Bitrix24Care

Ustawienia czasu dla numerów telefonów

Możesz zmienić ustawienia czasu dla wynajmowanego numeru telefonu lub podłączonej centrali SIP (biuro lub chmura). Ta opcja informuje klientów, że połączenia wykonywane poza godzinami pracy nie mogą być obsługiwane.

Możesz skonfigurować godziny pracy dla wynajmowanego numeru lub centrali PBX w sekcji Telefonia> Konfiguruj numery> wybierz numer/PBX.

Przejdź do sekcji Godziny pracy i zaznacz odpowiednią opcję.

Tutaj możesz skonfigurować:

  • Strefę czasową - wybierz strefę czasową (domyślne jest to strefa czasowa ustawiona na komputerze).
  • Godziny pracy - skonfiguruj godziny pracy. Połączenia poza tym przedziałem czasowym będą przetwarzane jako połączenia poza godzinami pracy.
  • Dni wolne - wszystkie połączenia w wybrane dni będą przetwarzane jako połączenia poza godzinami pracy.
  • Jeśli Twoja firma pracuje bez dni wolnych, możesz oznaczyć wszystkie dni jako robocze. Aby to zrobić, zostaw jeden dzień oznaczony jako dzień wolny, a następnie przytrzymaj CMD (MacOS) lub CTRL (Windows) i kliknij ten dzień. Spowoduje to usunięcie wszystkich dni wolnych.
  • Święta - wszystkie połączenia w wybrane dni będą przetwarzane jako połączenia poza godzinami pracy.
  • Pamiętaj: musisz określić święta dokładnie tak, jak pokazano w przykładzie - dzień.miesiąc. Używaj przecinków i nie używaj spacji do separacji, na przykład: 07.03,08.03,09.03 itd.
  • Przetwarzanie wiadomości po godzinach - wybierz sposób przetwarzania połączeń poza godzinami pracy.
  • Dostępne są trzy opcje:

    1. Użyj poczty głosowej

    Klient usłyszy melodię automatycznej sekretarki. Możesz załadować/nagrać swoją melodię (plik mp3, nie więcej niż 2 MB) lub pozostawić standardową.

  • Jeśli klient zostawi wiadomość głosową po zakończeniu melodii, możesz znaleźć tę wiadomość:
  • w formularzu elementu CRM.
  • 2. Przekieruj połączenie na inny numer

    Połączenie poza godzinami pracy zostanie przekierowane na numer podany w formularzu (musisz podać numer w formacie międzynarodowym).

    Uwaga: przekierowane połączenia są traktowane jako połączenia wychodzące. Gdy połączenie zostanie przekierowane, opłata zostanie naliczona zgodnie ze stawkami za połączenia wychodzące.
    3. Koniec rozmowy

    Połączenia poza godzinami pracy będą odrzucane.

    Gdy ta opcja jest włączona, połączenia będą odrzucane i nie będą naliczane żadne opłaty.
  • Po godzinach nagranie wiadomości - możesz wybrać melodię lub nagranie, którą usłyszy klient, jeśli zadzwoni poza godzinami pracy.
Uwaga!

Jeśli połączenie zostanie nieodebrane z powodu ustawień czasu pracy, Bitrix24 CRM może je przetworzyć na kilka sposobów:

  • numer jest znany w bazie CRM - połączenie zostanie dołączone do elementu CRM, który ten numer posiada; powiadomienie o nieodebranym połączeniu zostanie wysłane do osoby odpowiedzialnej za element CRM;
  • numer nie jest znany w bazie CRM i włączone jest automatyczne tworzenie leada - system utworzy lead, zapisze połączenie w formularzu leada i wyśle powiadomienie o nieodebranym połączeniu do kogoś z kolejki konsultantów;
  • numer nie jest znany w bazie CRM, włączona jest opcja zaoferuj utworzenie nowego nagrania w oknie połączenia - system wyśle powiadomienie o nieodebranym połączeniu do kogoś z kolejki konsultantów. Nowy lead/kontakt nie zostanie utworzony.

To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania