top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Napraw problemy z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android

Istnieją dwie główne przyczyny problemów z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android: włączono oszczędzanie baterii lub aplikacja mobilna Bitrix24 nie posiada pewnych uprawnień dostępu.

Zrzuty ekranu przedstawiają interfejs telefonu Huawei. Menu oraz tytuły menu mogą się różnić w zależności od wersji systemu Android lub modelu telefonu.

Oszczędzanie baterii

Oszczędzanie baterii wyłącza niektóre procesy w tle i może wpływać na wydajność aplikacji. Jeśli oszczędzanie baterii jest włączone, aplikacja mobilna Bitrix24 dokona synchronizacji po podłączeniu telefonu do źródła zasilania.

Zmień ustawienia wydajności baterii, aby umożliwić synchronizację aplikacji mobilnej Bitrix24 nawet wtedy, gdy oszczędzanie baterii jest włączone:

  • Przejdź do sekcji Ustawienia > Batareia.
  • Wybierz sekcję Użycie baterii.
  • Znajdź aplikację mobilną Bitrix24 na liście, kliknij Uruchamianie aplikacji i wyłącz opcję Zarządzaj automatycznie.

  • Uprawnienia

    Niektóre telefony mają dodatkowe ustawienia, które mogą powodować problemy z synchronizacją aplikacji mobilnej Bitrix24 (Xiaomi, ZTE, Huawei itp.).

  • Otwórz opcję Uruchamianie aplikacji i włącz Automatyczne uruchamianie.

  • W sekcji Uruchamianie aplikacji włącz tryb Działanie w tle.


  • Polecane artykuły:

    To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
    Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
    Nie tego szukam
    To zbyt skomplikowane