Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Jeśli masz pytania dotyczące narzędzi Bitrix24, możesz skontaktować się ze specjalistą Wsparcia Bitrix24.

Czat z Wirtualnym asystentem AI jest dostępny w każdym planie. W planach komercyjnych możesz kontaktować się ze specjalistami Wsparcia.
Plany i ceny Bitrix24

Tylko administratorzy konta i Partnerzy Bitrix24 mogą kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.

Specjaliści ze Wsparcia Bitrix24 pomogą:

  • Skonfigurować narzędzia Bitrix24
  • Znaleźć informacje w dokumentacji Bitrix24
  • Znaleźć i naprawić błędy w działaniu narzędzi
  • Rozwiązać problemy z planami i płatnościami

Wsparcie Bitrix24 nie doradza w kwestiach:

  • Tworzenia i wdrażania narzędzi Bitrix24
  • Tworzenia i obsługi aplikacji dla Bitrix24
  • Projektowania scenariuszy dla workflow i reguł automatyzacji
  • Integracji Telefonii SIP, systemów PBX i aplikacji telekomunikacyjnych firm trzecich
Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna

Aby skontaktować się ze specjalistą Wsparcia:

  1. Kliknij Pomoc w prawym górnym rogu.
  2. Wybierz sekcję Nowości Bitrix24 lub Jak zacząć.
  3. Kliknij Zadaj pytanie.

Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrożeniu lub konfiguracji narzędzi Bitrix24, skontaktuj się z Partnerami Bitrix24.

Otworzy się czat ze Wsparciem. Opisz szczegółowo problem: swoje działania oraz oczekiwany rezultat. Dołącz zrzuty ekranu.

Czat ze Wsparciem jest wyróżniony niebieskim kolorem. Dzięki temu łatwo go odróżnić od innych czatów.

Specjalista ze Wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem w jednym czacie. Jeśli masz kilka pytań, utwórz nowe dialogi. Specjaliści rozpatrzą każde pytanie osobno, w oddzielnym czacie.

Aby skontaktować się ze specjalistą ze Wsparcia w wersji Bitrix24 On-Premise, administrator musi włączyć odpowiednie ustawienie.

Tworzenie wielu dialogów ze Wsparciem Bitrix24
Wsparcie techniczne dla wersji Bitrix24 On-Premise

Aby skontaktować się ze specjalistą ze Wsparcia:

  1. Stuknij Więcej > Wsparcie.
  2. Określ swoje pytanie i poczekaj na odpowiedź.

Jeśli nie możesz znaleźć czatu ze Wsparciem Bitrix24

  1. Sprawdź, czy jesteś administratorem konta na swojej stronie profilu.
    Przyznaj uprawnienia administratora
  2. Upewnij się, że nie masz podłączonego Wsparcia Partnera. W takim przypadku musisz znaleźć czat wsparcia ze swoim Partnerem i poprosić o poradę. Przejdź do sekcji Subskrypcja > zakładka Wsparcie.
    Aktywuj Wsparcie od Partnerów Bitrix24
Jeśli masz podłączone Wsparcie Partnera, Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne.

Możesz skontaktować się ze Wsparciem Partnera lub wrócić do Wsparcia Bitrix24. Aby to zrobić, wyłącz Wsparcie Partnera w sekcji Subskrypcja > zakładka Wsparcie.


W skrócie

  • Czat ze Wsparciem AI jest dostępny w każdym planie. Tylko plany komercyjne pozwalają Wsparciu AI przekazywać czaty do specjalisty Wsparcia.

  • Tylko administratorzy konta i Partnerzy Bitrix24 mogą kontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.

  • Kliknij Pomoc w prawym górnym rogu i wybierz zakładkę Nowości Bitrix24 lub Jak zacząć.

  • Kliknij Zadaj pytanie na dole strony.

  • Otworzy się czat ze Wsparciem Bitrix24. Opisz swoje pytanie szczegółowo i dołącz zrzuty ekranu.

  • Jeśli masz różne pytania, możesz utworzyć kilka dialogów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zaprosić partnera do Bitrix24 Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24 Wirtualny asystent AI na czacie Wsparcia Bitrix24 Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Często zadawane pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Wiele okien dialogowych na czacie Wsparcia Bitrix24 Wsparcie techniczne Bitrix24 On-Premise