W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up ze sztuczną inteligencją. Przeanalizuje spotkanie, wyodrębni najważniejsze informacje i wyświetli je na czacie:
- Podsumowanie spotkania,
- Ustalenia,
- Rekomendacje i ocenę,
- Streszczenie i transkrypcję spotkania.
CoPilot Follow-up usprawni zespołowe spotkania, umożliwiając skuteczne omawianie spraw bieżących, podsumowywanie ustaleń, dokumentowanie rezultatów oraz przestrzeganie ustalonego harmonogramu.
Jak włączyć CoPilot Follow-up
W oknie wideorozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia. Możesz włączyć CoPilot w dowolnym momencie. Jeśli włączysz go w trakcie spotkania, przeanalizuje je od tego momentu.
Po zakończeniu spotkania CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Jeśli chcesz wyłączyć CoPilot wcześniej, kliknij CoPilot Follow-up > Wyłącz dla tego połączenia. Jeśli w trakcie rozmowy kilka razy podłączysz i odłączysz CoPilot, analiza spotkania będzie mniej szczegółowa.
Jak wyświetlić analizę spotkania
Po zakończeniu rozmowy CoPilot wyświetli na czacie analizę spotkania. Można ją zobaczyć bezpośrednio na czacie lub otworzyć szczegółową analizę spotkania.
Na czacie CoPilot wyświetli:
- Temat i uczestników spotkania,
- Wydajność spotkania,
- Wynik spotkania,
- Rzeczy do zrobienia.
W szczegółowej analizie dodane zostaną streszczenie spotkania i transkrypcja rozmowy.
Wydajność spotkania. CoPilot oblicza wydajność na podstawie czterech kryteriów:
- Program był jasny,
- Produktywna dyskusja,
- Stworzono podsumowanie,
- Połączenie nie przekroczyło wyznaczonego czasu.
Im więcej kryteriów spełnionych, tym wyższa efektywność.
Rezultat. CoPilot podsumuje spotkanie, wyodrębni główne punkty. Można je wykorzystać na kolejnym spotkaniu do sprawdzenia ustaleń z zespołem.
Analiza. CoPilot zarejestruje ustalenia wyrażone podczas spotkania. Możesz od razu utworzyć zadanie lub spotkanie na podstawie tych ustaleń.
Podsumowanie. CoPilot przygotuje streszczenie całego spotkania i doda znaczniki czasowe. W razie pytań dotyczących spotkania można szybko znaleźć potrzebną część rozmowy.
Transkrypcja. W tej sekcji dostępne jest nagranie audio i tekstowa transkrypcja rozmowy. To przydatne, gdy trzeba odsłuchać część spotkania lub szybko znaleźć, co mówił konkretny pracownik.
W skrócie
- W wideorozmowach Bitrix24 pojawił się asystent CoPilot Follow-up z inteligencją sztuczną.
- Analizuje spotkanie i wyświetla na czacie rezultat, analizę, podsumowanie i transkrypcję.
- W oknie rozmowy kliknij CoPilot Follow-up > Włącz dla tego połączenia.
- Analizę można zobaczyć na czacie lub w szczegółowym raporcie.