Nagrywanie połączeń przychodzących
Należy pamiętać, że nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących należy skonfigurować oddzielnie. Aby skonfigurować nagrywanie połączeń przychodzących:
- Otwórz obszar Telefonia > Połączenie.
- Otwórz konfigurację numeru:
- W przypadku wynajmowanych numerów: Wynajmij numer > Konfiguruj numer:
- W przypadku centrali PBX SIP: Połącz SIP PBX > Ustawienia połączenia:
- Po otwarciu strony ustawień włącz opcję Zapisuj nagrania wszystkich połączeń telefonicznych:
Nagrywanie połączeń wychodzących (własny numer)
Aby skonfigurować nagrywanie połączeń wychodzących:
- Otwórz obszar Telefonia > Połączenie.
- Przejdź do obszaru Połącz ze swoim numerem > Skonfiguruj numer telefonu.
- Po otwarciu strony ustawień włącz opcję Zapisuj nagrania wszystkich połączeń telefonicznych.
Nagrania połączeń wychodzących konfiguruje się w ten sposób zarówno dla numeru wynajmowanego, jak i centrali PBX SIP.
Po włączeniu opcji Zapisuj nagrania wszystkich połączeń telefonicznych dostępne stają się jeszcze 2 opcje:
- Odtwarzaj „twoja rozmowa będzie nagrywana” dla połączeń przychodzących.
- Transkrybuj nagranie rozmowy— oprócz nagrywania rozmów masz możliwość uzyskania transkrypcji w formacie tekstowym.
Transkrypcja rozmów to płatna usługa dodatkowa. Środki są pobierane z twojego konta telefonicznego po każdym połączeniu.
Gdzie przechowywane są nagrane rozmowy
Nagrania rozmów telefonicznych są przechowywane w Bitrix24, dopóki nie postanowisz ich usunąć. Jeśli korzystasz z planu Free w Bitrix24, upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca na przechowywanie nowych nagrań.
Administratorzy Bitrix24 mogą znaleźć nagrania rozmów również w obszarze Telefonia > Bilans & Statystyki > Rachunek szczegółowy.
Upewnij się, że użytkownicy mają dostęp do CRM (odczyt) i sekcji Dysk firmowy (odczyt) wystarczający do odtwarzania nagrań rozmów.
Czy przekazane połączenia są nagrywane?
Przekazane połączenia będą również nagrywane, o ile skonfigurowano nagrywanie połączeń przychodzących.
W przypadku, gdy połączenie zostanie przekazane na telefon komórkowy pracownika, a klient odłoży słuchawkę przed odebraniem połączenia przez pracownika, szczegóły nagrania rozmowy nie będą dostępne w szczegółach połączenia, ponieważ rozmowa nie zostanie faktycznie rozpoczęta.