Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zacząć dzwonić z Bitrix24: wybierz sposób podłączenia Telefonii

Telefonia Bitrix24 umożliwia dzwonienie z Bitrix24 i zapewnia dostęp do dodatkowych opcji: połączenia przychodzące i wychodzące, nagrania rozmów, dostęp do dziennika połączeń i integrację z CRM. Aby dzwonić z Bitrix24, możesz podłączyć swój numer telefonu lub wynająć nowy.

Telefonia Bitrix24 jest dostępna w planach komercyjnych i w okresie próbnym.

Cennik Bitrix24

Okres próbny


Sekcja Telefonia znajduje się na stronie CRM> Dodatki> Telefonia> Połączenie.


Jakie są sposoby podłączenia Telefonii

W Bitrix24 znajdziesz następujące opcje podłączenia Telefonii:

  • Wynajmij numer. Możesz wynająć wirtualny numer telefonu dla swojej firmy od naszego operatora Telefonii.
  • Podłącz PBX za pomocą SIP Connector. Ta opcja umożliwia podłączenie centrali PBX w biurze lub w chmurze za pomocą specjalnego modułu oprogramowania Bitrix24.
  • Podłącz SIP PBX za pomocą REST API. Podłącz swój numer za pośrednictwem aplikacji telefonicznej innej firmy.

Jeśli nie masz numeru firmowego, wynajmij numer wirtualny w Bitrix24. Jeśli korzystasz już z numeru firmowego, połącz go z Bitrix24 za pomocą SIP Connector lub API REST.

Możliwe jest korzystanie ze wszystkich wymienionych możliwości połączenia telefonicznego w ramach tego samego konta. Nie zalecamy jednak łączenia tego samego numeru zarówno przez aplikację REST, jak i SIP Connector. Może to prowadzić do błędów podczas wykonywania połączeń.


Jak wynająć numer

Aby wynająć numer w Bitrix24, wykonaj następujące kroki:

  1. Prześlij dokumentację
  2. System może wymagać przesłania dodatkowych dokumentów (np. potwierdzenia adresu, paszportu lub kopii dowodu osobistego) dla niektórych regionów lub krajów.

    Możesz przesłać dokumenty w sekcji CRM> Dodatki> Telefonia> Prześlij dokumentację. Przesłane dokumenty są zazwyczaj przetwarzane przez firmę Voximplant Inc. w ciągu dwóch dni roboczych.

  3. Doładuj swoje saldo
  4. Doładuj swoje saldo w sekcji Telefonia> Połączenie> Bilans i statystyki> Zasil.

    Saldo Telefonii

  5. Wynajmij numer
  6. Wybierz numer telefonu od naszego operatora Telefonii w sekcji Telefonia> Wynajmij numer. Wybierz kraj, region i jeden z oferowanych typów numerów.

    Wynajmij numer w Bitrix24

    Płatność za Telefonię Bitrix24


Jak podłączyć centralę SIP PBX za pomocą SIP Connector

Jeśli używasz numeru od innego dostawcy, podłącz go do Bitrix24 jako centralę PBX w chmurze lub w biurze. Upewnij się, że centrala SIP PBX, którą chcesz połączyć z Bitrix24, obsługuje protokół SIP.

Aby podłączyć centralę SIP PBX do połączeń w Bitrix24, wykonaj następujące czynności:

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Wybierz PBX w chmurze lub biurową centralę PBX, w zależności od typu centrali PBX.
  3. Podaj adres serwera, login i hasło. Możesz poprosić o te dane od zespołu wsparcia swojej centrali SIP PBX.

Podłącz centralę PBX w chmurze

Podłącz biurową centralę PBX

Płacisz operatorowi PBX za połączenia przychodzące i wychodzące. W tym przypadku nie musisz uzupełniać salda Telefonii w Bitrix24.

Dostępnych jest 60 darmowych minut na testowanie połączeń wychodzących w Bitrix24. Zapłać za podłączenie SIP Connector po upływie minut testowych, jeśli chcesz wykonywać połączenia wychodzące i przekierowujesz połączenia.

Czym jest SIP Connector


Jak podłączyć SIP PBX przy użyciu REST API

Aby podłączyć SIP PBX przez aplikację Telefonii REST,

  1. Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia.
  2. Przewiń w dół do sekcji Integracje Telefonii i kliknij blok Łączna liczba aplikacji.
  3. Wybierz aplikację w sekcji Katalog> Kanały komunikacji> Telefonia.
  4. Połącz SIP PBX za pomocą REST API

    Zainstaluj aplikacje z Bitrix24.Market

Ruch głosowy i przekierowanie połączeń odbywa się po stronie centrali SIP PBX i nie można ich przenieść do Bitrix24. W porównaniu do podłączenia centrali PBX poprzez SIP Connector skraca to czas połączenia i poprawia jakość komunikacji.

W przypadku aplikacji REST połączenia w przeglądarce, aplikacji desktopowej lub aplikacji mobilnej Bitrix24 nie są dostępne. Aby nawiązać połączenie, użyj aparatu telefonicznego lub telefonu programowego.

Różnice między SIP Connector a aplikacjami REST


W skrócie
  • Istnieją trzy sposoby podłączenia Telefonii w Bitrix24.
  • Jeśli nie masz numeru firmowego, wynajmij wirtualny.
  • Jeśli posiadasz numer firmowy, podłącz go poprzez centralę chmurową/biurową korzystając z protokołu SIP lub zainstaluj aplikację telefoniczną REST z Marketu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo