Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów

W sekcji Rezerwacja online możesz automatycznie wysyłać powiadomienia do klientów, aby przypomnieć im o wizycie lub potwierdzić rezerwację.

Szablony wiadomości można skonfigurować podczas tworzenia lub edycji zasobuZasoby to specjaliści, sprzęt, pomieszczenia lub urządzenia potrzebne do świadczenia usług, np. lekarze, fryzjerzy, samochody itp..
Rezerwacje online: jak utworzyć nowy zasób

W artykule omówimy:


Typy wiadomości

W sekcji Rezerwacja online dostępne są cztery typy automatycznych powiadomień:

Nowa rezerwacja. Powiadomienie zawiera informacje o godzinie, dacie usługi oraz zarezerwowanym zasobie. Domyślnie wiadomość wysyłana jest natychmiast po dokonaniu rezerwacji, ale możesz zmienić czas wysłania.

Potwierdzenie rezerwacji. Możesz skonfigurować powiadomienia dla klienta i menedżera.

Powiadomienie dla klienta — klient otrzymuje link do potwierdzenia rezerwacji. Domyślnie wiadomość wysyłana jest na dzień przed wizytą, ale możesz wybrać inny termin. Jeśli klient nie potwierdzi rezerwacji, w harmonogramie pojawi się oznaczenie.

Powiadomienie dla konsultanta — jeśli klient nie potwierdzi rezerwacji, w systemie CRM zostanie utworzone zadanie dla menedżera. Możesz określić, kiedy menedżer otrzyma powiadomienie, np. trzy godziny przed wizytą, aby miał czas na skontaktowanie się z klientem.

Przypomnienie o rezerwacji. Aby klient nie zapomniał o wizycie, skonfiguruj automatyczne przypomnienia i wybierz termin wysłania.

Przypomnienie w przypadku spóźnienia. Jeśli klient się spóźnia, wyślij powiadomienie do klienta i menedżera, aby potwierdzić rezerwację lub zwolnić slot.

Powiadomienie dla klienta — określ, kiedy wiadomość zostanie wysłana: natychmiast, po 5,10 lub 30 minutach od momentu rozpoczęcia rezerwacji. Pomaga to zwolnić slot, jeśli klient zrezygnuje.

Powiadomienie dla menedżera — jeśli menedżer nie potwierdzi przybycia klienta, w systemie CRM zostanie utworzone zadanie. Możesz ustawić wysyłkę powiadomienia, np. pięć minut po rozpoczęciu rezerwacji, aby menedżer skontaktował się z klientem.


Jak skonfigurować szablony wiadomości

Wybierz szablon. Dla każdego rodzaju powiadomień dostępne są dwa szablony:

  • dla rezerwacji u specjalistów,
  • dla rezerwacji sprzętu lub pomieszczeń.

Na przykład, jeśli rezerwujesz wizytę u lekarza, wybierz szablon dla rezerwacji u specjalistów. Kliknij Zmień szablon > Wybierz wiadomość.

Treść wiadomości. W treści automatycznie uzupełniane są dane, takie jak imię klienta z rekordu CRM, nazwa zasobu, data, godzina rezerwacji, nazwa firmy i inne informacje.

Aby w treści wiadomości automatycznie dodawała się nazwa Twojej firmy, uzupełnij dane firmy.
Jak dodać dane firmy

Zastosuj ustawienia. Aby wybrane ustawienia zostały zastosowane dla nowych zasobów, zaznacz pole Zastosuj ustawienia dla tego zasobu i wszystkich tworzonych później.

Wyłącz szablon. Domyślnie wszystkie szablony są włączone. Aby wyłączyć niepotrzebny szablon, kliknij przycisk obok jego nazwy.

Po skonfigurowaniu powiadomień kliknij Utwórz zasób.


W skrócie

  • W sekcji Rezerwacja online możesz automatycznie wysyłać powiadomienia do klientów, aby przypomnieć im o wizycie lub potwierdzić rezerwację.
  • Szablony powiadomień można skonfigurować podczas tworzenia lub edycji zasobu.
  • Dla każdego rodzaju powiadomień dostępne są dwa szablony: dla rezerwacji u specjalistów oraz dla rezerwacji sprzętu lub pomieszczeń.
  • Niepotrzebne szablony można wyłączyć.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nowy interfejs Space+ Jak zaprosić pracowników przez e-mail Bitrix24 Space Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi Mini-profil pracownika w strukturze firmy Nowy formularz do szybkiego tworzenia zadań Czat grupowy Automatyczne usuwanie wiadomości Tablice w Bitrix24 Ankiety w czatach