Kampania e-mailowa jest doskonałym narzędziem, ale może również doprowadzić do spamu i niechcianych wiadomości. Nikt nie lubi bezużytecznych wiadomości e-mail, dlatego możesz skorzystać z systemu zapobiegania spamowi Bitrix24.
Jak to działa?
Każda wiadomość e-mail wysłana z Kampanii e-mailowej Bitrix24 zawiera opcje Odsubskrybuj i Zgłoś spam.
Jak dodać link "Odsubskrybuj"?
Domyślnie link "Odsubskrybuj" znajduje się w bloku Stopka.
Po prostu przeciągnij ten blok w miejsce, w którym chcesz dodać ten link.
Jeśli używasz niestandardowego szablonu HTML, użyj tego kodu:
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ wcześniej zzarejestrowałeś/zarejestrowałaś się u nas jako nasz klient/klientka. Proszę kliknij tutaj, jeśli nie chcesz już otrzymywać od nas wiadomości e-mail.
W Bitrix24 istnieje wewnętrzny system oceny spamu w kampanii e-mailowej, który zależy od liczby otrzymanych raportów o spamie. Oznacza to, że jeśli kampanie e-mailowe prowadzą do dużej liczby raportów spamowych otrzymanych od odbiorców - liczba wiadomości e-mail dostępnych w twoim Bitrix24 zostanie ograniczona lub nawet zablokowana.
Jak zwiększyć dzienny limit?
Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).
Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.
Dodatkowe ograniczenia
Wiadomości e-mail mogą nie docierać z różnych powodów: wystąpił błąd serwera lub adres e-mail nie istnieje. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędy".
Jeśli masz zbyt wiele "błędów", dzienny limit nie zostanie zwiększony.
Ma to na celu zapobieganie zwiększaniu limitu przez wysyłanie wiadomości e-mail na nieistniejące adresy e-mail.