Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Otwarte kanały: najczęstsze błędy

Błędy podczas komunikowania się w otwartych kanałach mogą występować z różnych powodów. Zebraliśmy możliwe błędy i szybkie sposoby ich rozwiązania w jednym artykule.

Liczba możliwych błędów:


Licznik nieprzeczytanych wiadomości jest wyświetlany, mimo że wszystkie wiadomości zostały już przeczytane

Błąd. W komunikatorze Bitrix24, w sekcji Centrum Kontaktowe, na liście czatów otwartych kanałów wyświetlane są liczniki nieprzeczytanych wiadomości, mimo że wszystkie wiadomości zostały już przeczytane.

Przyczyna. Klient wysłał wiadomość na czat otwartych kanałów. W trakcie rozmowy czat zaakceptował nowy odpowiedzialny, ale poprzedni odpowiedzialny nie miał czasu na przeczytanie wiadomości.

Rozwiązanie. Przejdź do listy czatów, kliknij Ustawienia > Oznacz wszystkie czaty jako przeczytane. Odśwież stronę.


Nie można wysłać wiadomości, ponieważ kanał komunikacyjny nie jest skonfigurowany

Błąd. Podczas wysyłania wiadomości na czat otwartego kanału pojawia się powiadomienie o tym, że nie możesz wysłać wiadomości, ponieważ kanał komunikacyjny nie jest skonfigurowany.

Przyczyny.

  • Otwarty Kanał nie jest podłączony do kanału komunikacyjnego.
  • Otwarty Kanał jest wyłączony.

Rozwiązanie. Sprawdź, czy kanał jest aktywny i podłączony do odpowiedniego kanału komunikacyjnego. Czerwony krzyżyk na liście kanałów oznacza, że jest wyłączony. Włącz otwarty kanał w sekcji Inne > Kanał jest aktywny.
Ustawienia otwartych kanałów


Automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy nie jest wysyłane

Błąd. Klienci piszą na czat otwartego kanału w godzinach wolnych od pracy, ale nie otrzymują automatycznego powiadomienia, że czat jest nieobsługiwany poza godzinami pracy.

Przyczyna.

  • W ustawieniach otwartego kanału włączona jest opcja Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant i pracownik z kolejki rozpoczął dzień pracy lub był online.
    Otwarte kanały: kolejka

  • W Bitrix24 został utworzony pusty czat otwartego kanału, w którym nie ma wiadomości od klienta. Taka sytuacja może wystąpić w kanale Telegram: klient otworzył czat z botem Telegram, nacisnął przycisk Start, ale niczego nie napisał. W Bitrix24 zostanie utworzony czat, ale automatyczna wiadomość nie zostanie wysłana.

Automatyczne powiadomienie o godzinach wolnych od pracy wysyłane jest w godzinach pracy kanału otwartego

Błąd. Klienci piszą na czat otwartego kanału w godzinach pracy, ale otrzymują automatyczne powiadomienie, że czat nie jest obsługiwany poza godzinami pracy.

Przyczyny. W ustawieniach otwartego kanału włączona jest opcja Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant, ale w kolejce nie ma dostępnych pracowników: wszyscy są offline, nie rozpoczęli dnia pracy lub zrobili przerwę.
Jak działa kolejka w otwartych kanałach
Ustawienia otwartych kanałów


Polecane artykuły:
  • Centrum kontaktowe
  • Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały
  • Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach

  • Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo