Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Błędy połączenia z Instagramem i Facebookiem

Podczas podłączania Instagrama i Facebooka do Bitrix24 mogą wystąpić problemy. Często wynikają one z braku odpowiednich uprawnień dla aplikacji Bitrix24 Open Channels w Meta lub z braku powiązania konta Instagram ze stroną na Facebooku.

W artykule wyjaśniamy, co zrobić, jeśli:

Nie jest wyświetlana odpowiednia strona Facebook

Problem. Podczas podłączania kanałów Facebook lub Facebook: Komentarze nie jest wyświetlana odpowiednia strona. Na przykład utworzono nową stronę, ale nie jest widoczna na liście.

Przyczyna. Aplikacja Bitrix24 Open Channels wymaga uprawnień do zarządzania stroną na Facebooku. Okno konfiguracji uprawnień pojawia się tylko przy pierwszym podłączeniu Facebooka lub Instagrama do Bitrix24. Dla nowych stron uprawnienia należy skonfigurować ręcznie.

Rozwiązanie.
1. Zaloguj się do Facebooka na konto administratora odpowiedniej strony.
2–5. Przejdź do Konto > Ustawienia i prywatność > Ustawienia > Integracje biznesowe.
6. Kliknij Wyświetl i edytuj obok odpowiedniej aplikacji:

  • Bitrix24 Open Channels — dla konfiguracji kanału Facebook,
  • Bitrix24 Open Channels Comments — dla konfiguracji kanału Facebook: Komentarze.

7. Zaznacz wszystkie pola dla odpowiedniej strony, aby nadać aplikacji pełny dostęp do jej zarządzania.
8. Zapisz zmiany.
9. Wróć do Bitrix24, odśwież stronę i kontynuuj konfigurację. Odpowiednia strona pojawi się na liście.


Nie jest wyświetlane odpowiednie konto Instagram

Problem. Podczas podłączania kanału Instagram Direct nie jest wyświetlane odpowiednie konto Instagram. Na przykład utworzono nowe konto, ale nie pojawia się na liście.

Przyczyna. Do Bitrix24 można podłączyć tylko te konta Instagram, które są powiązane ze stroną na Facebooku. Jeśli takiego powiązania nie ma, konto nie pojawi się na liście.

Rozwiązanie. Powiąż konto Instagram ze stroną na Facebooku. W tym celu zaloguj się do aplikacji mobilnej Instagram i kliknij Edytuj profil > Strona.
Jak powiązać konto Instagram ze stroną na Facebooku

Problem. W Bitrix24 lista kont Instagram powiązanych ze stroną na Facebooku nie została zaktualizowana. Podczas podłączania kanału Instagram Direct na liście znajduje się odłączone konto, natomiast nowe konto nie jest dostępne.

Rozwiązanie. Zaktualizuj dane ręcznie — tymczasowo zmień typ konta na Instagramie na osobisty.

  1. Otwórz Instagram i zmień konto, które chcesz podłączyć, z profilu biznesowego na osobisty.
    Jak przełączyć konto profesjonalne Instagram na osobiste
  2. Ponownie przełącz je na konto biznesowe.
    Jak utworzyć konto biznesowe na Instagramie
  3. Ponownie powiąż konto Instagram ze stroną na Facebooku.
  4. Wróć do Bitrix24, odśwież stronę i kontynuuj konfigurację. Odpowiednia strona pojawi się na liście.
    Jak powiązać konto Instagram ze stroną na Facebooku

Wiadomości z Facebooka lub Instagrama nie trafiają do Bitrix24

Problem. Podłączono kanał Facebook, ale wiadomości ze strony nie trafiają do Bitrix24.

Przyczyna. Przekierowanie wiadomości z Facebooka do Bitrix24 zazwyczaj jest konfigurowane automatycznie, ale w niektórych przypadkach wymaga ręcznej konfiguracji.

Rozwiązanie. Włącz przekierowanie w Meta Business Suite. Przejdź do sekcji Integracje > Przekierowywanie wiadomości i wybierz stronę na Facebooku. Zaznacz na liście aplikację Bitrix24 Open Channels i zapisz zmiany.
Jak rozwiązać problem z dostarczaniem wiadomości do Bitrix24 z Facebooka

Problem. Podłączono kanał Instagram Direct, ale wiadomości nie trafiają do Bitrix24.

Przyczyna. Aby kanał Instagram Direct działał poprawnie, w Meta Business Suite muszą być skonfigurowane dostęp do wiadomości z Instagrama oraz ich przekierowanie do Bitrix24.

Rozwiązanie. Wykonaj jeden lub oba kroki w dowolnej kolejności, w zależności od aktualnych ustawień:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak chronić dane w aplikacji mobilnej Bitrix24 Poproś o pomoc Partnera Bitrix24 Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy Połączenie struktury firmy z narzędziami Bitrix24 Bitrix24.Scrum: rozpoczęcie pracy Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu Śledzenie czatu w otwartych kanałach Facebook: podłącz wiadomości