Błędy podczas komunikowania się w otwartych kanałach mogą występować z różnych powodów. Zebraliśmy możliwe błędy i szybkie sposoby ich rozwiązania w jednym artykule.
Liczba możliwych błędów:
- widzę licznik nieprzeczytanych wiadomości na liście czatów, ale nie mam nieprzeczytanych wiadomości,
- pojawia się błąd, że nie mogę wysłać wiadomości, ponieważ kanał komunikacyjny nie jest skonfigurowany,
- automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy nie jest wysyłane do klientów na czat otwartych kanałów,
- automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy wysyłane jest do klientów w godzinach pracy na czat otwartych kanałów.
Licznik nieprzeczytanych wiadomości jest wyświetlany, mimo że wszystkie wiadomości zostały już przeczytane
Błąd. W komunikatorze Bitrix24, w sekcji Centrum Kontaktowe, na liście czatów otwartych kanałów wyświetlane są liczniki nieprzeczytanych wiadomości, mimo że wszystkie wiadomości zostały już przeczytane.
Przyczyna. Klient wysłał wiadomość na czat otwartych kanałów. W trakcie rozmowy czat zaakceptował nowy odpowiedzialny, ale poprzedni odpowiedzialny nie miał czasu na przeczytanie wiadomości.
Rozwiązanie. Przejdź do listy czatów, kliknij Ustawienia > Oznacz wszystkie czaty jako przeczytane. Odśwież stronę.
Nie można wysłać wiadomości, ponieważ kanał komunikacyjny nie jest skonfigurowany
Błąd. Podczas wysyłania wiadomości na czat otwartego kanału pojawia się powiadomienie o tym, że nie możesz wysłać wiadomości, ponieważ kanał komunikacyjny nie jest skonfigurowany.
Przyczyny.
- Otwarty Kanał nie jest podłączony do kanału komunikacyjnego.
- Otwarty Kanał jest wyłączony.
Rozwiązanie. Sprawdź, czy kanał jest aktywny i podłączony do odpowiedniego kanału komunikacyjnego. Czerwony krzyżyk na liście kanałów oznacza, że jest wyłączony. Włącz otwarty kanał w sekcji Inne > Kanał jest aktywny.
Ustawienia otwartych kanałów
Automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy nie jest wysyłane
Błąd. Klienci piszą na czat otwartego kanału w godzinach wolnych od pracy, ale nie otrzymują automatycznego powiadomienia, że czat jest nieobsługiwany poza godzinami pracy.
Przyczyna.
- W ustawieniach otwartego kanału włączona jest opcja Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant i pracownik z kolejki rozpoczął dzień pracy lub był online.
Otwarte kanały: kolejka - W Bitrix24 został utworzony pusty czat otwartego kanału, w którym nie ma wiadomości od klienta. Taka sytuacja może wystąpić w kanale Telegram: klient otworzył czat z botem Telegram, nacisnął przycisk Start, ale niczego nie napisał. W Bitrix24 zostanie utworzony czat, ale automatyczna wiadomość nie zostanie wysłana.
Automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy wysyłane jest w godzinach pracy kanału otwartego
Błąd. Klienci piszą na czat otwartego kanału w godzinach pracy, ale otrzymują automatyczne powiadomienie, że czat nie jest obsługiwany poza godzinami pracy.
Przyczyny. W ustawieniach otwartego kanału włączona jest opcja Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant, ale w kolejce nie ma dostępnych pracowników: wszyscy są offline, nie rozpoczęli dnia pracy lub zrobili przerwę.
Jak działa kolejka w otwartych kanałach
Ustawienia otwartych kanałów
Polecane artykuły: