Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Różnice między SIP Connector a aplikacjami REST

Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 na dwa sposoby:

  • przez biurową lub chmurową centralę PBX za pomocą SIP Connector SIP Connector to moduł oprogramowania, który kieruje połączenia wychodzące i przekierowane z Bitrix24 do centrali SIP PBX. Jest potrzebny do działania chmurowej i biurowej centrali PBX.
  • za pomocą aplikacji REST Aplikacja Telefonii REST to gotowa integracja do pracy z połączeniamiprzez REST API. Telefonii

Istnieją różnice w działaniu aplikacji SIP PBX i REST.


Instalacja i konfiguracja

Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Uzyskaj od dostawcy informacje o połączeniu: adres serwera, login i hasło. Utwórz połączenie PBX w Bitrix24 w sekcji Telefonia > Połączenie.
Jak wybrać i podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24

Aplikacja REST. Aplikacja to gotową integrację REST do pracy z połączeniami. Zainstaluj aplikację z katalogu Bitrix24 Market w sekcji Telefonia > Połączenie > Integracje Telefonii. Aby pracować z połączeniami, skonfiguruj aplikację zgodnie z instrukcjami twórcy.
Podłącz SIP PBX za pomocą REST API


Płatność

Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Za połączenia wychodzące i przychodzące płacisz operatorowi centrali PBX, nie musisz doładowywać konta w Bitrix24. Aby przetestować połączenia wychodzące i przekierowania w Bitrix24, dostępnych jest 60 darmowych minut. Po wygaśnięciu darmowych minut należy zakupić licencję SIP Connector, która umożliwia dalszą pracę z połączeniami wychodzącymi i przekierowaniem połączeń.
Czym jest SIP Connector

Aplikacja REST. Za połączenia płacisz dostawcy systemu telefonicznego; nie jest konieczne doładowywanie konta Telefonii w Bitrix24.
Jak znaleźć i zainstalować aplikacje Bitrix24 Market


Funkcjonalność

Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Dostępne są wszystkie możliwości Telefonii Bitrix24: nagrywanie połączeń, przekierowywanie itd. Możesz wykonywać i odbierać połączenia:

  • przez przeglądarkę i aplikację desktopową,
  • aplikację mobilną,
  • za pomocą aparatu telefonicznego.
Ustawienia numeru

Aplikacja REST. Ruch głosowy i trasowanie połączeń odbywa się po stronie centrali PBX. Skraca to czas połączenia i poprawia jakość połączeń.

Telefonia REST posiada prawie wszystkie narzędzia Telefonii. Skontaktuj się ze wsparciem aplikacji w sprawie dostępności konkretnego narzędzia. Większość aplikacji REST obsługuje:

  • nagranie połączeń,
  • oddzwonienie,
  • ocenę rozmowy,
  • powiązanie numeru ze źródłem w CRM.
Przypisz numery telefonów do źródeł ruchu

Dla aplikacji REST niedostępne są następujące funkcje:

  • połączenia w przeglądarce, komputerze stacjonarnym lub aplikacji mobilnej Bitrix24. Do wykonywania połączeń używaj telefonu lub softphone'a. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat połączenia, skontaktuj się ze wsparciem aplikacji.
  • automatyczne połączenie informacyjne w Marketingu CRM.
  • transkrypcja połączeń.
Konwertuj tekst na mowę w Bitrix24
Jak nagrywać rozmowy telefoniczne

Jeśli aplikacja nie działa poprawnie, skontaktuj się z twórcą integracji.
Wsparcie dla aplikacji z Bitrix24.Market


Zgodność

Możesz podłączyć i używać zarówno SIP PBX, jak i aplikacji REST. Jednak nie zalecamy łączenia jednego numeru zarówno przez REST, jak i SIP - będzie to prowadzić do błędów podczas wykonywania połączeń: dublowanie połączeń w szczegółach połączeń, brak przycisku Odbierz dla połączenia przychodzącego itp.


W skrócie
  • Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 na dwa sposoby: przez biurową lub chmurową centralę PBX za pomocą SIP Connector i za pomocą aplikacji REST.
  • Aby podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24, musisz podać swój login, hasło i adres serwera. Dane te udostępnia dostawca centrali PBX. Aby podłączyć telefonię REST, zainstaluj aplikację z Bitrix24 Market.
  • Za połączenia wychodzące i przychodzące płacisz dostawcy centrali PBX, nie musisz doładowywać konta w Bitrix24. Aby przetestować połączenia wychodzące i przekierowania w Bitrix24, dostępnych jest 60 darmowych minut. Po wygaśnięciu darmowych minut należy zakupić licencję SIP Connector. W przypadku aplikacji REST za połączenia płacisz dostawcy systemu telefonicznego; nie jest konieczne doładowywanie konta Telefonii w Bitrix24.
  • Wszystkie możliwości Telefonii Bitrix24 są dostępne dla SIP PBX. Możliwości Telefonii REST zależą od dostawcy lub twórcy aplikacji.
  • Możesz podłączyć i używać zarówno SIP PBX, jak i aplikacji REST. Jednak nie zalecamy łączenia jednego numeru zarówno przez REST, jak i SIP - będzie to prowadzić do błędów podczas wykonywania połączeń.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo