Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak nagrywać rozmowy telefoniczne

Nagrywanie połączeń telefonicznych to narzędzie ułatwiające pracę z pracownikami i klientami. Po rozmowie możesz odsłuchać nagranie, aby uchwycić szczegóły dyskusji. Kierownik może monitorować jakość pracy pracowników i oceniać wyniki komunikacji z klientami.


Spis treści artykułu:

Jak włączyć nagrywanie połączeń

Możliwość nagrywania rozmów konfigurowana jest dla każdej centrali lub numeru wynajmowanego osobno. Rejestrowane są zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące.

Aby rozpocząć nagrywanie rozmów,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
  2. Na stronie Połączenie kliknij Konfiguruj numery i wybierz wynajmowany numer lub podłączoną centralę SIP PBX.
  3. Otwórz sekcję Nagrania i oceny i włącz opcję Zapisuj nagrania wszystkich połączeń telefonicznych. Upewnij się, że korzystanie z tej opcji nie narusza polityki firmy ani przepisów obowiązujących w Twoim kraju.
  4. Aby poinformować rozmówcę, że połączenie jest nagrywane, włącz opcję Ostrzeżenie o rozpoczęciu nagrywania dla połączeń przychodzących. Klient zostanie poinformowany o nagraniu przed rozpoczęciem rozmowy.

    Plik z melodią znajdziesz w sekcji Muzyka oczekiwania > Melodia wskazująca, że rozmowa zostanie nagrana.
    Melodie powitalne w Telefonii


Jak skonfigurować transkrypcję połączeń i ocenę jakości

W sekcji Nagrania i oceny dostępnych jest kilka dodatkowych opcji:

: włącz transkrypcję rozmów z klientami w formacie tekstowym i wybierz język transkrypcji.

  • Transkrypcja może zająć od 20 sekund do kilku minut, w zależności od czasu trwania nagrania.
  • Transkrypcja działa tylko w przypadku nowych nagrań po włączeniu opcji Transkrybuj nagranie rozmowy.
  • Transkrypcja rozmowy jest stosowana do wszystkich nowych połączeń, nie ma możliwości zastosowania jej do wybranych rozmów telefonicznych.

Po włączeniu opcji Transkrybuj nagranie rozmowy wszystkie transkrypcje połączeń przychodzących i wychodzących będą wyświetlane w sekcji Szczegóły połączenia > Nagrywanie. Kliknij ikonę słuchawki, aby otworzyć transkrypcję.

Możesz znaleźć potrzebne informacje, korzystając z pola wyszukiwania.

Rozmowę z klientem możesz znaleźć, wpisując tekst w górnym pasku wyszukiwania.

Transkrypcja rozmów jest płatną usługą dodatkową. Po każdym połączeniu środki będą pobierane z Twojego konta Telefonii. Cennik transkrypcji znajdziesz na stronie Voximplant Pricing Page w sekcji Call Transcription.

: włącz tę opcję, jeśli korzystasz z aplikacji lub usługi rozpoznawania mowy innej firmy. Nie potrzebujesz tej opcji, jeśli już korzystasz ze wbudowanego mechanizmu rozpoznawania mowy Bitrix24.

: aktywuj tę opcję, aby klient mógł ocenić rozmowę po połączeniu.

Oceny znajdziesz w sekcji Szczegóły połączenia.
Szczegóły połączenia telefonicznego

Jeśli nie widzisz kolumny Ocena, włącz ją w ustawieniach widoku listy, klikając przycisk koła zębatego ⚙️.


Odtwarzanie nagranych połączeń

Aby odsłuchać nagranie rozmowy lub ją pobrać, przejdź do Telefonii i otwórz sekcję Szczegóły połączeń.

Administratorzy konta mają pełny dostęp do wszystkich nagrań rozmów. Pracownicy nieposiadający uprawnień administratora mogą pobierać jedynie nagrania swoich rozmów i odsłuchiwać te nagrania, do których mają dostęp.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Możesz także odsłuchać nagranie połączenia w formularzu elementu CRM.


Gdzie są przechowywane pliki nagranych połączeń

Nagrania rozmów są przechowywane w sekcji Bitrix24.Drive > Dysk firmowy > Telefonia - Nagrania rozmów. Folder tworzony jest automatycznie po pierwszym nagraniu rozmowy.

Okres przechowywania nagrań jest nieograniczony, można je usunąć tylko ręcznie. Jeśli nagranie zostanie przeniesione do kosza, będzie nadal dostępne w Szczegółach połączenia i formularzu elementu CRM. Jeśli nagranie zostanie usunięte z kosza, zostanie ono całkowicie usunięte z Bitrix24. Skonfiguruj uprawnienia do folderu, aby ograniczyć dostęp pracowników.
Uprawnienia dostępu do dysku firmowego


W skrócie
  • Zapisuj nagrania wszystkich połączeń z wynajmowanych numerów i podłączonej centrali SIP PBX. Upewnij się, że korzystanie z tej opcji nie narusza polityki firmy ani przepisów obowiązujących w Twoim kraju.
  • Aby poinformować klienta, że rozmowa będzie nagrywana, skorzystaj z opcji Ostrzeżenie o rozpoczęciu nagrywania dla połączeń przychodzących.
  • Możesz uzyskać transkrypcję rozmów z klientami w formacie tekstowym i zaoferować swoim klientom możliwość oceny jakości obsługi.
  • Aby odsłuchać nagranie połączenia lub ją pobrać, przejdź do sekcji Szczegóły połączeń lub odtwórz nagranie bezpośrednio w formularzu elementu CRM. Administratorzy kont mogą uzyskać dostęp do wszystkich nagrań i skonfigurować uprawnienia dostępu dla zwykłych użytkowników.
  • Nagrania połączeń przechowywane są na Dysku Firmowym w specjalnym folderze systemowym. Okres przechowywania nagrań jest nieograniczony. W razie potrzeby pliki można usunąć ręcznie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo