Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach

Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.

To narzędzie pozwala na:

  • zapisywanie wysłanych wiadomości jako gotowych odpowiedzi
  • dodawanie nowych gotowych odpowiedzi podczas rozmowy z klientem
Sprawdź, czy to narzędzie jest dostępne w Twoim planie.
Plany Bitrix24

Używanie gotowych odpowiedzi

Gotowe odpowiedzi działają w każdym otwartym kanale. Aby je wyświetlić,

  1. Otwórz Komunikator.
  2. Przejdź do sekcji Centrum kontaktowe.
  3. Otwórz czat z klientem.
  4. Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na dole.

Zapisywanie i dodawanie gotowych odpowiedzi

Zapisz wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź. Aby zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, kliknij przycisk strzałki obok niej i wybierz Zapisz jako automatyczną odpowiedź.

Dodaj nowy szablon gotowej odpowiedzi. Aby dodać nową gotową odpowiedź od podstaw,

  1. Kliknij przycisk Otwórz bazę gotowych odpowiedzi,
  2. Kliknij Więcej i wybierz sekcję dla nowej odpowiedzi,
    Jak utworzyć sekcję
  3. Kliknij plus (+) i podaj tekst odpowiedzi,
  4. Kliknij Utwórz.

Możesz później edytować odpowiedź, klikając ikonę ołówka obok niej.


Jak utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi

Możesz utworzyć sekcję dla gotowych odpowiedzi na dwa sposoby:

W menu tworzenia gotowych odpowiedzi.

  1. Kliknij Otwórz bazę gotowych odpowiedzi > koło zębate (⚙️), a otworzy się strona ustawień listy kanału otwartego,
  2. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj > Dodaj sekcję > podaj nazwę sekcji.

W sekcji Automatyzacja. Możesz również dodać gotową odpowiedź w sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny kanał otwarty i dodaj sekcję.

Edytuj lub usuń sekcję. Jeśli chcesz edytować lub usunąć sekcję,

  1. Kliknij koło zębate (⚙️) > wybierz Pokaż sekcję,
  2. Kliknij przycisk menu obok sekcji i wybierz potrzebne działanie.

Zmień sekcję gotowej odpowiedzi. Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją i w bloku Sekcja wybierz potrzebną.


Zarządzaj gotowymi odpowiedziami

Wszystkie gotowe odpowiedzi są oparte na Listach. Aby znaleźć wszystkie gotowe odpowiedzi, przejdź do sekcji Automatyzacja > Listy > wybierz potrzebny otwarty kanał.
Listy w Bitrix24

Pojawi się strona ustawień listy. Tutaj możesz dodawać nowe sekcje lub gotowe odpowiedzi. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj i wybierz potrzebną opcję.

Kliknij koło zębate (⚙️), aby skonfigurować ustawienia listy, dostosować pola, pokazać lub ukryć sekcje, lub wyeksportować listę do Microsoft Excel.

Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich. Wybierz listę w sekcji Automatyczne działania podczas konfigurowania otwartego kanału.
Ustawienia Otwartych Kanałów


W skrócie
  • Gotowe odpowiedzi to wcześniej napisane odpowiedzi na często zadawane pytania, które możesz szybko wysłać do klienta w Komunikatorze Bitrix24. Narzędzie to pozwala zaoszczędzić czas pracowników na odpowiadaniu na często zadawane pytania.
  • Możesz zapisać wysłaną wiadomość jako gotową odpowiedź, klikając przycisk strzałki obok wiadomości i wybierając Zapisz jako automatyczną odpowiedź.
  • Dodaj nową odpowiedź od podstaw, klikając Otwórz bazę gotowych odpowiedzi na czacie otwartego kanału. Wybierz sekcję dla wiadomości, kliknij plus (+) i wprowadź tekst wiadomości.
  • Możesz zarządzać listami i sekcjami gotowych odpowiedzi w sekcji Automatyzacja > Więcej > Listy > Otwarty kanał. Tutaj możesz dodać nową odpowiedź lub sekcję.
  • Aby zmienić sekcję gotowej odpowiedzi, otwórz ją na liście odpowiedzi i w bloku Sekcja wybierz inną sekcję.
  • Jeśli używasz kilku otwartych kanałów, możesz utworzyć unikalną listę gotowych odpowiedzi dla każdego z nich.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo