W sekcji Centrum Kontaktowe możesz uzyskać dostęp do wszystkich kanałów komunikacyjnych dostępnych w Twoim Bitrix24: Poczta, Telefonia, Widżety witryn, Formularze CRM, Oddzwonienie i Otwarte Kanały.
Poczta
Tutaj możesz podłączyć swoją skrzynkę pocztową do Bitrix24 i CRM.
Jeśli masz już podłączoną skrzynkę pocztową, zostaniesz przekierowany na swoją osobistą skrzynkę Bitrix24.
Telefonia
Kliknij przycisk Telefonia, aby skonfigurować istniejące lub nowe połączenie.
Tutaj możesz:
- Wynająć numer telefonu
- Podłączyć BPX (używając REST API lub SIP Connector)
Śledzenie połączeń
Śledzenie Połączeń to narzędzie do śledzenia źródeł klientów, które pomaga ocenić, ile połączeń masz z każdego źródła (kanał marketingowy).
Widżet witryny
Możesz dodać do swojej witryny specjalny widżet, który będzie zbierał leady za pomocą otwartych kanałów i formularza CRM.
Formularz CRM
W tej sekcji możesz edytować lub tworzyć nowe formularze CRM.
Facebook Lead Ads
W Bitrix24 możesz skonfigurować integrację z Facebook Lead Ads. Kiedy klient wypełni formularz na Facebooku, dane automatycznie trafią do sekcji Leady w Bitrix24.CRM.
Otwarte kanały
Możesz podłączyć do Bitrix24 następujące kanały komunikacyjne: