Bitrix24 to platforma do współpracy, która łączy zadania, czaty, połączenia, kalendarze i inne narzędzia w jednym miejscu. Nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz, jest dostępne w jednym rozwiązaniu.
W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności, dokumentów i planów Bitrix24:
- Od którego planu zacząć korzystanie z Bitrix24
- Jak kupić Bitrix24
- Jak złożyć zamówienie i otrzymać fakturę
- Jakie są dostępne metody płatności
- Jak uzyskać dokumenty potwierdzające płatność za plan
- Jak uzyskać dokumenty rozliczeniowe za Telefonię
- Jakie prawa użytkowania otrzymuję po zakupie
- Czym jest automatyczne odnawianie i jak działa
- Jak zmienić plan
- Co się stanie, jeśli nie odnowię planu
- Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za opłacony plan
- Czy mogę dokupić pojedyncze funkcje bez zmiany planu
- Czy mogę kupić plan Professional dla mniejszej liczby użytkowników i taniej
- Czy w Bitrix24 jest dostępny kreator planów taryfowych
Od którego planu zacząć korzystanie z Bitrix24
Zacznij od planu Free, a zostanie on automatycznie aktywowany po założeniu Bitrix24 i oferuje wszystkie podstawowe funkcje:
- Zadania i projekty,
- Czat i połączenia wideo,
- Aktualności,
- Struktura firmy,
- Dysk,
- Kalendarz,
- Baza Wiedzy,
- CRM,
- Centrum Kontaktoe,
- Kreator stron internetowych,
- Aplikacja mobilna
- oraz wiele innych.
Plan Free pomoże Ci poznać podstawowe funkcje Bitrix24 i zrozumieć, jakie narzędzia są potrzebne Twojej firmie.
Plany Bitrix24
Jak kupić plan Bitrix24
Masz kilka możliwości zakupu planu.
W sekcji Mój plan. Kliknij Przedłuż, aby wybrać nowy plan lub przedłużyć obecny, lub Kup teraz, jeśli korzystasz z bezpłatnej wersji Bitrix24.
Przez Partnera Bitrix24: to certyfikowane firmy, które pomogą Ci wybrać odpowiedni plan, skonfigurować i optymalnie wykorzystać Bitrix24.
Wybierz Partnera na stronie Bitrix24
Załóż Bitrix24
Jak złożyć zamówienie w Bitrix24 i otrzymać fakturę
Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w swoim Bitrix24. Zwykle robi to administrator, ale może przekazać to prawo innym pracownikom.
1–2. Otwórz widżet Mój plan i kliknij Rozszerz. Jeśli masz plan Free, kliknij Kup teraz > Kup plan.
3. Wybierz odpowiedni plan i kliknij Kup.
4. Wprowadź dane do faktury.
5. Wybierz okres – miesiąc lub rok.
6. Wybierz odpowiednią metodę płatności.
7. Uzupełnij swoje dane.
8. Kliknij Kup teraz.
Następnie otworzy się strona płatności lub zostanie wystawiona faktura.
Jakie są dostępne metody płatności
- Karty kredytowe / debetowe
- PayPal
- Przelew bankowy (tylko dla zamówień od 500 EUR)
Subskrypcja SIP-Connector
- Karty kredytowe / debetowe
- PayPal
Doładowanie Telefonii
- Karty kredytowe / debetowe
- PayPal
Bitrix24 Market
- Opłatę za każdą aplikację dokonuje się osobno.
Jak uzyskać dokumenty potwierdzające płatność za plan
Dokumenty księgowe za licencję i SIP-Connector otrzymasz w formie elektronicznej w swoim Bitrix24. Dokumenty pojawią się w sekcji Zamówienia i faktury w ciągu 5 dni od daty płatności.
Jak uzyskać dokumenty rozliczeniowe za Telefonię
Od 15 września 2021 płatności za usługi telefoniczne są realizowane przez konto Voximplant. Voximplant Inc. jest teraz odbiorcą płatności. Dokumenty są wysyłane na adres podany podczas płatności.
Jeśli dokumenty nie dotarły, możesz je zamówić ponownie przez konto Voximplant lub napisać e-mail na adres finance@voximplant.com.
Doładowanie Telefonii
Jakie prawa użytkowania otrzymuję po zakupie
Po zakupie licencji otrzymujesz prawo do korzystania z Bitrix24 zgodnie z warunkami regulaminu.
Regulamin Bitrix24
Czym jest automatyczne odnawianie i jak działa
Automatyczne odnawianie to wygodna funkcja, która automatycznie przedłuża Twój plan Bitrix24 i pobiera opłatę z zapamiętanej karty.
Pierwsza próba pobrania środków odbywa się dzień przed końcem planu. Jeśli płatność nie powiedzie się, Bitrix24 spróbuje jeszcze dwa razy:
- w dniu końca planu,
- dwa dni po końcu planu, jeśli poprzednie próby nie powiodły się.
Więcej o automatycznym odnawianiu abonamentu chmurowego
Jak zmienić plan
Przy zmianie planu nie tracisz opłaconych dni. Bitrix24 automatycznie przeliczy pozostałe dni Twojego obecnego planu i przeniesie je na nowy plan.
Cena nowego planu pozostaje niezmieniona. Pozostałe dni z poprzedniego planu zostaną Ci dodane jako dodatkowe dni użytkowania.
W razie pytań napisz na czat Wsparcia.
Co się stanie, jeśli nie odnowię planu
Po wygaśnięciu planu Bitrix24 automatycznie przełączy się na wersję Free. Niektóre funkcje nie będą już dostępne. Ponadto niektóre narzędzia należy ręcznie wyłączyć za pomocą sprawdzenia kompatybilności.
Sprawdzenie kompatybilności
Ograniczenia Bitrix24 On-Premise po wygaśnięciu licencji
Jeśli narzędzia nie zostaną wyłączone w ciągu dwóch tygodni, nie będziesz mógł dalej korzystać z Bitrix24. Aby przywrócić dostęp, przedłuż obecny plan lub wybierz nowy.
Plany Bitrix24 w Chmurze
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za opłacony plan
Koszt opłaconego planu Bitrix24 nie podlega zwrotowi. Możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie, powiadamiając o tym odpowiedzialnego przedstawiciela Bitrix lub Partnera, od którego zakupiłeś subskrypcję, że nie będziesz już płacić. Będziesz jednak zobowiązany do uiszczenia należnych opłat zgodnie z regulaminem.
Czy mogę dokupić pojedyncze funkcje bez zmiany planu
Nie. Pojedynczych narzędzi nie można kupić osobno. Wszystkie funkcje Bitrix24 są dostępne tylko w ramach planów.
Czy mogę kupić plan Professional dla mniejszej liczby użytkowników i taniej
Nie. Plan Professional jest dostępny tylko w obecnej konfiguracji.
Czy w Bitrix24 jest dostępny kreator planów taryfowych
Nie, w Bitrix24 nie ma kreatora planów. Możliwość wyboru konkretnych narzędzi nie jest przewidziana. Aktualne plany znajdziesz na oficjalnej stronie Bitrix24.
Plany Bitrix24