Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Obszar osobisty w Sklepie internetowym

Obszar osobisty to sekcja w szablonie sklepu Klasyczny sklep internetowy. Odzież, w której klient może znaleźć informacje o bieżących zamówieniach, zmienić dane osobowe i wiele więcej.


Przegląd

  • W sekcji Bieżące zamówienia klient może sprawdzić status zamówienia i dostawy, zmienić metodę płatności, zapłacić, anulować lub powtórzyć zamówienie.
  • W sekcji Konto osobiste klient może przelać pieniądze z góry w celu późniejszego opłacenia zamówień z tego konta. Ponadto, jeśli wcześniej opłacone zamówienia zostaną anulowane, pieniądze zostaną przelane na to samo konto.
  • Jak utworzyć konto dla klienta w Bitrix24

  • W sekcji Strony i Sklepy otwórz Ustawienia> Klienci> Konta.
  • Możesz dodać konto dla nowego klienta, klikając przycisk Dodaj nowe konto.

    Wybierz klienta z listy i zapisz ustawienia.

    Konto zostanie utworzone, a klient będzie mógł odpisać środki na opłacenie zamówienia.

  • W sekcji Informacje osobiste klient może sprawdzić i zmienić swoje dane, a także ustawić nowe hasło.
  • W sekcji Historia zamówień możesz zobaczyć listę zrealizowanych i anulowanych zamówień.
  • Sekcja Profile zamówień zawiera informacje o klientach.
  • Jedno konto może zawierać wiele profili klientów.

  • Kosz zawiera pozycje wybrane przez klienta. A w sekcji Subskrypcja znajdują się produkty, które subskrybuje klient.
  • Czytaj więcej: Włącz subskrypcję niedostępnych produktów.

Jak zalogować się do strony Obszar osobisty

Gdy tylko klient złoży zamówienie, otrzyma wiadomość e-mail z loginem i linkiem do utworzenia hasła do Obszaru osobistego.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Projekt witryny lub sklepu internetowego Jak odłączyć domenę od Bitrix24 Przetwarzanie plików cookie Ustawienia witryn i stron internetowych Dodaj usługi dostawy Jak zapisać bloki jako szablony Pytania dotyczące Sklepu internetowego Importuj sklep internetowy Systemy płatności w Sklepie internetowym Uwaga! Zakończenie usługi zmiany strefy domeny