top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wynajem numeru bezpłatnego

Wynajmij bezpłatny numer, a twoi klienci nie zostaną obciążeni kosztami połączenia. Statystyk pokazują, że firmy korzystające z bezpłatnych numerów otrzymują o 30% więcej połączeń przychodzących od klientów.

Możesz wynająć bezpłatny numer przechodząc do sekcji Telefonia > Połączenie > Wypożycz numer telefonu.

Bezpłatny numer posiada wszystkie takie same funkcje, co zwykły numer lokalny - możesz skonfigurować przekierowanie połączeń przychodzących, użyć go jako domyślnego numeru dla połączeń wychodzących itd

Jednak istnieją pewne istotne szczegóły:

  1. Płatność miesięczna.

    Bezpłatny numer jest droższy niż numer lokalny - 6 USD/m-c. zamiast 4 USD/m-c. (USA)

  2. Ponosisz koszty połączeń przychodzących.

    Korzystając z bezpłatnego numeru, opłacasz koszty połączeń przychodzących, ponieważ klient nie płaci za połączenia wychodzące na ten numer. W rzeczywistości płacisz za swojego klienta.

  3. Stawki za połączenia wychodzące są takie same jak stawki dla połączeń wychodzących z numerów lokalnych.
  4. Opłaty za przekierowanie połączeń.

    Jeśli korzystasz z przekierowania połączeń, zostaniesz obciążony opłatą za połączenie przychodzące (ponieważ jest to bezpłatny numer) i za połączenie wychodzące (w rzeczywistości przekierowanie połączeń jest połączeniem wychodzącym).

Jeśli w jakimś kraju wynajmujesz bezpłatny numer, tylko klienci z tego kraju będą mogli dzwonić na ten numer. Na przykład, jeśli wynajmujesz bezpłatny numer australijski, tylko klienci z Australii będą mogli do ciebie zadzwonić. Ta zasada obowiązuje dla wszystkich bezpłatnych numerów, z wyjątkiem numerów bezpłatnych w USA.

Jak zaoszczędzić na połączeniach przychodzących odbieranych poza godzinami pracy

Możesz odbierać połączenia przychodzące poza godzinami pracy. Nie ma znaczenia, czy ktoś odebrał połączenie, czy nie, i tak zostaniesz obciążony kosztem połączenia przychodzącego.

Istnieje możliwość zmiany ustawień czasu telefonu na stronie konfiguracji wynajmowanego numeru (strona Preferencje dotyczące numeru). Ta opcja informuje klientów, że poza godzinami pracy nie uzyskają wsparcia telefonicznego.

Ponadto możesz skorzystać z opcji Czarna lista. Znajdziesz ja w sekcji Telefonia > Ustawienia telefonii.

Tutaj możesz dodać do czarnej listy konkretne numery, a połączenia przychodzące z tych numerów zostaną odrzucone.

Możesz także użyć opcji Automatyczne blokowanie numerów telefonów po godzinach pracy, aby automatycznie dodawać numery telefonów do czarnej listy, jeśli połączenie pochodzi z tego samego identyfikatora dzwoniącego zbyt wiele razy z rzędu w krótkim okresie czasu.

Możesz wyświetlić odrzucone połączenia w sekcji Szczegóły połączenia.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane