Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skonfigurować melodie w Telefonii

Dla każdego wynajmowanego numeru, jak również dla każdej centrali PBX możesz ustawić własną melodię oczekiwania. Ustaw melodię powitania, oczekiwania na odpowiedź, oceny jakość obsługi lub poinformuj klientów, że dzwonią po godzinach pracy.

Tylko administratorzy Bitrix24 mają dostęp do konfigurowania melodii, ale możesz również przyznać dostęp zwykłym użytkownikom.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Przejdź do sekcji Telefonia > Połączenie > Konfiguruj numery i wybierz numer wynajmowany lub numer SIP.

Następnie otwórz sekcję Muzyka oczekiwania. Tutaj znajdziesz standardowe melodie Standardowe melodie to pliki mp3 z nagraną muzyką lub tekstem. W standardowych melodiach możesz wybrać język mówionego tekstu, dostępnych jest sześć języków.

Standardowych melodii nie można usunąć, ale można je zastąpić własnymi. Jeśli chcesz przesłać własną melodię, upewnij się, że plik spełnia wymagania: format mp3, nie więcej niż 2 MB, mono. Aby zobaczyć listę wszystkich melodii, kliknij Pokaż inne melodie.

Dostępne są następujące melodie:

Powitanie odtwarzane klientowi na początku połączenia przychodzącego. Melodię powitania można włączyć w ustawieniach numeru w sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących > Odtwórz muzykę powitalną.
Ustawienia numeru

Melodia informująca, że rozmowa zostanie nagrana. Klient usłyszy melodię przed rozpoczęciem rozmowy, jeśli włączone jest nagrywanie rozmów.
Jak nagrywać rozmowy telefoniczne

Muzyka oczekiwania przed odebraniem połączenia. Klient usłyszy melodię, oczekując na odpowiedź. Jeśli chcesz odtwarzać sygnały dźwiękowe zamiast melodii, prześlij swój plik.

Melodia oczekiwania w kolejce. Jeśli wszyscy operatorzy w kolejce są zajęci, a połączenie jest w kolejce, klient usłyszy tę melodię.
Skonfiguruj grupy kolejek użytkowników

Muzyka oczekiwania podczas wstrzymania rozmowy. Klient usłyszy melodię po przekierowaniu lub zawieszeniu połączenia.
Jak skonfigurować przekierowanie połączeń

Poczta głosowa. Klient usłyszy melodię automatycznej sekretarki.

Melodia rozpoczęcia oceny jakości. Jeśli w ustawieniach numeru włączona jest opcja Oceń jakość usługi, klient usłyszy tę melodię.

Melodia zakończenia oceny jakości. Klient usłyszy tę melodię po ocenie rozmowy.
Jak skonfigurować transkrypcję połączeń i ocenę jakości

Jeśli numer ma określone godziny pracy, a klient dzwoni poza godzinami pracy, usłyszy melodię z ustawień godzin pracy.
Możesz użyć domyślnej melodii lub przesłać własną w sekcji Konfiguruj numery > Godziny pracy.
Ustawienia czasu dla numerów telefonów

W skrócie
  • W Bitrix24 możesz używać melodii do różnych scenariuszy przetwarzania połączeń: na początku połączenia przychodzącego, podczas oczekiwania, w godzinach wolnych od pracy firmy, przed włączeniem automatycznej sekretarki itd.
  • Możesz użyć standardowych melodii lub przesłać własne pliki.
  • Wszystkie melodie można słuchać i zmieniać w ustawieniach numeru w sekcji Muzyka oczekiwania. Wyjątkiem jest melodia dla godzin wolnych od pracy, którą możesz skonfigurować w ustawieniach numeru w sekcji Godziny pracy.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo