top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Wynajmij numer w Bitrix24

Wynajęcie numeru zapewnia nieograniczoną liczbę linii przychodzących i dostęp do rozszerzonych ustawień konfiguracji numeru telefonu (takich jak nagrywanie rozmów, integracja CRM, przekierowywanie połączeń itd.). Wynajmowanego numeru można też używać jako numeru do połączeń wychodzących. Można wynająć numery telefonów w około 58 krajach.

Jak wynająć numer

Przejdź do obszaru Telefonia > Połączenie > Wypożycz numer telefonu i kliknij pozycję Połącz.

Wybierz kraj/region, w którym chcesz wynająć numer.

Wybierz jeden z typów numeru (dostępne typy mogą się różnić w zależności od kraju):

  • Lokalny
  • Telefon komórkowy
  • Krajowy
  • Bezpłatny
Więcej informacji o wynajmie bezpłatnych numerów zawiera artykuł Wynajem numeru bezpłatnego.
W razie wybrania typu Telefon komórkowy można wykonywać jedynie połączenia głosowe. Wiadomości SMS i MMS nie są dostępne.
Płatność miesięczna i być może opłata za połączenie zostaną wyświetlone po wybraniu wartości we wszystkich polach.

System może zażądać przesłania dodatkowych dokumentów (takich jak dowód adresu, kopia paszportu lub dowód tożsamości), wymaganych w niektórych regionach lub krajach. Postępuj zgodnie z instrukcjami (rozmiar obrazu nie powinien przekraczać 2000 pikseli). Przesłane dokumenty są zazwyczaj przetwarzane przez Fastcom LLC (naszego operatora VoIP) w ciągu dwóch dni roboczych.

Następujące kraje wymagają w celu wynajęcia numeru przedstawienia dowodu zamieszkania (paszportu lub dowodu osobistego i rachunku za media z wyraźnie widocznym adresem zamieszkania):
  • Bułgaria
  • Chorwacja
  • Dania
  • Francja
  • Niemcy
  • Hongkong
  • Węgry
  • Irlandia
  • Włochy
  • Holandia
  • Norwegia
  • Republika Południowej Afryki
  • Singapur
  • Korea Południowa
  • Turcja

Konfigurowanie wynajętego numeru

Po wynajęciu numeru uzyskasz dostęp do strony konfiguracji numeru.

Przekierowanie połączeń przychodzących umożliwia:

- Ustawienie przetwarzania numeru wewnętrznego (wiadomość głosowa, kontynuacja przetwarzania rozmów, przekazywanie na telefon komórkowy).
- Używanie menu IVR.
- Sprawdzanie numerów we wszystkich rekordach CRM (tworzenie nowych leadów dla nowych klientów, identyfikowanie użytkowników odpowiedzialnych za istniejących klientów).
- Przekazywanie połączenia przychodzącego do kolejki (ustawienia kolejki można otworzyć tutaj lub przechodząc do obszaru Telefonia > Kolejki).
- Zapisywanie nagrań wszystkich połączeń (wszystkie nagrania rozmów będą dostępne w obszarze Statystyka połączeń i zapisane w sekcji Dysk firmowy w folderze Nagrania telefonii).
- Ocenę jakość usługi (oferowanie klientowi możliwości oceny jakości usługi po zakończeniu rozmowy).

Ustawienia czasu:

- Ustawianie godzin telefonu (dni wolne, strefa czasowa, święta itd.).
- Dodawanie wiadomości nagranych poza godzinami pracy.

Powitania i zapisy rozmów:

- Wybór języka.
- Załadowanie własnej muzyki lub nagrania dla połączeń lub użycie standardowych melodii zapewnianych przez system.

Wynajęty numer jako numer do połączeń wychodzących

Wynajmowany numer można ustawić jako numer do połączeń wychodzących. W takim przypadku wynajmowany numer można ukryć i zastąpić dowolnym innym numerem biura (gdy dzwonisz do klientów).

Voximplant (nasz operator telefonii) rozpoczyna naliczanie opłat za połączenie w momencie, gdy odbiorca odbierze telefon. Dzięki temu nie są pobierane opłaty za czas oczekiwania na połączenie.

Numer do połączeń wychodzących można skonfigurować w obszarze Telefonia > Ustawienia. Tutaj możesz ustawić dowolny z dostępnych numerów jako numer połączenia wychodzącego, pokazywany klientom, gdy dzwonisz z Bitrix24 — np. możesz nim zastąpić główny numer wychodzący.

Oto lista opcji, które otrzymasz po wynajęciu numeru w Bitrix24:
  • nieograniczona liczba przychodzących linii telefonicznych
  • nieograniczona liczba połączeń przychodzących na każdej linii
  • numery wewnętrzne dla pracowników
  • niestandardowe reguły dla połączeń przychodzących
  • powiadomienia o połączeniach nieodebranych
  • nagrywanie połączeń telefonicznych
  • statystyki połączeń przychodzących, wychodzących i nieodebranych
  • szczegółowe statystyki każdego połączenia
  • menu IVR
  • integracja z CRM
  • możliwość podłączenia fizycznych telefonów

Polecane artykuły

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane