Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Często zadawane pytania dotyczące planów Bitrix24

Bitrix24 to platforma do współpracy, która łączy zadania, czaty, połączenia, kalendarze i inne narzędzia w jednym miejscu. Nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz, jest dostępne w jednym rozwiązaniu.

W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności, dokumentów i planów Bitrix24:

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy z innym narzędziem Bitrix24? W artykule Najczęściej zadawane pytania o narzędzia Bitrix24 znajdziesz pełną listę FAQ.

Od którego planu zacząć korzystanie z Bitrix24

Zacznij od planu Free, a zostanie on automatycznie aktywowany po założeniu Bitrix24 i oferuje wszystkie podstawowe funkcje:

  • Zadania i projekty,
  • Czat i połączenia wideo,
  • Aktualności,
  • Struktura firmy,
  • Dysk,
  • Kalendarz,
  • Baza Wiedzy,
  • CRM,
  • Centrum Kontaktoe,
  • Kreator stron internetowych,
  • Aplikacja mobilna
  • oraz wiele innych.

Plan Free pomoże Ci poznać podstawowe funkcje Bitrix24 i zrozumieć, jakie narzędzia są potrzebne Twojej firmie.
Plany Bitrix24


Jak kupić plan Bitrix24

Masz kilka możliwości zakupu planu.

W sekcji Mój plan. Kliknij Przedłuż, aby wybrać nowy plan lub przedłużyć obecny, lub Kup teraz, jeśli korzystasz z bezpłatnej wersji Bitrix24.

Tylko administratorzy Bitrix24 mogą kupować plany, ale mogą przekazać to uprawnienie innym pracownikom.

Przez Partnera Bitrix24: to certyfikowane firmy, które pomogą Ci wybrać odpowiedni plan, skonfigurować i optymalnie wykorzystać Bitrix24.
Wybierz Partnera na stronie Bitrix24

Jeśli jeszcze nie masz Bitrix24, możesz go założyć. Następnie samodzielnie kup plan lub skorzystaj z pomocy Partnera Bitrix24.
Załóż Bitrix24

Jak złożyć zamówienie w Bitrix24 i otrzymać fakturę

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w swoim Bitrix24. Zwykle robi to administrator, ale może przekazać to prawo innym pracownikom.

1–2. Otwórz widżet Mój plan i kliknij Rozszerz. Jeśli masz plan Free, kliknij Kup teraz > Kup plan.
3. Wybierz odpowiedni plan i kliknij Kup.
4. Wprowadź dane do faktury.
5. Wybierz okres – miesiąc lub rok.
6. Wybierz odpowiednią metodę płatności.
7. Uzupełnij swoje dane.
8. Kliknij Kup teraz.

Następnie otworzy się strona płatności lub zostanie wystawiona faktura.


Jakie są dostępne metody płatności

  • Karty kredytowe / debetowe
  • PayPal
  • Przelew bankowy (tylko dla zamówień od 500 EUR)

Subskrypcja SIP-Connector

  • Karty kredytowe / debetowe
  • PayPal

Doładowanie Telefonii

Płatność za usługi telefoniczne odbywa się u dostawcy Telefonii. Dowiedz się więcej.
  • Karty kredytowe / debetowe
  • PayPal

Bitrix24 Market

  • Opłatę za każdą aplikację dokonuje się osobno.

Jak uzyskać dokumenty potwierdzające płatność za plan

Dokumenty księgowe za licencję i SIP-Connector otrzymasz w formie elektronicznej w swoim Bitrix24. Dokumenty pojawią się w sekcji Zamówienia i faktury w ciągu 5 dni od daty płatności.


Jak uzyskać dokumenty rozliczeniowe za Telefonię

Od 15 września 2021 płatności za usługi telefoniczne są realizowane przez konto Voximplant. Voximplant Inc. jest teraz odbiorcą płatności. Dokumenty są wysyłane na adres podany podczas płatności.

Jeśli dokumenty nie dotarły, możesz je zamówić ponownie przez konto Voximplant lub napisać e-mail na adres finance@voximplant.com.
Doładowanie Telefonii


Jakie prawa użytkowania otrzymuję po zakupie

Po zakupie licencji otrzymujesz prawo do korzystania z Bitrix24 zgodnie z warunkami regulaminu.
Regulamin Bitrix24


Czym jest automatyczne odnawianie i jak działa

Automatyczne odnawianie to wygodna funkcja, która automatycznie przedłuża Twój plan Bitrix24 i pobiera opłatę z zapamiętanej karty.

Pierwsza próba pobrania środków odbywa się dzień przed końcem planu. Jeśli płatność nie powiedzie się, Bitrix24 spróbuje jeszcze dwa razy:

  • w dniu końca planu,
  • dwa dni po końcu planu, jeśli poprzednie próby nie powiodły się.

Więcej o automatycznym odnawianiu abonamentu chmurowego

Przy rozliczeniu miesięcznym automatyczne odnawianie jest domyślnie włączone. Przed zakupem zapoznaj się z dokładnymi warunkami odnawiania i pobierania opłat w sekcji Informacje o płatności.

Jak zmienić plan

Przy zmianie planu nie tracisz opłaconych dni. Bitrix24 automatycznie przeliczy pozostałe dni Twojego obecnego planu i przeniesie je na nowy plan.

Cena nowego planu pozostaje niezmieniona. Pozostałe dni z poprzedniego planu zostaną Ci dodane jako dodatkowe dni użytkowania.

W razie pytań napisz na czat Wsparcia.


Co się stanie, jeśli nie odnowię planu

Po wygaśnięciu planu Bitrix24 automatycznie przełączy się na wersję Free. Niektóre funkcje nie będą już dostępne. Ponadto niektóre narzędzia należy ręcznie wyłączyć za pomocą sprawdzenia kompatybilności.
Sprawdzenie kompatybilności
Ograniczenia Bitrix24 On-Premise po wygaśnięciu licencji

Jeśli narzędzia nie zostaną wyłączone w ciągu dwóch tygodni, nie będziesz mógł dalej korzystać z Bitrix24. Aby przywrócić dostęp, przedłuż obecny plan lub wybierz nowy.
Plany Bitrix24 w Chmurze


Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy za opłacony plan

Koszt opłaconego planu Bitrix24 nie podlega zwrotowi. Możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie, powiadamiając o tym odpowiedzialnego przedstawiciela Bitrix lub Partnera, od którego zakupiłeś subskrypcję, że nie będziesz już płacić. Będziesz jednak zobowiązany do uiszczenia należnych opłat zgodnie z regulaminem.


Czy mogę dokupić pojedyncze funkcje bez zmiany planu

Nie. Pojedynczych narzędzi nie można kupić osobno. Wszystkie funkcje Bitrix24 są dostępne tylko w ramach planów.


Czy mogę kupić plan Professional dla mniejszej liczby użytkowników i taniej

Nie. Plan Professional jest dostępny tylko w obecnej konfiguracji.


Czy w Bitrix24 jest dostępny kreator planów taryfowych

Nie, w Bitrix24 nie ma kreatora planów. Możliwość wyboru konkretnych narzędzi nie jest przewidziana. Aktualne plany znajdziesz na oficjalnej stronie Bitrix24.
Plany Bitrix24

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Audio Zadania AI Powiadomienia w Bitrix24 Kreator BI: nowa logika filtrów i limitów Nowe zadania w Bitrix24: wszystko dla szybkiej pracy Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do poczty e-mail w Bitrix24 Faktury cykliczne Jak podłączyć wiele skrzynek pocztowych w Bitrix24 Bitrix24 Intelligence Pytania dotyczące nowych zadań