top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Złóż zamówienie na stronie internetowej

Zobaczmy, jak Twój klient składa zamówienie na Twojej stronie sklepu online.

Składanie zamówienia

Twój klient wybiera produkt, który chce kupić > określa ilość i klika Kup.

Jeśli produkt nie jest dostępny lub nie określono jego ceny, przycisk Kup nie będzie wyświetlany.

Wybrane produkty dodawane są do koszyka, a Twój klient może przejść do Kasy.

Klient sprawdza cenę i może zastosować kupon, aby uzyskać upust.

Następnie klient wprowadza swój adres.

Następnie klient musi wybrać metodę wysyłki.

Dowiedz się więcej na temat tworzenia usług dostawy w artykule - Tworzenie usługi dostawy.

W następnym kroku klient wybiera metodę płatności.

Dowiedz się więcej na temat dodawania metod płatności w artykule - Dodawanie systemu płatności.

Klient wprowadza dane kontaktowe i klika Kasę.

Śledzenie statusu zamówienia

Klient może śledzić status zamówienia, klikając Bieżące zamówienia w obszarze osobistym.

Przetwarzaj zamówienia w systemie CRM

Twój sklep online jest podłączony do systemu CRM Bitrix24. Nie są potrzebne żadne dodatkowe ustawienia.

Gdy klient złoży zamówienie na stronie, natychmiast pojawia się ono w sekcji Sklep online > Zamówienia.

Aby wyświetlić pełne informacje o zamówieniu, kliknij je na liście.

Gdy klient składa zamówienie, firma lub kontakt są tworzone automatycznie.

Polecane artykuły:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane