Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Na przykład wypożyczyłeś billboard i podałeś na nim swój numer telefonu. Możesz użyć Bitrix24 Sales Intelligence, aby dowiedzieć się, że klient skontaktował się z Twoją firmą dzięki reklamie na tym konktetnym billboardzie.

Jak podłączyć źródła offline?

Kliknij Sales Intelligence> kliknij Dodaj w sekcji Źródła i Kanały.

Podaj nazwę źródła ruchu i wprowadź specjalny kod UTM.

Dodając nowe źródło ruchu offline, możesz określić domeny linkujące. Jeśli klient pochodzi z jednej z określonych stron internetowych, to źródło zostanie wyświetlone w polu Ścieżka klienta leadu/deala.

Jeśli klienci używają trybu AbBlock lub Incognito, domeny linkujące nie zawsze mogą być wyświetlane w ścieżce klienta jako źródło ruchu. Dlatego zdecydowanie zalecamy określenie domen linkujących wraz z parametrami UTM.

Zapisz zmiany. Kliknij Śledzenie połączeń i dodaj numer telefonu podany na billboardzie.

Możesz również podać swój adres e-mail na billboardzie.

W tym artykule możesz przeczytać, jak przypisać adres e-mail do źródła ruchu.

Przypisz dodany numer telefonu do źródła ruchu.

Kiedy klient dzwoni na ten numer, Bitrix24 automatycznie określa billboard jako źródło ruchu w polu Ścieżka klienta.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo