Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Inne ustawienia w CRM

Inne ustawienia to duża sekcja, w której gromadzone są dodatkowe ustawienia CRM. Tutaj możesz wybrać format nazwy klienta, włączyć powtarzalne leady itd.

Ta sekcja znajduje się w CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Inne ustawienia.

Aby ułatwić nawigację, ustawienia podzielono na sekcje.

Możesz także rozwinąć wszystkie ustawienia na jednej stronie.

Ogólne

Ustawienia widoku
  • Włącz nowe formularze CRM - opcja włącza nowy widok formularza elementów CRM.
  • Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.
  • Włącz sortowanie według nazwy użytkownika - jeśli włączyłeś tę opcję, osoby odpowiedzialne będą sortowane według nazwy, a nie według ID.


Ustawienia produktów
  • Zezwalaj użytkownikom na edycję ceny produktu w elementach CRM - ta opcja blokuje zmianę ceny w formularzu produktu.
  • Zapisz nową cenę produktu z elementów CRM do katalogu - ta opcja się pojawi, gdy aktywujesz pierwszą opcję. Po włączeniu tej opcji, jeśli zmienisz cenę produktu w elemencie CRM, cena produktu również zmieni się w katalogu.
Czytaj więcej: Zmiana ceny produktu w elementach CRM.


Ogólne ustawienia elementów CRM

  • Dostępne dla wszystkich (domyślnie) - przyznaj dostęp do elementu CRM wszystkim użytkownikom. Na przykład każdy pracownik z uprawnieniami dostępu do leadów, będzie mógł je wyświetlić.
  • Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.
  • Domyślny widok listy - wybierz widok listy lub kanban.
  • Eksportuj szczegółowe SKU - zaznacz tę opcję, aby wyeksportować produkty podczas eksportu leadów i deali.
Czytaj więcej: Eksport danych z CRM.


Konfiguracja leadów
  • Włącz tryb powtarzania sprzedaży - jeśli ta opcja jest aktywna, to CRM utworzy powtarzalne leady dla wiadomości e-mail i połączeń od już zamkniętych leadów.
  • Czytaj więcej: Powtarzalne leady.

Konfiguracja deali
  • Aktualizuj datę zamknięcia podczas przenoszenia na finałowy status - Bitrix24 automatycznie wypełni datę zakończenia deala.

Konfiguracja faktur
  • Pokaż podpis Bitrix24 na formularzu widoku faktury - włącz podpis Powered by Bitrix24 w poprzednim widoku faktur.
  • Pokaż menu starszych faktur - włącz poprzedni widok faktur.

Czytaj więcej:


Ustawienia auto-generowania
  • Automatyczne tworzenie kontaktów, firm, deali, faktur i ofert - włącz automatyczne tworzenie elementów CRM podczas konwersji, jeśli wszystkie wymagane pola są wypełnione.

Ustawienia powiadomień
  • Powiadomienia klientów - wybierz dostawcę do wysyłania wiadomości w scenariuszach centrum sprzedaży.

Market

  • Sprawdź wymagane pola niestandardowe - nie zezwalaj aplikacjom zewnętrznym na wykonywanie operacji, jeśli wszystkie wymagane pola nie są wypełnione.

Działania

  • Pokaż zakończone połączenia i spotkania w kalendarzu - zaznacz opcję, jeśli chcesz zapisać informacje o zakończonym połączeniu lub spotkaniu w osobistym kalendarzu pracownika.
  • Zapisuj w kalendarzu przekierowane połączenia i spotkania przypisane do innego użytkownika - połączenie/spotkanie zostanie zapisane w kalendarzu obu pracowników.
  • Zachowaj zadania podczas usuwania elementów CRM - na przykład, jeśli usuniesz deal, jego działania pozostaną aktywne.
  • Wyświetlaj liczbę leadów i deali bez aktywności w powiadomieniach obszaru roboczego menu - Bitrix24 doda licznik do leadów i deali bez działań.
  • Czytaj więcej: Liczniki działań CRM.

  • Automatycznie zamknij działania podczas konwersji leadów - zaznacz działania, a Bitrix24 zamknie je po przekonwertowaniu leadu.

Parametry przychodzących wiadomości e-mail
  • Zarejestruj wiadomości jako wychodzące, jeśli są przekazywane z adresów e-mail pracowników - jeśli pracownik otrzymał wiadomość e-mail i przekierował ją na firmową skrzynkę pocztową, zostanie ona oznaczona jako "E-mail do klienta".
  • Ta opcja nie jest dostępna w najnowszej wersji poczty Bitrix24.

Parametry wychodzących wiadomości e-mail
  • Kod serwisowy - zaznacz opcję, jeśli chcesz umieścić kod serwisowy podczas wysyłania wiadomości e-mail.
  • Utwórz dla nowych adresów e-mail - wybierz sposób wprowadzania nowych adresów w CRM: utwórz lead lub kontakt.
  • Dodaj podpis "Wysłano z Bitrix24" do wiadomości - zaznacz tę opcję, jeśli chcesz dodać ten podpis do wychodzących e-maili
  • Czytaj więcej: Usuń podpis Wysłano z Bitrix24 z e-maila.

Historia

Wybierz wydarzenia, które przejdą do historii CRM:

  • Eksport
  • Pogląd
  • Usunięcie leadów
  • Usunięcie kontaktów
  • Usunięcie firm
  • Usunięcie deali
  • Usunięcie ofert
Czytaj więcej: Historia CRM.

Aktualności

  • Pokaż wiadomości i aktywności w Aktualnościach - publikuj działania i korespondencję z klientami w Aktualnościach CRM.
  • Czytaj więcej: Przegląd Aktualności CRM.

Listy wyboru

Format

  • Format nazwy klienta (dla leadów i kontaktów) - wybierz jedną z opcji wyświetlania imion i nazwisk.
  • Czytaj więcej: Zmień format nazwy klienta.
  • Format skrótu "callto:" - jak wyświetlać linki do numerów telefonów. Domyślnie link wykorzystuje wbudowaną Telefonię Bitrix24 do wybierania numeru.
  • Konwersja numeru do formatu międzynarodowego - system będzie wybierać uniwersalny widok numerów telefonów.
  • Użyj prostego formatu, aby wyświetlać godzinę utworzenia i modyfikacji - wyświetlaj czas tworzenia i modyfikacji elementów bez podawania dokładnego czasu.
  • Format adresu e-mail klienta (dla leadów, kontaktów i firm) - wybierz format adresu w ustawieniach Bitrix24.
  • Czytaj więcej: Ustawienia Bitrix24.

Kontrola duplikatów

Wybierz elementy, dla których chcesz użyć kontroli duplikatów.

Czytaj więcej: Kontrola duplikatów.

Kosz

Wybierz elementy, które po usunięciu trafią do kosza.

Czytaj więcej: Kosz CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Tryby działania CRM Jak uzyskać dostęp do ustawień CRM Wykorzystanie dysku w CRM