Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wynajmij numer: FAQ

W tym artykule odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajmu numerów telefonów w Bitrix24.

Chcę korzystać z Telefonii Bitrix24. Jakie opcje połączenia są dostępne?

Dostępne opcje połączenia:

  • Wynajmij numer - dla połączeń wychodzących i przychodzących. Cena zależy od planu taryfowego Bitrix24.
  • Podłącz centralę PBX (biurową czy chmurową) - dla połączeń wychodzących i przychodzących według stawek Twojego dostawcy. Możesz podłączyć PBX za pomocą Sip-Connector lub REST API.

Czy mogę korzystać z Telefonii za darmo?

Telefonia jest dostępna tylko w planach komercyjnych.

Jeśli chcesz przetestować Telefonię, możesz:

  • wynająć numer lub użyć Sip-Connector w trybie demo przez 15 dni;
  • korzystać z integracji przez aplikacje REST w trybie demo przez 15 dni.

Czy można przetestować połączenia wychodzące? Czy istnieje saldo demo?

Nie możesz wykonywać połączenia wychodzące, jeśli nie uzupełniłeś salda Telefonii.

Gdy wykonasz połączenie wychodzące z zerowym saldem, usłyszysz głos autoinformatora. Postępuj zgodnie z instrukcjami autoinformatora, aby przetestować jakość Telefonii.

Informacje o Twoim rzeczywistym saldzie są wyświetlane w sekcji Telefonia> Połączenie:

Jak doładować saldo i otrzymać fakturę?

Przejdź do konta Voximplant> Make payment.

Domyślnie dostępna jest tylko opcja płatności kartą.

Make payment

Wybierz sposób płatności i zapłać. Na e-mail podany w adresie rozliczeniowym zostanie wysłane potwierdzenie, że środki zostały pomyślnie zaksięgowane na saldzie.

Ograniczenia:
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD/dziennie.
  • Minimalna kwota doładowania - 10 USD.
  • Maksymalna kwota doładowania - 30 USD.
  • Maksymalny limit wydatków - 100 USD/dziennie.

Aby rozszerzyć limity, skontaktuj się z pomocą techniczną Voximplant pod adresem support@voximplant.com.

Kontaktując się ze wsparciem, musisz podać nazwę użytkownika i numer konta. Znajdują się one w prawym górnym rogu konta Voximplant.

Czy mogę używać wynajmowanego numeru do połączeń wychodzących?

Tak, możesz. Przejdź do sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Ustawienia telefonii> Konfiguruj numery domyślne i wybierz wynajmowany numer jako numer domyślny dla połączeń wychodzących.

Co stanie się z wynajmowanym numerem w przypadku opóźnienia płatności?

Jeśli nie opłaciłeś numeru w terminie, połączenia przychodzące i wychodzące będą niedostępne - Twój numer będzie zawsze "zajęty".

Głównego numeru wychodzącego nie można używać do połączeń wychodzących.

Operator nie zablokuje twojego numeru natychmiast po przekroczeniu terminu płatności. Będziesz mógł doładować saldo przez kolejne 2 miesiące, a połączenia z tego numeru znów będą dostępne. Jeśli nie doładujesz salda w ciągu dwóch miesięcy, wynajmowany numer zostanie zablokowany i nie będziesz mógł już z niego korzystać.

Ile numerów telefonów mogę wynająć?

Plan Free - niedostępne.

Subskrybenci planów komercyjnych mogą wynająć nieograniczoną liczbę numerów.

Aby wynająć kolejny numer telefonu, przejdź do sekcji Telefonia> Wynajmij numer.

System może poprosić o przesłanie dodatkowych dokumentów (np. dowodu adresu, paszportu itd.) dla niektórych regionów lub krajów. Nie możesz wynająć innego numeru w tym regionie, jeśli Twoje dokumenty nie zostały przetworzone. Zazwyczaj są one przetwarzane przez Fastcom LLC (naszego dostawcę VoIP) w ciągu 2 dni roboczych.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wynajmij numer w Bitrix24 Odłącz wynajmowany numer