Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zapobieganie spamowi

Kampania e-mailowa jest doskonałym narzędziem, ale może również doprowadzić do spamu i niechcianych wiadomości. Nikt nie lubi bezużytecznych wiadomości e-mail, dlatego możesz skorzystać z systemu zapobiegania spamowi Bitrix24.

Jak to działa?

Każda wiadomość e-mail wysłana z Kampanii e-mailowej Bitrix24 zawiera opcje Odsubskrybuj i Zgłoś spam.

Jak dodać link "Odsubskrybuj"?

Domyślnie link "Odsubskrybuj" znajduje się w bloku Stopka.

Po prostu przeciągnij ten blok w miejsce, w którym chcesz dodać ten link.

Jeśli używasz niestandardowego szablonu HTML, użyj tego kodu:

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ wcześniej zzarejestrowałeś/zarejestrowałaś się u nas jako nasz klient/klientka. Proszę kliknij tutaj, jeśli nie chcesz już otrzymywać od nas wiadomości e-mail.

W Bitrix24 istnieje wewnętrzny system oceny spamu w kampanii e-mailowej, który zależy od liczby otrzymanych raportów o spamie. Oznacza to, że jeśli kampanie e-mailowe prowadzą do dużej liczby raportów spamowych otrzymanych od odbiorców - liczba wiadomości e-mail dostępnych w twoim Bitrix24 zostanie ograniczona lub nawet zablokowana.

Domyślny dzienny limit wynosi 1000 wiadomości e-mail. Zawsze możesz sprawdzić swoje obecne limity w sekcji Marketing CRM> Ustawienia.

Uwaga: miesięczny limit wiadomości e-mail zależy od twojego planu Bitrix24. Odwiedź stronę z cennikiem, aby sprawdzić szczegóły.

Jak zwiększyć dzienny limit?

Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).

Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.

Jeśli otrzymasz zbyt wiele zgłoszeń spamu, twój dzienny limit wiadomości e-mail może spaść.

Dodatkowe ograniczenia

Wiadomości e-mail mogą nie docierać z różnych powodów: wystąpił błąd serwera lub adres e-mail nie istnieje. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędy".

Jeśli masz zbyt wiele "błędów", dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Ma to na celu zapobieganie zwiększaniu limitu przez wysyłanie wiadomości e-mail na nieistniejące adresy e-mail.

Czytaj więcej: Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podobni odbiorcy lookalike w Marketingu CRM Facebook: wymagane uprawnienia administratora Jak skonfigurować płatność za reklamy na Facebooku i Instagramie Limit wychodzących wiadomości e-mail Konwertuj tekst na mowę w Bitrix24