Kopie zapasowe wszystkich kont Bitrix24 Cloud są tworzone codziennie. Oznacza to, że dane Twoich kont Bitrix24 są chronione przed wszelkimi problemami technicznymi lub nieprzewidywalnymi okolicznościami, które mogą wystąpić po naszej stronie. Zazwyczaj te kopie są przechowywane przez tydzień.
Jeśli ktoś z Twoich pracowników usunął dane (zadania, elementy CRM itp.), możesz skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej i poprosić o przywrócenie kopii zapasowej danych.
Cała baza danych Twojego konta Bitrix24 zostanie przywrócona do żądanej daty. Wszelkie zmiany wprowadzone po tej dacie zostaną utracone. Wybierz tę opcję, jeśli chcesz przywrócić listę produktów lub pola niestandardowe.
- Prośbę o odzyskanie danych musi przesłać administrator konta (użytkownik, który zarejestrował konto Bitrix24).
- Odzyskanie danych jest niemożliwe dla jednego użytkownika/pracownika, wpłynie to na wszystkich użytkowników Twojego konta Bitrix24.
- Kopia zapasowa danych jest przechowywana przez tydzień.
- Wszystkie dane dodane po żądanej dacie kopii zapasowej zostaną utracone.