Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach

W ustawieniach kolejki otwartego kanału możesz zaznaczyć opcję Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant.

Ta opcja sprawdza, czy konsultant jest online przed przekierowaniem do niego czatu z klientem. Jeśli opcja jest wyłączona, konsultant będzie nadal otrzymywać zapytania, nawet jeśli jest on niedostępny.

Poniżej zobaczysz opis statusów, które Bitrix24 bierze pod uwagę podczas sprawdzania dostępności konsultanta.

Czas pracy

Konsultant będzie niedostępny, jeśli:

  • nie rozpoczął dnia pracy;
  • zakończył dzień pracy;
  • ma przerwę.
Zarządzanie czasem pracy jest dostępne tylko w planie Professional. Dowiedz się więcej na stronie z cenami.

Statusy online/offline

Dostępność konsultantów w aplikacji desktopowej

Jeśli konsultant pracuje w aplikacji desktopowej Bitrix24, system sprawdza status online/offline konsultanta za pomocą aplikacji.

Jeśli konsultant ma status Poza zasięgiem, system uzna go status za offline. Status Poza zasięgiem pojawi się w następujących przypadkach:

  • konsultant nie wykonuje żadnych czynności na komputerze przez 25 minut (3 minuty w wersji Bitrix24 On-Premise);
  • konsultant zablokował komputer.
Dostępność konsultantów w przeglądarce

Konsultant będzie miał status online w następujących przypadkach:

  • jeśli w przeglądarce jest otwarta karta z Bitrix24;
  • jeśli nie ma problemów z połączeniem internetowym.
Statusy komunikatora Poza zasięgiem i Nie przeszkadzać, ustawione ręcznie, nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania dostępności konsultanta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo