Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Co robić, jeśli wiadomości w otwartym kanale nie są wysyłane

Problem. Podczas wysyłania wiadomości na czacie otwartego kanału pojawia się błąd „Wiadomość nie została wysłana. Otwarty kanał jest obecnie niedostępny”.

Przyczyna. Taki błąd może wystąpić z powodu problemów z internetem lub awarii technicznej.

Rozwiązanie. Spróbuj wysłać wiadomość trochę później.

Jeśli wiadomość nadal nie została wysłana:

  1. Upewnij się, że internet działa stabilnie.
  2. Odśwież stronę lub uruchom ponownie aplikację Bitrix24.
  3. Wyślij wiadomość ponownie.

Jeśli rozwiązanie nie pomogło, napisz do Wsparcia. W wiadomości podaj czas i szczegóły problemu.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak pracować z listą rozmów w otwartych kanałach Otwarte kanały: najczęstsze błędy Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Przypisz menedżerów do leadów Jak pracować z czatami w otwartych kanałach Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach Jak utworzyć i skonfigurować kanał otwarty Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów