Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

ROI z reklam: Google Ads

W raportach Sales Intelligence możesz analizować koszt reklamy ze źródła Google Ads. Możesz ocenić skuteczność każdej kampanii reklamowej, zobaczyć, które grupy reklam zyskały więcej klientów i które słowa kluczowe naprawdę działają.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany Bitrix24

Aby korzystać z raportów Sales Intelligence, najpierw podłącz źródła ruchu i skonfiguruj tagi UTM.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM
Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Przejdź do sekcji Raporty.

Przejdź do sekcji ROI z reklam i kliknij źródło ruchu Google Ads.

W suwaku zobaczysz listę kampanii reklamowych i ich statystyki.

Kliknij nazwę kampanii, aby wyświetlić skuteczność grupy reklam.

W raporcie znajdziesz informacje o swoich reklamach. Możesz oszacować koszt reklamy i dowiedzieć się, która z nich działa najlepiej.

Aby uzyskać raport dotyczący skuteczności słów kluczowych, wybierz reklamę z listy.

W tym raporcie możesz zobaczyć, jakich słów kluczowych używali Twoi klienci, aby znaleźć Twoją reklamę w Internecie.

Dzięki raportowi ROI z reklam Google Ads możesz skonfigurować swoje reklamy tak, aby pozyskiwać więcej klientów za mniejsze pieniądze.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo