy w rozmowach wideo

W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up ze sztuczną inteligencją. Przeanalizuje spotkanie, wyodrębni najważniejsze informacje i wyświetli je na czacie:

  • Podsumowanie spotkania,
  • Ustalenia,
  • Rekomendacje i ocenę,
  • Streszczenie i transkrypcję spotkania.

CoPilot Follow-up usprawni zespołowe spotkania, umożliwiając skuteczne omawianie spraw bieżących, podsumowywanie ustaleń, dokumentowanie rezultatów oraz przestrzeganie ustalonego harmonogramu.

Przeczytaj artykuł, aby się dowiedzieć:

Jak włączyć CoPilot Follow-up

W oknie wideorozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia. Możesz włączyć CoPilot w dowolnym momencie. Jeśli włączysz go w trakcie spotkania, przeanalizuje je od tego momentu.

Po zakończeniu spotkania CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Jeśli chcesz wyłączyć CoPilot wcześniej, kliknij CoPilot Follow-up > Wyłącz dla tego połączenia. Jeśli w trakcie rozmowy kilka razy podłączysz i odłączysz CoPilot, analiza spotkania będzie mniej szczegółowa.


Jak wyświetlić analizę spotkania

Po zakończeniu rozmowy CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Można ją zobaczyć bezpośrednio na czacie lub otworzyć szczegółową analizę spotkania.

Na czacie CoPilot wyświetli:

  • Temat i uczestników spotkania,
  • Wydajność spotkania,
  • Wynik spotkania,
  • Rzeczy do zrobienia.

W szczegółowej analizie dodane zostaną streszczenie spotkania i transkrypcja rozmowy.

Wersja przeglądarkowa

Kliknij link Szczegółowa analiza w czacie, aby zobaczyć szczegółową analizę spotkania.

Ocena spotkania. CoPilot ocenia efektywność na podstawie czterech kryteriów:

  • Określono plan spotkania,
  • Zrealizowano wszystkie punkty z planu,
  • Podsumowano wyniki,
  • Spotkanie odbyło się w ramach ustalonego czasu.

Rezultat. CoPilot podsumuje spotkanie, zapisując kluczowe ustalenia i decyzje podjęte podczas rozmowy. Na podstawie tych ustaleń możesz natychmiast utworzyć zadania lub zaplanować kolejne spotkanie.

Analiza. CoPilot zapisze kluczowe ustalenia i decyzje wyrażone podczas spotkania. Na ich podstawie możesz niezwłocznie utworzyć zadania lub zaplanować kolejne spotkanie.

Podsumowanie. CoPilot przygotuje szczegółowe streszczenie spotkania z dodanymi znacznikami czasowymi. Dzięki temu w razie pytań można szybko odnaleźć odpowiedni fragment rozmowy.

Transkrypcja. W tej sekcji dostępne są nagranie audio oraz transkrypcja tekstowa rozmowy. Umożliwia to łatwe odsłuchanie fragmentu spotkania oraz szybkie odnalezienie wypowiedzi konkretnego pracownika.

Aplikacja mobilna

Dotknij linku Szczegółowa analiza w czacie, aby zobaczyć szczegółową analizę spotkania.

Ocena spotkania. CoPilot oblicza wydajność na podstawie kryteriów:

  • Określono plan spotkania,
  • Zrealizowano wszystkie punkty z planu,
  • Podsumowano wyniki.

Rezultat. CoPilot zapisze ustalenia, które pracownicy omówili podczas rozmowy. Możesz od razu utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie tych ustaleń.

Analiza. CoPilot przeanalizuje rozmowę i zasugeruje, co można poprawić. Wskaże mocne i słabe strony dyskusji oraz udzieli porad.

Podsumowanie. CoPilot przygotuje krótkie i szczegółowe podsumowanie całej rozmowy oraz doda znaczniki czasowe. Jeśli pojawią się pytania dotyczące spotkania, można szybko znaleźć odpowiednią część rozmowy.

Transkrypcja. W tej sekcji dostępne są nagranie audio i tekstowa transkrypcja rozmowy. Możesz odsłuchać część spotkania lub szybko znaleźć, co powiedział konkretny pracownik.

Kliknij zakres czasu w transkrypcji, aby przejść do odpowiedniego momentu nagrania audio.



W skrócie

  • W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up z inteligencją sztuczną.
  • Analizuje spotkanie i wyświetla na czacie ocenę, rezultat, analizę, podsumowanie i transkrypcję.
  • W oknie rozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia.
  • Analizę można zobaczyć na czacie lub w szczegółowym raporcie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wideokonferencje w aplikacji mobilnej Bitrix24 Sync: rozmowy wideo w aplikacji Komunikator Bitrix24 Jak udostępnić ekran podczas rozmowy wideo w Bitrix24 Zalecana przeglądarka do rozmów wideo Bitrix24 Sync: jak utworzyć podsumowanie spotkania podczas rozmowy wideo Wideokonferencje Bitrix24 Sync: wymagania techniczne dla połączeń wideo Bitrix24 Sync