Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Centrum Kontaktowe: podłącz WhatsApp

Możesz połączyć WhatsApp z Bitrix24 w kilku krokach, korzystając z integracji Twilio.

Wybierz WhatsApp.

Kliknij przycisk Połącz.

Podczas łączenia WhatsApp musisz podać trzy parametry:

  • Account SID
  • Auth Token
  • Numer telefonu konta

Te parametry znajdziesz w konsoli Twilio.


Ile to kosztuje

Bitrix24 nie pobiera opłat za połączenie WhatsApp.

Twilio pobiera opłaty za WhatsApp Session Message (zwykle $0.005 za każdą wiadomość). Więcej informacji znajdziesz na stronie WhatsApp Business API pricing page.

Dodatkowo należy opłacić wynajem numeru telefonu w Twilio oraz przejść na płatny plan: min. $20 - max. $2000.

  • Musisz wynająć specjalny numer w Twilio. Możesz przenieść swój numer do Twilio i go używać, ale z pewnymi ograniczeniami. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Musisz przejść na płatny plan Twilio.

  • Twilio nie oferuje wynajmu numerów telefonów z Rosji, Białorusi, Kazachstanu, Ukrainy.

Połącz WhatsApp

Aby połączyć bota Twilio, musisz mieć konto Twilio. Jeśli go nie masz, musisz utworzyć nowe konto. Konieczne będzie również zweryfikowanie konta w Twilio i WhatsApp. Niestety proces weryfikacji może zająć trochę czasu. Zalecamy wynajęcie numeru dopiero po weryfikacji konta.

  1. Kliknij Utwórz nowy projekt.
  2. Kliknij SMS Chatbot.

  3. Utwórz projekt > kliknij Ustawienia > Ogólne. Potrzebne będą dane uwierzytelniające z sekcji API Credentials > LIVE Credentials:
    • ACCOUNT SID - ID konta;
    • AUTH TOKEN - token autoryzacyjny (kliknij ikonę oka, aby go zobaczyć).

  4. Musisz mieć wynajęty numer lub własny numer. Otwórz sekcję Phone Numbers i wybierz numer.

  5. Jeśli masz konto testowe, musisz przejść na płatne konto, aby połączyć integrację WhatsApp. W tym celu kliknij przycisk Upgrade Project.

    Dodaj informacje o firmie, jej adresie oraz dane rozliczeniowe do projektu i doładuj saldo (min. $20 - max. $2000).


  6. Skopiuj adres podany w ustawieniach połączenia WhatsApp w Bitrix24.
  7. Przejdź do sekcji WhatsApp > WhatsApp Enabled Senders w konsoli Twilio > wybierz swój numer > kliknij Configure > wklej adres w pole A Message Comes In.
    Upewnij się, że zweryfikowałeś swoje konto w Twilio i WhatsApp, aby móc zobaczyć wynajęte numery w sekcji WhatsApp Enabled Senders.

  8. Wybierz Użyj webhooków i wstaw adres z ustawień WhatsApp w otwartym kanale Bitrix24 do pola Webhook URL for incoming messages.
  9. Wypełnij informacje o profilu firmy.

  10. Następnie podaj Account SID, Auth Token i Numer telefonu konta w odpowiednich polach ustawień połączenia WhatsApp w Bitrix24. Kliknij Połącz.

  11. WhatsApp został pomyślnie połączony z Twoim Bitrix24.

Jak to działa

Klient odwiedza Twoją stronę internetową z podłączonym widżetem strony Bitrix24 i wybiera kontakt przez WhatsApp.

Jeśli klient ma zainstalowaną aplikację WhatsApp na komputerze lub korzysta ze smartfona z zainstalowanym WhatsApp, zostanie automatycznie przekierowany do odpowiedniej aplikacji i będzie mógł wysłać wiadomość.

Jeśli klient nie ma aplikacji WhatsApp na komputerze i kliknie przycisk widżetu WhatsApp na Twojej stronie, nic się nie stanie. Klient musi najpierw zainstalować aplikację WhatsApp na komputerze lub użyć smartfona.

Wiadomość od klienta trafi do Twojego komunikatora Bitrix24.

Uwaga
  • Połączenie z kanałem WhatsApp jest dostępne tylko w płatnych planach.
  • Na zapytania klientów należy odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach Twoje wiadomości do klienta nie zostaną dostarczone.

  • WhatsApp pokazuje numer telefonu klienta, więc jest on automatycznie dodawany do nowo utworzonego elementu CRM.

  • Ty i klient możecie wysyłać filmy, obrazy i pliki audio.

  • Możesz używać wynajętego numeru Twilio (numeru podanego podczas łączenia WhatsApp) w swoich kampaniach marketingowych. Klienci będą mogli kontaktować się z Tobą bezpośrednio przez WhatsApp, bez użycia widżetu strony.

  • WhatsApp ma ograniczenia dotyczące wysyłania i odbierania wiadomości w następujących krajach i regionach: Iran, Korea Północna, Kuba, Syria, Krym, Donieck, Ługańsk.

  • Bitrix24 nie ma wpływu na proces weryfikacji Twojego konta, ponieważ jest on przeprowadzany przez Twilio i WhatsApp.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Interfejs Tablic w Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: ocena rozmów według skryptów sprzedażowych w CRM Limit otwartych czatów dla otwartych kanałów Przykład konfiguracji dostępu do Zarządzania Asortymentem Jak tworzyć i konfigurować zgodę użytkownika w formularzach CRM Raport o bieżącym asortymencie Pytania dotyczące Rezerwacji online Pytania dotyczące Ustawień Bitrix24 Otwarte kanały: uzyskaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych Jak umieścić formularz CRM na stronie Bitrix24