Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przegląd Marketingu CRM

Witamy w Marketingu CRM Bitrix24!

W Marketingu CRM możesz tworzyć nowe kampanie marketingowe, dodawać segmenty odbiorców kampanii, konfigurować retargetowanie w sieciach reklamowych, a nawet tworzyć własną czarną listę. Użyj górnych kart, aby przełączać się między sekcjami:

Uwaga: Marketing CRM jest dostępny tylko dla subskrybentów planów CRM+, Standard i Professional.

Strona startowa Marketingu CRM

Strona startowa Marketingu CRM pozwala na Tworzenie kampanii marketingowych za pomocą kilku kliknięć:

Dostępne są następujące opcje kampanii marketingowej:

Kampania e-mailowa
Kliknij opcję Kampania e-mailowa, aby wyświetlić stronę z szablonami kampanii. Wybierz szablon kampanii:

W nowym formularzu kampanii e-mailowej dokonaj następujących ustawień:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • dodaj temat wiadomości e-mail
  • dodaj treść wiadomości e-mail (tekst), skonfiguruj bloki i projekt
  • skonfiguruj nadawcę
  • ustaw priorytet
  • skonfiguruj parametry odnośnika (parametry utm)
  • dodaj załączniki
  • Po konfiguracji kampanii e-mailowej możesz przetestować ją za pomocą opcji Odbiorcy w trybie testowym. Po prostu dodaj w tym miejscu dowolny adres e-mail, a testowa wiadomość e-mail zostanie wysłana.

Kampania SMS

Kliknij opcję Kampania SMS. Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz kampanii sms:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • skonfiguruj dostawcę sms i numer
  • dodaj tekst wiadomości sms
  • przetestuj kampanię przed jej uruchomieniem (opcja Odbiorcy w trybie testowym)

Komunikatory

Kliknij opcję Komunikatory. Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • dodaj tekst wiadomości
Rozgłaszanie dźwiękowe

Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz kampanii rozgłaszania dźwiękowego:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • wybierz numer, z którego chcesz wykonywać połączenia
  • dodaj tekst do wypowiedzenia
  • skonfiguruj język i głos
  • ustaw szybkość mowy
  • skonfiguruj głośność mowy
  • przetestuj kampanię przed jej uruchomieniem (opcja Odbiorcy w trybie testowym)

Możesz także skonfigurować Retargetowanie w sieciach reklamowych na stronie startowej:

Dostępne sieci reklamowe:

Google AdWords

Podłącz konto Google AdWords i wybierz segment odbiorców:

Reklamy na Facebooku

Podłącz konto reklamowe na Facebooku i wybierz segment odbiorców:

Kampanie Marketingu CRM

Przejdź do sekcji Kampanie, gdzie znajdziesz wszystkie zapisane kampanie. Elementy listy kampanii:

  • nazwa i typ kampanii
  • działania (opcja Wyślij)
  • status
  • statystyki

Reklamy

W sekcji Reklamy wyświetlane są szczegółowe informacje o podłączonych Sieciach reklamowych.

Segmenty

Sekcja Segmenty wyświetla dostępne segmenty odbiorców i pozwala utworzyć nowy segment. Możesz utworzyć nowy segment, filtrując istniejące elementy CRM lub importując nową listę (niestandardową listę adresów e-mail i numerów telefonów).

Moje szablony

Tutaj znajdziesz zapisane szablony kampanii. W tym miejscu możesz również utworzyć własny szablon.

Czarna lista

Tutaj możesz dodać numery/e-maili do czarnej listy.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo