Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dodaj link do elementów witryny

Uprościliśmy proces dodawania linków do elementów witryny. Teraz możesz umieścić link za pomocą kilku kliknięć.

Link można dodać do przycisku, obrazu lub ikony. Możesz także wstawiać linki do tekstu.


Jak to działa

Kliknij potrzebny przycisk, aby dodać do niego link.

Na pasku bocznym wybierz opcję, która zostanie wykonana po kliknięciu przycisku.

Aby dodać link do obrazu lub ikony, kliknij potrzebny element i wybierz działanie z listy.

Link można również wstawić do tekstu. Kliknij tekst i kliknij ikonę tworzenia linku w edytorze. Na pasku bocznym wybierz działanie i wprowadź słowo lub zdanie. Wprowadzony fragment tekstu będzie zawierał wybrany link.

Lista dostępnych działań

  • Otwórz stronę (Open page) - możesz wybrać dowolną stronę z witryn utworzonych na Twoim koncie.
  • Otwórz blok (Open block) - możesz wybrać dowolny blok z dowolnej witryny.
  • Otwórz formularz CRM (Open CRM form) - wybierz formularz CRM.
  • Połączenie (Call) - określ numer, pod który zadzwoni klient. Jeśli klient otworzył stronę w swoim telefonie komórkowym, połączenie zostanie wykonane bezpośrednio z jego numeru. Aby zadzwonić z komputera, klient musi mieć zainstalowaną specjalną aplikację.
  • Wyślij SMS (Send SMS) - wprowadź numer telefonu, na który zostanie wysłana wiadomość SMS od klienta.
  • Wyślij wiadomość e-mail (Send e-mail message) - wprowadź swój email. Wiadomość e-mail zostanie wysłana przez dostępną aplikację na Twoim telefonie lub komputerze.
  • Zadzwoń przez Skype (Call via Skype) - podaj swój login Skype. Gdy klient kliknie przycisk, witryna zasugeruje otwarcie aplikacji Skype.

  • Otwórz zewnętrzny link (Open external link) - wprowadź adres URL linku.
  • Nie pokazuj linku (Don't show link) - przycisk nie będzie działał.

W sklepie internetowym możesz wybrać te same działania, co w witrynach. Możesz również podać link do katalogu produktów lub do określonej pozycji katalogu.

Dla baz wiedzy przygotowaliśmy również dodatkowe opcje:

  • Pobierz plik (Download file) - wybierz plik w Bitrix24.
  • Otwórz profil Bitrix24 (Open Bitrix24 profile) - wybierz profil użytkownika.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo