top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wynajmij numer: FAQ

W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące wynajmowanych numerów w Telefonii Bitrix24.



Chcę używać Telefonii Bitrix24. Jakie są dostępne opcje połączenia?

Dostępne opcje telefonii można znaleźć w sekcji Telefonia > Połączenie:

  • Wynajmij numer - dla połączeń wychodzących i przychodzących po stawkach Bitrix24.
  • Podłącz centralę PBX - dla połączeń wychodzących i przychodzących, według stawek twojego dostawcy. Połączenie przez złącze SIP (płatne miesięcznie, oddzielnie od Telefonii Bitrix24) lub za pomocą interfejsu API REST.
  • Połącz ze swoim numerem - dla połączeń wychodzących, tylko po stawkach Bitrix24.


Czy mogę testować połączenia wychodzące? Czy istnieje saldo demo?

Gdy saldo konta telefonii wynosi zero, dla każdego połączenia wychodzącego (testowego, regularnego, oddzwaniania, z CRM lub aplikacji mobilnej) usłyszysz nagraną wiadomość głosową. Nie możesz zatem wykonać prawdziwego połączenia wychodzącego, gdy saldo wynosi zero.

Ale możesz sprawdzić jakość połączenia. Po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w nagranej wiadomości głosowej.

Możesz sprawdzić saldo telefonii w sekcji Telefonia > Bilans i statystyki.



Jak dodać kredyty do salda telefonii?

Możesz dodać kredyty korzystając z opcji Telefonia > Bilans i statystyki

Możesz kupić pakiet kredytów za 10 lub 30 USD.



Czy mogę użyć wynajętego numeru jako domyślnego numeru dla połączeń wychodzących?

Tak, możesz. W tym celu przejdź do sekcji Telefonia > Ustawienia telefonii > Konfiguruj domyślne numery i wybierz numer wynajmowany jako domyślny numer dla połączeń wychodzących.



Co się stanie, jeśli nie dotrzymam terminu płatności?

Jeśli wynająłeś numer i z jakiegoś powodu nie miałeś wystarczającej ilości kredytów na saldzie konta telefonii w momencie, gdy nastąpiło automatyczne odnowienie, opłata za wypożyczenie będzie zaległa.

W takim przypadku wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące będą niedostępne - twój numer będzie zawsze „zajęty”.

Główny numer wychodzący nie może być używany jako numer domyślny dla połączeń wychodzących. Dowiedz się więcej w artykule - Główny numer wychodzący nie ma zastosowania dla połączeń wychodzących.

Operator nie zabiera twojego numeru natychmiast po wystąpieniu zaległości w płatności. Na zwiększenie salda masz dwa miesiące, co spowoduje automatyczne odnowienie wynajmu i udostępni połączenia przychodzące i wychodzące. Jednak jeśli po upływie dwóch miesięcy nie dodasz wystarczającej ilości kredytów, wynajęty numer zostanie zabrany.

Nowy okres wynajmu rozpocznie się od rzeczywistej chwili płatności.

Na przykład opłata za wypożyczenie była opóźniona w dniu 01.01.2018 i mogłeś dodać kredyty do salda w dniu 01.12.2018. W takim przypadku kolejna data płatności przypada na 02.12.2018, a nie na 02.01.2018.



Ile numerów telefonów mogę wynająć?

Możesz wynająć tyle numerów telefonów, ile potrzebujesz.

Aby wynająć kolejny numer telefonu, kliknij opcje Telefonia > Połączenie > i w sekcji Wynajmij numer telefonu kliknij Połącz.

System może zażądać przesłania dodatkowych dokumentów (takich jak: dowód adresu, kopia paszportu lub dowód tożsamości), wymaganych w niektórych regionach lub krajach. Nie możesz wynająć innego numeru w tym regionie, jeśli twoje dokumenty nie zostały przetworzone. Zazwyczaj są one przetwarzane przez Fastcom LLC (naszego operatora VoIP) w ciągu 2 dni roboczych.


Jak mogę przenieść wynajęty numer z jednego konta Bitrix24 na inne?

W tym celu wyślij zgłoszenie do Support24 i postępuj zgodnie z ich instrukcjami.

Ważne:

  • Zgłoszenie do Support24 musi zostać złożone przez administratora konta Bitrix24, z którego ma być przeniesiony wynajęty numer.
  • Dla obu kont należy przesłać dodatkowe dokumenty (dowód zamieszkania), jeśli jest to wymagane przez kraj, w którym numer jest wynajmowany (pełną listę takich krajów znajdziesz w artykule - Wynajmij numer w Bitrix24).
  • Jeśli dodatkowe dokumenty na obu kontach należą do tej samej osoby, wystarczy podać kolejną informację w zgłoszeniu: adres konta Bitrix24, z którego należy przekazać wynajęty numer, adres konta Bitrix24, na który ma być przesłany wynajęty numer, oraz sam wynajęty numer.
  • Jeśli dodatkowe dokumenty należą do różnych osób, musisz przesłać zgłoszenie ze szczegółowymi informacjami o obu kontach Bitrix24.
Ważne : zostanie przeniesiony tylko wypożyczony numer, a nie kredyty telefoniczne. Podczas przenoszenia ten numer będzie niedostępny.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane