Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Importuj szczegóły kontaktu i firmy

W skrócie

  1. Przejdź do CRM.
  2. Kliknij Klienci i wybierz Firmy lub Kontakty.
  3. Kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz Importuj firmy lub Importuj niestandardowy plik CSV.
  4. W sekcji Parametry importu szczegółów włącz opcję Importuj szczegóły.
  5. Pobierz szablon pliku importu i wypełnij go.
  6. Prześlij wypełniony plik CSV do Bitrix24.
  7. Upewnij się, że pola w Twoim pliku odpowiadają polom w Bitrix24.
  8. Po zakończeniu importu kliknij Zakończ. Aby przesłać kolejny plik, kliknij Importuj kolejny plik.

Szczegółowa odpowiedź

Skorzystaj z funkcji importu, aby przesłać listy kontaktów i firm wraz z ich szczegółami do Bitrix24. To pozwala:

  • Zbudować bazę klientów przy rozpoczęciu pracy z Bitrix24.
  • Przenieść dane z innego CRM, unikając ręcznego wprowadzania.

Tylko administratorzy Bitrix24 lub użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą importować kontakty i firmy.
Uprawnienia dostępu oparte na rolach w CRM

W tym artykule wyjaśniamy, jak zaimportować dane na przykładzie firm.

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń sekcję Klienci.
  3. Wybierz Firmy.
  4. Kliknij Ustawienia (⚙️).
  5. Wybierz Importuj firmy.

Proces importu składa się z kilku etapów:

1. Pobierz przykładowy plik importu. Jest to plik CSV, który zawiera wszystkie pola formularza firmy. Aby zaimportować szczegóły firmy, włącz opcję Importuj szczegóły przed pobraniem.

2. Wypełnij plik importu. Wprowadź dane, które chcesz zaimportować, do szablonu. Jeśli importujesz firmy z innego Bitrix24, przejdź do kroku 3.

Aby dodać wiele wartości do jednego pola, na przykład kilka numerów telefonów, rozdziel je przecinkami.

Aby uniknąć błędów podczas importu, uwzględnij w pliku następujące elementy:

ID. Jest to unikalny numer przypisany do każdej firmy (jedna firma = jeden numer).

Szczegóły: ID. Jest to unikalny numer dla każdego adresu firmy (jeden adres = jeden numer). Jeśli firma ma wiele adresów lub danych bankowych, użyj oddzielnych wierszy i pozostaw kolumnę Szczegóły: ID pustą.

Szczegóły: ID szablonu. Określ ID szablonu szczegółów.
Szablony szczegółów kontaktów lub firm

Jak znaleźć ID szablonu

  1. Przejdź do CRM.
  2. Kliknij Więcej.
  3. Rozwiń sekcję Ustawienia.
  4. Wybierz Ustawienia CRM.
  5. W sekcji Punkt startowy wybierz Szablony szczegółów kontaktów lub firm.
  6. Kliknij Menu (≡).
  7. Wybierz Kolumny listy.
  8. Zaznacz parametr ID.
  9. Zastosuj zmiany.
7 Kolumna ID pokazuje ID każdego szablonu szczegółów

3. Prześlij plik importu. Prześlij wypełniony plik do Bitrix24. Musi być w formacie CSV.

4. Skonfiguruj ustawienia szczegółów importu. Włącz te opcje, aby uniknąć błędów:

Dopasuj szablony plików importu. CRM dopasuje dane według nazwy szablonu i kraju. Jeśli nazwa kraju nie pasuje do wybranego szablonu, CRM nie dopasuje elementów. Wartość w kolumnie Szczegóły: ID szablonu nie ma znaczenia.

Dopasuj za pomocą ID szablonów. CRM uwzględni tylko ID szablonów przy dopasowywaniu.

Jeśli nie można dopasować szablonu do pliku w pliku importu, użyj szablonu domyślnego. Jeśli CRM nie rozpozna danych, zastosuje domyślny szablon.

5. Sprawdź mapowanie pól. Upewnij się, że pola w Twoim pliku importu odpowiadają polom w Bitrix24. Na przykład pole Nazwa firmy w Twoim pliku powinno odpowiadać polu Nazwa firmy w Bitrix24.

6. Wybierz, co zrobić z duplikatami:

  • Importuj wszystkie: Importuje wszystkie firmy, nawet jeśli już istnieją w CRM.
  • Zastąp istniejące: Aktualizuje istniejące rekordy danymi z pliku.
  • Scal: Wypełnia tylko puste pola w istniejących rekordach.
  • Pomiń: Pomija duplikaty, ale pozwala pobrać ich listę po imporcie.

7. Poczekaj na przesłanie danych. Czas przesyłania zależy od liczby firm — większe importy zajmują więcej czasu.

Po zakończeniu importu sprawdź listę firm w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ankiety w czatach Automatyczne usuwanie wiadomości Tablice w Bitrix24 Zespoły wielofunkcyjne Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24 Dodaj blok Kanał Aktualności do witryny Bitrix24 Space Nowy interfejs Space+ Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Jak zaprosić pracowników przez e-mail