Zobaczmy, jak Twój klient składa zamówienie na Twojej stronie sklepu online.
Składanie zamówienia
Twój klient wybiera produkt, który chce kupić > określa ilość i klika Kup.
Wybrane produkty dodawane są do koszyka, a Twój klient może przejść do Kasy.
Klient sprawdza cenę i może zastosować kupon, aby uzyskać upust.
Następnie klient wprowadza swój adres.
Następnie klient musi wybrać metodę wysyłki.
W następnym kroku klient wybiera metodę płatności.
Klient wprowadza dane kontaktowe i klika Kasę.
Śledzenie statusu zamówienia
Klient może śledzić status zamówienia, klikając Bieżące zamówienia w obszarze osobistym.
Przetwarzaj zamówienia w systemie CRM
Twój sklep online jest podłączony do systemu CRM Bitrix24. Nie są potrzebne żadne dodatkowe ustawienia.
Gdy klient złoży zamówienie na stronie, natychmiast pojawia się ono w sekcji Sklep online > Zamówienia.
Aby wyświetlić pełne informacje o zamówieniu, kliknij je na liście.
Polecane artykuły: