Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Dodaj wydarzenie do kalendarza

Kalendarz Bitrix24 to narzędzie do planowania spotkań, zadań i wydarzeń. Pomaga zarządzać osobistym harmonogramem i sprawdzać dostępność współpracowników.

W artykule wyjaśniamy, jak:


Jak szybko utworzyć wydarzenie

Szybki formularz tworzenia wydarzeń jest odpowiedni dla prostych wydarzeń bez szczegółowych ustawień. Otwórz sekcję Kalendarz i kliknij dowolny wolny czas.

Uzupełnij pola formularza:

Nazwa — będzie widoczna w kalendarzu.

Kalendarz — wybierz kalendarz, do którego należy wydarzenie. Na przykład, roboczy — dla wydarzeń biznesowych, a prywatny — dla osobistych wydarzeń. To pozwoli grupować wydarzenia i łatwiej zarządzać harmonogramem.

Czas — określ datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia wydarzenia. Możesz wybrać konkretną godzinę lub utworzyć wydarzenie na cały dzień.

Uczestnicy — kliknij Zmień i wybierz pracowników, których chcesz zaprosić na wydarzenie. Otworzy się planer, w którym zobaczysz dostępność współpracowników.

Lokalizacja — wskaż miejsce, w którym odbędzie się wydarzenie. Na przykład, jeśli wydarzenie odbywa się w biurze klienta — dodaj adres. W Twoim biurze możesz wybrać z listy sal konferencyjnych.

Przypomnienie — dodaj przypomnienie o wydarzeniu.

Po wypełnieniu wymaganych pól kliknij Utwórz.

Aby przejść do szczegółowych ustawień wydarzenia, kliknij Pełny edytor.


Jak utworzyć wydarzenie ze szczegółowymi ustawieniami

Otwórz sekcję Kalendarz i kliknij Utwórz.

Wypełnij pola formularza:

Nazwa — będzie widoczna w kalendarzu.

Ważne — kliknij ikonę To wydarzenie jest ważne, aby oznaczyć wydarzenie jako ważne.

Czas — określ datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia wydarzenia. Możesz wybrać konkretną godzinę lub utworzyć wydarzenie na cały dzień.

Kalendarz — wybierz kalendarz, do którego należy wydarzenie. Jeśli masz kilka kalendarzy, pomoże to rozdzielić wydarzenia, np. osobiste i zawodowe.

Powtórz — ustaw, jak często wydarzenie ma się powtarzać: codziennie, co tydzień itp. To przydatne dla regularnych wydarzeń, np. odpraw.

Lokalizacja — wskaż miejsce, w którym odbędzie się wydarzenie. Na przykład, dla wydarzeń online dodaj link do konferencji. Dla wydarzeń osobistych możesz wybrać z listy sal konferencyjnych.
Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować

Uczestnicy — kliknij Dodaj i wybierz uczestników wydarzenia. Otworzy się planer, w którym zobaczysz dostępność współpracowników. Jeśli chcesz zaprosić uczestników spoza firmy, kliknij Zaproś gościa.
Jak zaprosić pracowników przez e-mail

Powiadom, gdy uczestnicy potwierdzą lub odrzucą zaproszenie — włącz tę opcję, aby otrzymywać powiadomienia o decyzjach uczestników. To pozwala śledzić, kto przyjął zaproszenie, a kto odmówił.

Otwórz sekcję Więcej, aby skonfigurować szczegóły wydarzenia.

Opis — wpisz cel, agendę lub ważne szczegóły wydarzenia.

Przypomnienie — dodaj jedno lub kilka przypomnień.

Kolor wydarzenia — wybierz kolor, aby szybko odróżniać wydarzenia w harmonogramie.

Dostępność — określ, jak wydarzenie będzie widoczne w kalendarzu:

  • Zajęty — czas zajęty w kalendarzu.
  • Niepewny — czas zajęty, ale użytkownik może być dostępny na inne wydarzenie.
  • Dostępny — na ten czas można zaplanować inne wydarzenie.
  • Nieobecny — użytkownik jest poza pracą. To wydarzenie zostanie dodane do grafiku nieobecności.
  • Co to jest grafik nieobecności

Prywatność — włącz tę opcję, aby szczegóły wydarzenia były widoczne tylko dla Ciebie. Inni użytkownicy zobaczą jedynie zajęty czas w kalendarzu — bez nazwy, opisu i uczestników.

Elementy CRM — połącz wydarzenie z elementem CRM. Na przykład, z kontaktem lub dealem. To pozwoli szybko przejść do formularza, aby przygotować się do wydarzenia i omówić szczegóły.

Kliknij Zapisz.

Wszyscy uczestnicy wydarzenia mogą zapraszać innych współpracowników i wybierać miejsce wydarzenia.


Jak edytować wydarzenie

Edytować czas i nazwę wydarzenia może tylko jego twórca. Otwórz wydarzenie w kalendarzu i kliknij Edytuj.

Podczas edycji możesz włączyć opcję Poproś użytkowników o potwierdzenie uczestnictwa. Na przykład, jeśli zmienił się czas wydarzenia. Wszyscy uczestnicy otrzymają powiadomienie, w którym ponownie potwierdzą swoją decyzję.


W skrócie

  • Kalendarz Bitrix24 to narzędzie do planowania spotkań, zadań i wydarzeń. Pomaga zarządzać osobistym harmonogramem i sprawdzać dostępność współpracowników.
  • Wydarzenie można utworzyć w kilka kliknięć za pomocą szybkiego formularza lub skonfigurować szczegóły w pełnym formularzu.
  • W szybkim formularzu można określić nazwę wydarzenia, czas, uczestników, miejsce i ustawić przypomnienia.
  • W szczegółowych ustawieniach można dodać: opis wydarzenia, powtarzalność, powiązanie z elementami CRM, dostępność i inne.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wolne terminy w mobilnym CRM Kalendarz w aplikacji mobilnej Kalendarz Bitrix24 Kalendarz firmowy