top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Sales Intelligence w Bitrix24 pozwala nie tylko używać parametrów UTM, ale także przypisywać numery telefonów i adresy e-mail do określonych źródeł ruchu w celu śledzenia ścieżki klienta.

Czytaj więcej na temat używania parametrów UTM w artykule: Połącz źródła ruchu

Przypisz numery telefonów do źródeł ruchu

Kliknij Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.

Dodaj nowy numer telefonu do źródła ruchu.

Na przykład przypiszmy dodany numer do strony na Facebooku.

Czytaj więcej na temat łączenia Facebooka z Sales Intelligence w artykule: Połącz stronę Facebooka z Sales Intelligence.

Następnie dodaj ten numer do informacji kontaktowych na Facebooku. Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona Facebook zostanie wyświetlona w polu Ścieżka klienta w CRM.

Przypisz adresy e-mail do źródeł ruchu

Kliknij Sales Intelligence> E-mail.

Dodaj nowy adres e-mail do źródła ruchu.

Wybierz dodany adres e-mail i przypisz go do strony na Facebooku.

Następnie dodaj ten adres e-mail do informacji kontaktowych na Facebooku. Po otrzymaniu wiadomości przychodzącej na ten adres e-mail strona Facebook zostanie wyświetlona w polu Ścieżka klienta w CRM.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane