Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Podłącz SIP PBX za pomocą REST API

Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 na dwa sposoby:

  • przez chmurową lub biurową SIP PBX
  • przez aplikację telefoniczną REST

Podczas korzystania z aplikacji ruch głosowy i trasowanie połączeń odbywa się po stronie centrali.
Różnice między SIP Connector a aplikacjami REST

Aplikacja REST to gotowa integracja do pracy z połączeniami. Aplikację można zainstalować z katalogu Bitrix24 Market. Przejdź do Telefonia > Połączenie > Integracje Telefonii i kliknij Wyświetl wszystkie.

Otworzy się strona Bitrix24 Market. Tutaj możesz zobaczyć listę aplikacji telefonicznych lub znaleźć konkretną w katalogu.

Otwórz Katalog > Integracje > Telefonia. Wybierz aplikację i kliknij Zainstaluj.
Zainstaluj aplikacje z Bitrix24 Market


Możliwości podłączenia Telefonii przez aplikację REST
  • Możesz podłączyć do Bitrix24 zarówno SIP PBX, jak i aplikację REST. Nie zalecamy jednak łączenia jednego numeru przez REST i SIP PBX: może to powodować różne błędy podczas wykonywania połączeń. Aby stworzyć własną aplikację, skorzystaj z metod REST API.
    Wskazówki dotyczące integracji Telefonii
  • Specjaliści pomocy technicznej Bitrix24 nie konfigurują aplikacji REST. Jeśli aplikacja nie działa poprawnie, skontaktuj się z twórcą integracji.
  • Jeśli Telefonia jest podłączona przez aplikację REST, okno połączenia nie będzie miało przycisku Odbierz, a jedynie przycisk Zamknij. W przypadku aplikacji REST połączenia w przeglądarce, aplikacji desktopowej lub aplikacji mobilnej Bitrix24 nie są dostępne. Do wykonywania połączeń użyj telefonu lub softphone'a.

W skrócie:
  • Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 przez SIP PBX i aplikację telefoniczną REST.
  • Aplikacja Telefonii REST to gotowa integracja do pracy z połączeniami. Możesz zainstalować aplikację z katalogu Bitrix24 Market lub opracować własną.
  • Podczas korzystania z aplikacji ruch głosowy i trasowanie połączeń odbywa się po stronie centrali.
  • Specjaliści pomocy technicznej Bitrix24 nie konfigurują aplikacji REST. Jeśli aplikacja nie działa poprawnie, skontaktuj się z twórcą integracji.
  • W przypadku aplikacji REST połączenia w przeglądarce, aplikacji desktopowej lub aplikacji mobilnej Bitrix24 nie są dostępne. Do wykonywania połączeń użyj telefonu lub softphone'a.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo