Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Aktualizacja katalogu produktów przez import

Usprawnij aktualizację produktów w Bitrix24 bez tracenia cennego czasu. Niezależnie od tego, czy przygotowujesz się do dużej wyprzedaży, czy zmieniasz ceny wielu produktów, ręczne wprowadzanie zmian może być czasochłonne. Istnieje jednak rozwiązanie: import zaktualizowanego pliku CSV. Dowiedz się więcej o tym skutecznym podejściu w naszym artykule.

Krok 1. Eksportuj listę produktów

Aby wyeksportować produkty, które chcesz zaktualizować, wykonaj następujące kroki:

  1. Przejdź do CRM > Zarządzanie asortymentem > Produkty.
  2. Wybierz potrzebną sekcję.
  3. Kliknij przycisk koła zębatego i wybierz Excel.

Krok 2. Zaktualizuj produkty w pliku

Wprowadź zmiany w pobranym pliku i zapisz go.

Przed zaimportowaniem zaktualizowanego pliku pamiętaj:
  • Duplikaty są wyszukiwane na podstawie pola Kod zewnętrzny (ID). Jeśli produkt już istnieje, zostanie zaktualizowany na podstawie zaimportowanych danych. W przeciwnym razie zostanie utworzony nowy produkt.
  • Nie można cofnąć wyników importu.
  • Jeśli zmienisz cenę produktu w pliku, nie zostanie ona automatycznie zaktualizowana w dealach i innych elementach. Aby zmiany zaczęły obowiązywać, usuń produkt z elementu i dodaj go ponownie.
  • Plik musi być w formacie CSV. Jeśli edytujesz pobrany plik, zapisz go w formacie CSV po wprowadzeniu zmian.

Krok 3. Zaimportuj zaktualizowany plik

Aby zaimportować zaktualizowany plik:

  1. Przejdź do CRM > Zarządzanie asortymentem > Produkty.
  2. Kliknij przycisk koła zębatego i wybierz Import produktów.
  3. Prześlij swój plik i skonfiguruj dodatkowe ustawienia.
  4. Użyj poniższej tabeli, aby poprawnie przypisać wymagane pola podczas procesu importu:
  5. Pole w wyeksportowanym pliku Standardowe pole do przypisania
    Produkt Nazwa
    Kod zewnętrzny Zewnętrzne ID

    Dowiedz się więcej o imporcie produktów

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać produkty do deali, leadów i ofert Jak działają właściwości w prostych produktach Praca z właściwościami produktu Niestandardowe pola produktów w formularzu deala Dodawanie niestandardowych właściwości produktu Wybór produktów w CRM Utwórz produkt Lista produktów Jak utworzyć i skonfigurować katalog produktów Jak dowiedzieć się, w których dealach został zarezerwowany produkt