Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zsynchronizuj kalendarz Bitrix24 z urządzeniem z systemem Android

Aby wszystkie spotkania i wydarzenia z kalendarza były w jednym miejscu, zsynchronizuj kalendarz Bitrix24 z kalendarzem urządzenia z systemem Android.

Po zsynchronizowaniu urządzenia z systemem Android wszystkie bieżące wydarzenia zostaną zsynchronizowane w obu kalendarzach. Jeśli utworzysz wydarzenie w jednym kalendarzu, pojawi się ono w drugim.

Zsynchronizuj kalendarz za pomocą kodu QR

Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.

Kliknij Podłącz inne kalendarze.

Wybierz opcję Kalendarz Android.

Zeskanuj kod QR telefonem.

W przypadku niektórych urządzeń z systemem Android wymagana jest specjalna aplikacja do skanowania kodu QR. W takim przypadku musisz pobrać tę aplikację z Google Play.

Gotowe! Autoryzacja profilu na urządzeniach z systemem Android jest automatyczna. Nie musisz nic robić poza skanowaniem kodu QR. Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.

Jeśli synchronizacja kalendarza nie działa na urządzeniu Xiaomi

Jeśli masz problemy z synchronizacją kalendarza na urządzeniu Xiaomi, wykonaj kolejne kroki: przejdź do Ustawień> Aplikacje> Zarządzaj aplikacjami> Bitrix24.

Włącz Autostart i przejdź do sekcji Uprawnienia aplikacji:

Zezwól aplikacji na dostęp do Kalendarza i Kontaktów.

Wróć do Ustawień. Stuknij Konta i synchronizacja> Bitrix24> Więcej> Synchronizuj teraz.

Gotowe! Kalendarze są teraz zsynchronizowane.

Synchronizuj kalendarz ręcznie

  1. Otwórz ustawienia urządzenia> Urządzenia i konta.
  2. Przejdź do sekcji Konta.
  3. Kliknij Dodaj konto.
  4. Wybierz Bitrix24 z listy aplikacji i wypełnij dane Bitrix24: adres konta Bitrix24 (domena), login i hasło Bitrix24.
  5. Po zakończeniu autoryzacji i dodaniu Bitrix24 do listy kont, otwórz Bitrix24 i kliknij Synchronizacja wyłączona.

    W sekcji Ustawienia synchronizacji wybierz Kalendarze:

    Możesz znaleźć podłączony kalendarz Bitrix24 w kalendarzach telefonu. Otwórz sekcję Zarządzaj kalendarzami, aby skonfigurować kalendarze wyświetlane w telefonie, tutaj możesz włączyć kalendarz Bitrix24:

    Gotowe! Twój kalendarz Bitrix24 jest teraz dostępny na telefonie komórkowym. Wszystkie wydarzenia zostaną zsynchronizowane automatycznie.

Status synchronizacji

Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.

Po podłączeniu kalendarza Android status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.

Jeśli pojawi się błąd po kliknięciu przycisku Aktualizuj (na przykład z powodu zmiany hasła), zalecamy ponowne połączenie kalendarza.

Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?

Możesz wyłączyć synchronizację kalendarza na swoim urządzeniu mobilnym. Przejdź do sekcji Ustawienia> Konta> wybierz profil kalendarza> usuń go.

Wydarzenia z kalendarza nie będą już wyświetlane, ale stan synchronizacji pozostanie taki sam przez kolejne 7 dni.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo