Aby skonfigurować ustawienia katalogu, kliknij Ustawienia > Ustawienia katalogu.
Ustawienia katalogu
Najpierw wybierz kategorię produktu do wyświetlania na stronie w polu Folder katalogów.
Dowiedz się więcej na temat dodawania kategorii produktów w artykule - Dodawanie produktów do katalogu produktów.
Produkt i widok
- Niedostępne produkty - sposób wyświetlania niedostępnych produktów (których ilość wynosi zero).
- Niedostępne SKU - sposób wyświetlania niedostępnych SKU.
- Powiadomienie - tu możesz włączyć powiadomienia o powrocie dostępności danego produktu.
- Ilość - aktywuj tę opcję, a Twoi klienci będą mogli określić ilość produktów, którą chcą kupić. W przeciwnym razie będą mogli kupować produkty wyłącznie na sztuki.
- Porównanie produktów - aktywuj tę opcję, aby umożliwić porównywanie produktów.
Produkt z SKU jest uważany za „dostępny”, jeśli jest dostępny przynajmniej jeden SKU.
Cena i upust
- Rodzaj ceny - określ rodzaj ceny do wyświetlania w katalogu.
W przypadku braku wyboru w tej sekcji, przycisk Kup nie będzie dostępny.
- Pokaż ilościowy zakres cen - aktywuj tę opcję, aby pokazywać wszystkie rodzaje cen.
- Pokaż cenę dla ilości - tutaj możesz określić wyświetlaną cenę za daną ilość produktów.
- Stawka podatku - określ w przypadku gdy podatek VAT jest wliczany w cenę.
- Stara cena - aktywuj tę opcję, aby pokazywać poprzednią cenę.
- Procent upustu - aktywuj tę opcję, aby w katalogu pokazywać wartość upustu.
Analityka
- Wysyłaj dane - aktywuj tę opcję, aby wysyłać dane e-commerce do Google.