Jednym z głównych narzędzi Sales Intelligence jest śledzenie początkowego źródła ruchu.
Źródło ruchu - to pierwszy punkt na ścieżce klienta (sieci społecznościowe, banery reklamowe, wizytówki itp.).
Aby śledzić źródło klientów, użyj kodów UTM. Dodaj kod UTM do adresu swojej witryny i umieść ten adres URL na Facebooku lub Instagramie itp. Kiedy klient kliknie link i wypełni formularz kontaktowy, źródło zostanie wyświetlone w CRM.
Oprócz domyślnych źródeł możesz dodać własne źródła. Na przykład dowolne sieci społecznościowe, witryna, a nawet billboard.
Jak używać kodów UTM?
Na przykład skonfigurujmy stronę na Facebooku jako źródło. Wybierz źródło i podaj dla niego kod UTM.
Na Facebooku dodaj link do swojej strony.
Po kliknięciu tego linku możesz zobaczyć, że kod UTM został dodany do adresu witryny.
Kiedy klient wypełni formularz, ścieżka klienta zostanie wyświetlona w CRM.
Możesz także podać unikalny adres e-mail i numer telefonu dla tego źródła.
Czytaj więcej w artykule: Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu