Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Na przykład wypożyczyłeś billboard i podałeś na nim swój numer telefonu. Możesz użyć Bitrix24 Sales Intelligence, aby dowiedzieć się, że klient skontaktował się z Twoją firmą dzięki reklamie na tym konktetnym billboardzie.
Jak podłączyć źródła offline?
Kliknij Sales Intelligence> kliknij Dodaj w sekcji Źródła i Kanały.
Podaj nazwę źródła ruchu i wprowadź specjalny kod UTM.
Jeśli klienci używają trybu AbBlock lub Incognito, domeny linkujące nie zawsze mogą być wyświetlane w ścieżce klienta jako źródło ruchu. Dlatego zdecydowanie zalecamy określenie domen linkujących wraz z parametrami UTM.
Zapisz zmiany. Kliknij Śledzenie połączeń i dodaj numer telefonu podany na billboardzie.
Możesz również podać swój adres e-mail na billboardzie.
W tym artykule możesz przeczytać, jak przypisać adres e-mail do źródła ruchu.
Przypisz dodany numer telefonu do źródła ruchu.
Kiedy klient dzwoni na ten numer, Bitrix24 automatycznie określa billboard jako źródło ruchu w polu Ścieżka klienta.