top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Główny numer wychodzący nie jest stosowany do połączeń wychodzących

Głównego numeru wychodzącego nie można używać do połączeń wychodzących.

Dotyczy to:

  • Testu i regularnych połączeń
  • Oddzwonień
  • Połączeń z CRM
  • Połączeń w aplikacji mobilnej

Skonfiguruj domyślny numer dla połączeń wychodzących

Administrator musi otworzyć sekcję Telefonia > Ustawienia telefonii. Upewnij się, że główny numer wychodzący nie jest ustawiony jako numer domyślny dla połączeń wychodzących.

Możesz wybrać jedną z następujących opcji:

Jeśli używasz Bitrix24 SIP PBX, administrator powinien sprawdzić, czy ustawienia połączeń wychodzących są poprawne dla samego złącza SIP (Telefonia > Połączenie > Podłącz centralę PBX > Podłącz centralę PBX za pomocą złącza SIP > Twoja nazwa połączenia > Ustawienia połączenia). Skontaktuj się z dostawcą centrali SIP, aby uzyskać niezbędne informacje.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane