Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.
To narzędzie pozwala na:
- zapisywanie wysłanych wiadomości jako gotowych odpowiedzi
- dodawanie nowych gotowych odpowiedzi podczas rozmowy z klientem
Plany Bitrix24
Używanie gotowych odpowiedzi
Gotowe odpowiedzi działają w każdym otwartym kanale. Aby je wyświetlić,
- Otwórz Komunikator.
- Przejdź do sekcji Centrum kontaktowe.
- Otwórz czat z klientem.
- Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na dole.
Zapisywanie i dodawanie gotowych odpowiedzi
Zapisz wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź. Aby zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, kliknij przycisk strzałki obok niej i wybierz Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
Dodaj nowy szablon gotowej odpowiedzi. Aby dodać nową gotową odpowiedź od podstaw,
- Kliknij przycisk Otwórz bazę gotowych odpowiedzi,
- Kliknij Więcej i wybierz sekcję dla nowej odpowiedzi,
Jak utworzyć sekcję - Kliknij plus (+) i podaj tekst odpowiedzi,
- Kliknij Utwórz.
Możesz później edytować odpowiedź, klikając ikonę ołówka obok niej.
Jak utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi
Możesz utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi na dwa sposoby:
W menu tworzenia gotowych odpowiedzi.
- Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi > koło zębate (⚙️), a otworzy się strona ustawień listy kanału otwartego,
- Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj > Dodaj sekcję > podaj nazwę sekcji.
W sekcji Automatyzacja. Możesz również dodać gotową odpowiedź w sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny kanał otwarty i dodaj sekcję.
Edytuj lub usuń sekcję. Jeśli chcesz edytować lub usunąć sekcję,
- Kliknij koło zębate (⚙️) > wybierz Pokaż sekcję,
- Kliknij przycisk menu obok sekcji i wybierz potrzebne działanie.
Zmień sekcję gotowej odpowiedzi. Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją i w bloku Sekcja wybierz potrzebną.
Zarządzaj gotowymi odpowiedziami
Wszystkie gotowe odpowiedzi są oparte na Listach. Aby znaleźć wszystkie gotowe odpowiedzi, przejdź do sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny otwarty kanał.
Listy w Bitrix24
Pojawi się strona ustawień listy. Tutaj możesz dodawać nowe sekcje lub gotowe odpowiedzi. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj i wybierz potrzebną opcję.
Kliknij koło zębate (⚙️), aby skonfigurować ustawienia listy, dostosować pola, pokazać lub ukryć sekcje, lub wyeksportować listę do Microsoft Excel.
Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich. Wybierz listę w sekcji Automatyczne działania podczas konfigurowania otwartego kanału.
Ustawienia Otwartych Kanałów
- Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.
- Możesz zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, klikając przycisk strzałki obok wiadomości i wybierając Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
- Dodaj nową odpowiedź od podstaw, klikając Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na czacie otwartego kanału. Wybierz sekcję dla wiadomości, kliknij plus (+) i wprowadź tekst wiadomości.
- Możesz zarządzać listami i sekcjami gotowych odpowiedzi w sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy > Otwarty kanał. Tutaj możesz dodać nową odpowiedź lub sekcję.
- Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją na liście odpowiedzi i w bloku Sekcja wybierz inną sekcję.
- Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich.