Sekcja Szczegóły połączenia telefonicznego zawiera dane o wszystkich połączeniach przychodzących i wychodzących wykonywanych przy użyciu Telefonii Bitrix24. Tutaj pracownicy mogą odtwarzać i analizować połączenia.
	 Pełny dostęp do szczegółów połączeń ma wyłącznie administrator konta. Możesz jednak skonfigurować uprawnienia dostępu dla zwykłych pracowników.
 Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24
Jakie dane są przechowywane w szczegółach połączeń
Sekcja Szczegóły połączenia znajduje się w CRM > Dodatki > Telefonia > Szczegóły połączenia telefonicznego.
Tutaj znajdziesz listę połączeń z dodatkowymi informacjami w kolumnach: status, data połączenia, czas trwania, koszt, ocena, nagrania i inne.
Ponadto możesz łatwo filtrować połączenia według różnych pól.
Jakie pola są dostępne w szczegółach połączenia
Z poniższej listy dowiesz się, jakie pola są dostępne w sekcji Szczegóły połączenia telefonicznego.
Pracownik: nazwa użytkownika odpowiedzialnego za połączenie.
Numer telefonu portalu: wynajęty numer/podłączona centrala SIP PBX używane do wykonywania lub odbierania połączeń w Bitrix24.
Telefon: numer telefonu klienta lub pracownika, który wykonał lub odebrał połączenie.
Rodzaj połączenia: przychodzące, wychodzące, przychodzące przekierowane, oddzwonienie lub automatyczne połączenie informacyjne.
- Połączenie przychodzące z przekierowaniem to połączenie, które zostało przekierowane na numer komórkowy.
 - Oddzwonienie to połączenie, które klient zamówił po wypełnieniu formularza CRM.
Formularz oddzwaniania - Połączenie informacyjne to automatyczne połączenie z klientem z wcześniej przygotowanym tekstem lub nagraniem. Dostępne jest w regułach, procesach biznesowych workflow i Marketingu CRM.
 - Czas trwania połączenia: pokazuje czas trwania połączenia.
 - Data połączenia telefonicznego: pokazuje godzinę i datę wykonania połączenia.
 - Status: wskazuje, czy połączenie powiodło się, czy nie. Połączenie nie powiedzie się, jeśli zostanie nieodebrane lub zawiera błędy.
 - Koszt: pokazuje koszt połączenia (z VAT).
 - 
	
Cena transkrypcji: koszt rozpoznawania mowy w rozmowie telefonicznej.
Transkrypcja rozmowy - Ocena: ocena jakości pozostawiona przez klienta po zakończeniu połączenia.
 - 
	
Nagrywanie: nagrywanie i transkrypcja rozmów.
Nagrywanie rozmów - 
	
Szczegóły: zawiera plik dziennika z informacjami technicznymi na temat połączenia. Dziennik połączeń
 - CRM: link do leadu, kontaktu lub firmy, jeśli połączenie zostało zapisane w CRM.
 - 
	
Skomentuj: komentarz pozostawiony przez pracownika w oknie połączenia.
Okno połączenia: opcje podczas połączenia 
Możesz wybrać, które kolumny mają być wyświetlane na liście. Aby to zrobić, kliknij ustawienia ⚙️, wybierz pola i kliknij Dodaj.
Jak wyeksportować szczegóły połączeń do Excela
Możesz wyeksportować szczegóły połączeń do pliku XLS, aby przenieść dane do programu innej firmy.
Jeśli potrzebujesz konkretnych połączeń, przefiltruj dane i kliknij Eksportuj do Excela. Plik eksportu będzie zawierał wszystkie kolumny z wyjątkiem kolumn Nagrywanie i Szczegóły.
- Sekcja Szczegóły połączenia telefonicznego zawiera dane o wszystkich połączeniach przychodzących i wychodzących wykonywanych przy użyciu Telefonii Bitrix24.
 - Pełny dostęp do szczegółów połączeń ma wyłącznie administrator konta. Możesz jednak skonfigurować uprawnienia dostępu dla zwykłych pracowników.
 - Ta sekcja zawiera listę połączeń z dodatkowymi szczegółami w kolumnach: status, data połączenia, czas trwania, koszt, ocena, nagrania i inne. Możesz filtrować połączenia według różnych parametrów pól.
 - Przefiltruj i wyeksportuj szczegóły połączeń do Excela. Wyeksportowane zostaną wszystkie dane z wyjątkiem kolumn Nagrywanie i Szczegóły.