Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak wydłużyć czas odpowiedzi klientowi na Facebooku i Instagramie

Na Facebooku i Instagramie możesz odpowiedzieć klientowi wyłącznie w ciągu 24 godzin od jego ostatniej wiadomości. Po upływie tego czasu należy zaczekać, aż klient ponownie nawiąże kontakt.

W Bitrix24 możesz wydłużyć to okno do 7 dni, co pozwala uniknąć utraty klienta, nawet jeśli skontaktuje się on poza godzinami pracy. Na przykład, jeśli otrzymasz wiadomość w piątek wieczorem, możesz odpowiedzieć w poniedziałek rano.

W tym artykule:


Jak wydłużyć czas odpowiedzi podczas podłączania kanału

Jeśli dopiero podłączasz kanał Facebook lub Instagram, możesz od razu wydłużyć czas odpowiedzi. Dzięki temu od początku możesz lepiej zarządzać komunikacją.

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń Klienci.
  3. Kliknij Centrum Kontaktowe.
  4. Wybierz Facebook lub Instagram Direct.
  5. Wybierz otwarty kanał.
  6. Kliknij Połącz i zaloguj się na Facebooku lub Instagramie.
  7. Włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni.
  8. Kliknij Połącz.

Facebook: podłącz wiadomości
Instagram Direct: podłącz wiadomości i komentarze


Jak zmienić czas odpowiedzi dla podłączonego kanału

Aby zmienić czas odpowiedzi dla podłączonego kanału, odłącz go i podłącz ponownie z nowymi ustawieniami.

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń Klienci.
  3. Kliknij Centrum Kontaktowe.
  4. Wybierz Facebook lub Instagram Direct.
  5. Kliknij Zmień.
  6. W ustawieniach kanału kliknij Odłącz.
  7. Zaznacz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni.
  8. Kliknij Połącz.

Zasady Meta dotyczące wiadomości do klientów

Jeśli od ostatniej wiadomości klienta upłynęło więcej niż 24 godziny, Meta zezwala na odpowiedź wyłącznie w sprawie pierwotnego zapytania, np. dotyczącego zamówienia, produktu lub usługi. Wysyłanie wiadomości innego rodzaju może prowadzić do zablokowania Twojego konta na Facebooku lub Instagramie.

Nie możesz wysyłać:

  • Reklam
  • Ofert rabatowych
  • Kuponów
  • Automatycznych wiadomości od reguł automatyzacji
  • Wiadomości niezwiązanych z zapytaniem klienta

Na przykład, jeśli klient pyta o status zamówienia, możesz podać szczegóły śledzenia, ale nie możesz wysyłać mu oferty promocyjnej.


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz wydłużyć okno wiadomości dla Facebooka i Instagrama z 24 godzin do 7 dni. Dzięki temu możesz utrzymać kontakt z klientami, nawet jeśli nie możesz odpowiedzieć od razu.
  • Podczas pierwszego podłączania kanału możesz od razu włączyć tę opcję. Wystarczy włączyć Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni.
  • Jeśli kanał jest już podłączony, nadal możesz włączyć lub wyłączyć tę opcję. Aby to zrobić, odłącz stronę Facebooka lub konto Instagram od Bitrix24 i podłącz je ponownie.
  • Po 24 godzinach Meta pozwala odpowiadać tylko w sprawie zapytania klienta, np. dotyczącego zamówienia, produktu lub usługi. Reklamy i masowe wiadomości są niedozwolone.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Facebook: podłącz komentarze Błędy połączenia z Instagramem i Facebookiem Facebook: podłącz wiadomości