top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Transkrypcja rozmowy

Oprócz nagrywania rozmów, istnieje możliwość uzyskania transkrypcji rozmowy w formacie tekstowym. Opcja ta umożliwia transkrypcję rozmów na jeden z 80 dostępnych języków. 

Sposób konfiguracji transkrypcji rozmowy

  • Przejdź do sekcji Telefonia > Połączenie > Konfiguruj numer (połączenie)
  • Włącz opcję Zapisuj nagrania wszystkich połączeń
  • Aktywuj opcję Transkrybuj nagrania rozmów
  • Wybierz domyślny Język transkrypcji
Transkrypcja rozmowy to płatna usługa dodatkowa. Środki są pobierane z Twojego konta telefonicznego po każdym połączeniu. Lista cen transkrypcji znajduje się na tej stronie.

Pamiętaj, że opcja transkrypcji rozmowy jest częścią Zaawansowanej Telefonii, dostępnej dla subskrybentów komercyjnych planów Bitrix24

Jak to działa?

Po skonfigurowaniu Transkrypcji rozmów, wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące znajdziesz w sekcji Bilans i Statystyki > Rachunek szczegółowy z plikami nagrań rozmów (plik mp3 do odsłuchania lub pobrania) i ikoną transkrypcji tekstu. 

Pamiętaj:
  • Transkrypcja rozmowy do tekstu może zająć od 20 do 80 sekund, w zależności od długości połączenia.
  • Transkrypcja rozmów jest stosowana wyłącznie dla nowych połączeń, a nie dla starych.
  • Transkrypcja rozmów jest stosowana do wszystkich nowych połączeń. Nie ma możliwości zastosowania jej do wybranych rozmów telefonicznych.

Tekst transkrypcji rozmowy można przeszukiwać! Ważne informacje można znajdywać według słów kluczowych. 

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane